|
|
2008 年 10 月 5 日 星期日  |
| 下雨了 |
分類: 未分類 |
什麼天氣的日子我也會想妳
還是很愛妳`
說了要放棄妳,但是卻很想念妳
看著妳的眼神已對我失去感覺
我真的很後悔
我真的想去爭取
但我沒有資格..
假如真心愛你不能打動妳,倒不如我自己放棄愛妳.
很想完成這任務
但對於我來說這是個不可能的任務
早已習慣沒有妳
但夢裡總有妳
夢有可能成真的嗎?
我總以為口說喜歡別人就能忘記妳
但事實證明我不能
妳是我一生中的最愛, 這是不會變的
妳給過我的 她們是做不到的
|
| 發表時間:2008-10-05 10:41 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 4 日 星期六  |
| 1004 |
分類: 未分類 |
好感動
終於有一日有得休息下
不過晏晝去左波
條友當自己係咩- -? 係咁剷
我要練好fade away 同jump shoot !
打左一陣落大雨去左jayjay屋企..
好正._.
佢地真係好似樣?_?
唉., |
| 發表時間:2008-10-04 08:14 PM [ 訪客留言(32) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 3 日 星期五  |
| 1003 |
分類: 未分類 |
番學永遠係無聊的
中文默書我勁多漏哂,, 肥左就死
學校都有得報區運?
AustsportS 加油~
我要拎牌
7點去練跑
4個1K..
C grade追你班友仔
有朝一日我會勁過你地!_!
我愈尼愈鍾意跑步
跑到第3個1k差d放棄左-,-
一路口upup某個人個名一路涯住都真係好爽
頂得奈好多~_~
如果狀態好400m應該有1:00以內!_! |
| 發表時間:2008-10-03 06:02 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 2 日 星期四  |
| 1002 |
分類: 未分類 |
開始對籃球無感覺~
番學真係好無聊!
如果日日只係練跑就好!
1:01:02 學校400個記錄..(無記錯的話)
希望1分鐘以內!
努力!
噢! 唔記得左添= =
牙妹生日大快樂`!祝妳溝多幾條仔~~ |
| 發表時間:2008-10-02 06:28 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 1 日 星期三  |
| 1001 |
分類: 未分類 |
想清了 學會了
樣子不是最重要了
為田徑付出所有了
10個圈100米爆100米慢
去到第7個開始唔掂
緊持! 最尾兩個爆到盡哂
做體能仲爽
堅持!
腦海開始再有妳的出現 |
| 發表時間:2008-10-01 11:46 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 57 | »
|