*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 11 月 26 日  星期三   晴天


1126 分類: 未分類

每天也一樣= =
math test一題都唔識^^
ih又比人散
我好似有份.. 賴野
IS 寫犒
lunch 何SIR話唔知幾奈之後既星期二選拔!
入唔到都要跟操
食完番去跟住中文說話
講得最好既一次._.
eng 去左2A做listening
訓教都唔理真係正._.
放學PL
chem lab 完全唔同感覺
之後彬book唔到房~_~
慘慘
同d垃圾一組a_a
之後打波
5成命中= =
幾時先可以好似係寶湖咁=,=
mark人既反應慢左x10
遲d要練波!
Shooting Guard!

發表時間:2008-11-26 07:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 25 日  星期二   晴天


1125 分類: 未分類

都係平時咁
上台淆淆地
VA之後唔見左個筆袋
上堂訓教
LUNCH去仙XX
正 拉麵
番去上去VA室都搵唔番= =
唉..
開始鍾意IS A_A
放學PL正
差唔多搞掂
之後陪孟佑搵余能問左幾條數去睇波
跑左7層爽歪歪A_A
一去路落後緊
臨尾本來以為有機嬴=,=
HIGH HIGH .. 衣加喉嚨又沙
最尾平波怪如果唔係比個咁既波可能唔洗輸
不過算啦~~
頂~ 後悔添._.
羨慕家宏a_a

其實永遠都只會係妳
講過ForeveR~

發表時間:2008-11-25 08:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


1124 分類: 未分類

番學做功課上堂訓教
每日都係咁~_~
人生真係無聊
CL搞笑._.
整個星球整到炆
LUNCH學校
跟住打波
之後上HALL底
200M 400M HJ
因為無信心跳遠轉左做200M
同益恆玩^_^?
輸硬orz
之後鋤大D..  炒鳩佢地a_a
中文作文
eng訓教 係佢面前訓都唔理
正!
放學無聊睇女排+女籃
唉~_~
永遠都得一個係真
聰明人先會明

發表時間:2008-11-24 08:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 23 日  星期日   晴天


1123 分類: 未分類

6點半起身打波
徐文浩又遲到
生到你咁撚高 但係冇撚用 唉..
射射射射._.
番左黎+勁過以前=]
三分!!
準左!_!
慢慢練
射左幾粒鐘好攰~_~
休息

唉.. 
永遠都擺係心入面算~
無結果

發表時間:2008-11-23 08:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 22 日  星期六   晴天


1122 分類: 未分類

訓教真係好舒服
唔捨得去打波._.
放假永遠都係咁無聊~~
sun v.s. lakers 果場一開波勁high ._.
O'Neal 最尾唔出唔好睇
KOBE好似唔多掂
Stoudemire好型
睇埋 xXx
跟住去打波
停車場個籃真係好矮
做到拍板上籃a_a
跟住去紅橋
一開波好唔掂
係咁AIR 唔好去停車場打
打壞手-,-  會射矮d
跟住鬥波
條友矮但係跳得高仲有無限體力
隊友又弱._.
全部入波都有我份
比人炒最少15球/_\
打完番屋企
手碗仲未好番

發表時間:2008-11-22 08:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]