*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 2 月 25 日  星期三   晴天


225 分類: 未分類

咩料今日咁多功課?
上堂無聊到真係訓得著
放學打波..  手感快D番黎~

無結果都無所謂!
幾耐都唔重要

發表時間:2009-02-25 08:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 24 日  星期二   晴天


224 分類: 未分類

番學做功課
MATH難到咁
SHIT
上堂無聊SMS過
CHIN 小組討論好好玩
放學BT練波
終於有FORM做
記123原來都好難
2是最好的
ZOOM BB 真係好好著
無跳咁奈又跳高左~
高正永遠係我既目標!



決定左既野點解又咁易會改變呢

發表時間:2009-02-24 09:34 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 23 日  星期一   晴天


223 分類: 未分類

disqualify.. 算數
多一塊唔多  少一塊唔少

番學做功課..
好猛太陽
va. d布全部一樣 正
之後都係sms過
is好正a_a
酒粒同小丸子有咩抵觸呢?
好搞笑._.
eng做cl
放學打波睇波再打波
手指仲有少少痛~_~
搭71k番歸..

小酒窩.

發表時間:2009-02-23 11:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


222 分類: 未分類

成身都好痛
朝早去寶湖打波
手指痛. 寶湖都狂炒..
打到點幾去上水睇波
見到oxygen sam果d
就係見唔到nikke

軒軒屎忽仔..
頭30秒已經入左6分
mst真係好屈機
打多陣波就番歸

BT要努力!

發表時間:2009-02-22 06:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 21 日  星期六   晴天


221 分類: 未分類

朝早打學界
田家炳.. 
一開波都領先緊
跟住我比肥濤整傷左之後就開始比人追番
最正既係最後果球我竟然甩手
好唔開心囉-,-
輸20-22
好.. 唔緊要
再努力練波..
不過求下肥濤哥唔好再整傷我
我個屎忽呀
之後去八號再去寶湖再番三育
睇女籃~
蓉好屈機a_a
不過打打下又好似我咁整傷左
不過佢地嬴 我地輸~_~
vc仲正
又嬴波
敏怡好勁呀a_a foul in 罰球入埋
may姐 係o neal
之後番歸

唉/_\
聽朝要練波!!!
上籃 快攻
我唔要再輸波
唔可以再受傷
各位隊友要生生性性
唔好比何RAY失望

輸波的時候在想妳.

發表時間:2009-02-21 09:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]