|
|
2008 年 11 月 26 日 星期三  |
| 1126 |
分類: 未分類 |
每天也一樣= =
math test一題都唔識^^
ih又比人散
我好似有份.. 賴野
IS 寫犒
lunch 何SIR話唔知幾奈之後既星期二選拔!
入唔到都要跟操
食完番去跟住中文說話
講得最好既一次._.
eng 去左2A做listening
訓教都唔理真係正._.
放學PL
chem lab 完全唔同感覺
之後彬book唔到房~_~
慘慘
同d垃圾一組a_a
之後打波
5成命中= =
幾時先可以好似係寶湖咁=,=
mark人既反應慢左x10
遲d要練波!
Shooting Guard!
|
| 發表時間:2008-11-26 07:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 25 日 星期二  |
| 1125 |
分類: 未分類 |
都係平時咁
上台淆淆地
VA之後唔見左個筆袋
上堂訓教
LUNCH去仙XX
正 拉麵
番去上去VA室都搵唔番= =
唉..
開始鍾意IS A_A
放學PL正
差唔多搞掂
之後陪孟佑搵余能問左幾條數去睇波
跑左7層爽歪歪A_A
一去路落後緊
臨尾本來以為有機嬴=,=
HIGH HIGH .. 衣加喉嚨又沙
最尾平波怪如果唔係比個咁既波可能唔洗輸
不過算啦~~
頂~ 後悔添._.
羨慕家宏a_a
其實永遠都只會係妳
講過ForeveR~ |
| 發表時間:2008-11-25 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 24 日 星期一  |
| 1124 |
分類: 未分類 |
番學做功課上堂訓教
每日都係咁~_~
人生真係無聊
CL搞笑._.
整個星球整到炆
LUNCH學校
跟住打波
之後上HALL底
200M 400M HJ
因為無信心跳遠轉左做200M
同益恆玩^_^?
輸硬orz
之後鋤大D.. 炒鳩佢地a_a
中文作文
eng訓教 係佢面前訓都唔理
正!
放學無聊睇女排+女籃
唉~_~
永遠都得一個係真
聰明人先會明 |
| 發表時間:2008-11-24 08:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 23 日 星期日  |
| 1123 |
分類: 未分類 |
6點半起身打波
徐文浩又遲到
生到你咁撚高 但係冇撚用 唉..
射射射射._.
番左黎+勁過以前=]
三分!!
準左!_!
慢慢練
射左幾粒鐘好攰~_~
休息
唉..
永遠都擺係心入面算~
無結果 |
| 發表時間:2008-11-23 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 22 日 星期六  |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 57 | »
|