|
|
2008 年 12 月 22 日 星期一  |
2008 年 12 月 21 日 星期日  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2008-12-21 09:29 PM |
2008 年 12 月 21 日 星期日  |
| 1221 |
分類: 未分類 |
朝早打波._.
MST d人真係好勁
條友蚊框orz
打波打左太多日
係時候要休息下._.
打到1點幾虛脫
行大中
之後同軒哥去上水睇排球
VC 0 - 2 MST
分組賽第一場 仲有機會~
本來差D走左
好采緣份既安排我地始終留係度睇多場
FLSS 2-1 ILC
心誠 3號NIKKE._.
同軒哥望左佢成場
以後每場去支持心誠!
17號 oxygen好搞笑
ILC 8號 cel唔知咩都幾靚
仲有14號hiu fu? 嘩.. 尼個索到爆
靚過一梅
心誠同VC努力
我要轉行打排球
軒哥要教我~
好掛住NIKKE添a_a
之後6點番大埔食飯
唔該~ 籃球隊比3號我得唔得?
我愛3號!
SI 我愛妳 XI |
| 發表時間:2008-12-21 07:55 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 20 日 星期六  |
| 1220 |
分類: 未分類 |
諗左好奈都係決定出MK
SORRY MARTY遲到
全部甩底得番兩個人._.
MK 間NIKE BASKETBALL 入面D野正到仆街-,-
但係點解搵唔到RUNNING orz
marty買左對and1
我都諗唔到買咩好
行完番大埔去寶湖打波
本來以為又走左
一痴番塊膠布又番哂尼
1on1 輸左比小賢
唔夠體力orz
聽朝打波!
SI 我愛妳 X |
| 發表時間:2008-12-20 08:40 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 19 日 星期五  |
| 1219 |
分類: 未分類 |
今年無聊到嘔orz
一開頭celebration
低FORM唔好玩的
之後CLASSPARTY
2E靜到嘔
無無聊聊咁行尼行去
又坐下又企下
終於過完..
放學.. 行大中
行街真係攰過打波
我愛SI ! IX
整天都很想妳
但... |
| 發表時間:2008-12-19 02:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 57 | »
|