|
|
2009 年 2 月 25 日 星期三  |
| 225 |
分類: 未分類 |
咩料今日咁多功課?
上堂無聊到真係訓得著
放學打波.. 手感快D番黎~
無結果都無所謂!
幾耐都唔重要
|
| 發表時間:2009-02-25 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 24 日 星期二  |
| 224 |
分類: 未分類 |
番學做功課
MATH難到咁
SHIT
上堂無聊SMS過
CHIN 小組討論好好玩
放學BT練波
終於有FORM做
記123原來都好難
2是最好的
ZOOM BB 真係好好著
無跳咁奈又跳高左~
高正永遠係我既目標!
決定左既野點解又咁易會改變呢 |
| 發表時間:2009-02-24 09:34 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 23 日 星期一  |
| 223 |
分類: 未分類 |
disqualify.. 算數
多一塊唔多 少一塊唔少
番學做功課..
好猛太陽 
va. d布全部一樣 正
之後都係sms過
is好正a_a
酒粒同小丸子有咩抵觸呢?
好搞笑._.
eng做cl
放學打波睇波再打波
手指仲有少少痛~_~
搭71k番歸..
小酒窩. |
| 發表時間:2009-02-23 11:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 22 日 星期日  |
| 222 |
分類: 未分類 |
成身都好痛
朝早去寶湖打波
手指痛. 寶湖都狂炒..
打到點幾去上水睇波
見到oxygen sam果d
就係見唔到nikke
頂
軒軒屎忽仔..
頭30秒已經入左6分
mst真係好屈機
打多陣波就番歸
BT要努力! |
| 發表時間:2009-02-22 06:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 21 日 星期六  |
| 221 |
分類: 未分類 |
朝早打學界
田家炳..
一開波都領先緊
跟住我比肥濤整傷左之後就開始比人追番
最正既係最後果球我竟然甩手
好唔開心囉-,-
輸20-22
好.. 唔緊要
再努力練波..
不過求下肥濤哥唔好再整傷我
我個屎忽呀
之後去八號再去寶湖再番三育
睇女籃~
蓉好屈機a_a
不過打打下又好似我咁整傷左
不過佢地嬴 我地輸~_~
vc仲正
又嬴波
敏怡好勁呀a_a foul in 罰球入埋
may姐 係o neal
之後番歸
唉/_\
聽朝要練波!!!
上籃 快攻
我唔要再輸波
唔可以再受傷
各位隊友要生生性性
唔好比何RAY失望
輸波的時候在想妳. |
| 發表時間:2009-02-21 09:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 57 | »
|