呢排都冇咩特別野發生;)
但係我地就快exam啦.......好想養貓貓呀^^
原來呢~我知點解d人一唔開心最中意攬住隻寵物係咁摸佢係咁對住佢講野
係咁對住佢喊~
但係佢地都聽唔明嫁啦~唯一好既係...佢地唔會笑你唔會唔聽你講 XD
近排個人正常左好多^^
冇咁ON9@@
YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYA
但係過完個新年無喇喇又窮到仆街WO...我都唔明點解....凸操凸
宜家D人真係好手然有錢.....SHIT.....
但係我唔覺得自卑 ^^~~~~
窮有窮既好處 @V@呵呵
做得我大佬果D身邊都有唔少女伴呀T^T
BILL哥 XD 隆哥 XD
幾時同我去SOFT下 ???
宜家中意左上英文堂 ^^
我諗....應該唔係中意左OK WONG掛XD
上親ENG都見唔到啟言......HEHE^^因咩事呢 !?!?!?
|