|
|
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
| 901 |
分類: 未分類 |
又要番學
好熱 好熱 AND 好熱
2E點解要係3樓/﹏\
李明山做班主任
g00D!
唉,, 開學禮悶到嘔
GIGI WONG 唔走 g00D!
達智個憨居樣真係好樣衰
搵日打佢-,- 同爭我一餐飯唔還.
唉..
miSS chu. 我好MISS你呀
點解你唔教我中文要教我vA
冇左妳我中文唔好得好邊
唉..
李明山 e-mail : [email protected]
大佬山 .. g00d同國霖一班-,-
唔錯
好采佢唔係運動白痴
原來同那個孫什麼一班
串下肥仔濠先^^
form 1仔xdd
小肥賢變大黑豬
某某某又電左頭髮?_?
n0n0n0
不可以的.
衣加幾多度呀?_?
見到你地都熱
5A個哥哥7.7
打波唔鍾意同劉奇利+馬xx+陳xx+唐xx一隊
鍾意楊kai多d
誓入BT.
塊面又曬到紅哂
痛..
搭車番屋企又見到好多人
怪獸+佢的同伴 屎忽童 等等等等
唔想番學
唉`!
|
| 發表時間:2008-09-01 04:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 31 日 星期日  |
| 831 |
分類: 未分類 |
7點起身成去寶湖
行行下見到楊kaI
佢去踢Now-.-
小 樂奇兄
你想點走位呀?
你又唔走
唔撚識同你一隊
頂..
唔鍾意同你地打波
走左我繼續
一走我狀態就番尼
chop! 爽
跟住睇楊kai踢波
炒7比0
繼續打波
打打下有個鬼佬一齊打-,-
鬥波.. rebound搶嬴左佢一次
爽
曬到黑哂
食埋野番歸
等車見到隻怪獸-,-
可憐 |
| 發表時間:2008-08-31 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 30 日 星期六  |
| 830 |
分類: 未分類 |
想通了想通了^^
唉,, 電話壞左^^ 最衰都係衰妹-,-
整到我跌左落屎坑
以後唔帶電話去沖涼-,-
晴兒好慘..
個家族點得番61-,-
快d比點我跟住過檔^^
努力做功課-,-
愛籃球 愛田徑 |
| 發表時間:2008-08-30 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 29 日 星期五  |
| 829 |
分類: 未分類 |
我終於識笑啦=)
講多左野^o^
繼續練跑,,
唔可以成日頂唔順,,
加油!
我唔係弱者
GarY超勁呀-,-
中2 400已經56.. 唉..
我要比心機!!
晴今日好似未訓醒咁- ﹏ -
好可x xdd
-完- |
| 發表時間:2008-08-29 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 27 日 星期三  |
| 827 |
分類: 未分類 |
又老一年/﹏\
forM 1仔的一年
笑過 喊過
不過今年我終於搵到我既心生目標
又一年冇女陪過=]
好掛住小學果時..
本來諗住同寶維係到今日
不過長痛不如短痛
今年拎左幾個獎牌
校運會-2銀 400&跳遠 教區-1銅 4x400 的第一棒
拎左好多經驗..
好後悔比賽完哂就停左去練跑..
衣加先練番又要重新練過
不過下年我一定要破學校400記錄
只有田徑才可令我真正開心=]
站在領獎台上,, 對著我愛的人笑
最開心果一次係6年班校運會3金-400 跳高 4x100(班際)
最愛的寶寶一齊拎住個獎杯
真係好想好想番番去果時
第一個最愛令我忘記如何愛人
第二個最愛令我變回從前的我
漫無目的去愛她就好
花心漢不再是我
因為妳,
諗番起小6打波廢到嘔=,=
但係今年成長左好多
跳得高左.. 愛上拍板
射姿變靚左
一轉射波就唔準
不過1個禮拜前去寶湖打波終於搵到個手感
終於明白Uncle chan的話=]
CHOP
聽多左=]
不要再成為LoseR 我要變強 子晨弟兄興天仙姐姐的承諾
上學期我都同我既天仙姐姐有個承諾
入2C..!?
一開頭的確好有決心
下學期日日沈迷打機..
放學就玩到訓教,,
衣加好好好後悔..
朋友方面..
不嬲冇朋友
因為我唔需要
朋友好假..
每年都會有個姐/妹陪住我
小學有珊珊
中一上學期有雞丁
衣加有衰妹
不會變的感情
只有姐/妹,, 從來沒變
衰妹真係好可愛-v-
不過真係好任性
祝妹快d同番聰仔一齊啦
生個混血怪獸出尼xd
愛情方面
搵到我既最愛
6個..
少左v_v
下年目標如下
400破學校紀錄
拎個人兩金夠,, 搭邊樣好=,=?問GarY
考番班頭10吧
120內就夠
籃球, 打好d吧
唔洗比人串
打少d機
一日1粒鐘好
跳高d跳高d跳高d
我要入樽!
唔溝女..(事在人為,, 唔好倒我米唔該=,=)
區運oR所有比賽盡力去跑
跑個1:00
差不多啦v_v
完滿既一年完結
大個仔啦=,=
終於13歲仔
做個乖乖仔!
生日願望 : 只求世界所有人開心 + 我以後要笑多d v3v
祝自己生日快樂!-v-
------------------------完------------------------- |
| 發表時間:2008-08-27 11:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 57 | »
|