|
|
2008 年 6 月 2 日 星期一  |
| 602 |
分類: 未分類 |
落雨
中史終於講哂
rme.. 永遠都發夢
is 余敏講得好岩
我襯佢唔起
math 悶
英文 我最愛既gigi wong
home e 冇file
唉.. 可憐!
放學打波之後食野之後去左圖書館
好鍾意係果度
好靜好靜!
肥仔浩冇啦啦尼左
出去目及一目及野既時候....
見到一個靚女睇緊書..
我有懷疑過係娟
不過冇乜理
跟住番去汁野走
原來真係佢........
佢原來可以好靚
不過衣加先知太遲 囧
後悔!
|
| 發表時間:2008-06-02 06:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 29 日 星期四  |
| 529 |
分類: 未分類 |
番去做功課- -
玩d無聊小遊戲 囧
pe堂.. 又落雨
踩單車好無聊
目及女多過乜
何益恆又唔答..
快d揀個唔洗到時煩啦 囧
ih.. 乖乖抄左書比佢
math.. 講埋最尾果度雖然我唔識 囧
勁遲先放
一放去左買野食
因為已經好肚餓
eng miss sin做咩唔尼-0-?
做quiz
中文 轉筆轉筆轉筆 囧
遲放左半粒鐘
都係講無聊野
仲要做埋改正先走得 曬時間 囧
跟住落左去打波
我.肥賢.雞頭
VS
學長.MH.李國棟
本來諗住嬴到 囧
輸 5-3
討厭雞頭! 成日唔知做乜
比波又比得唔好仲要嘩人
收皮啦 囧
打左一場就去左食野
跟住同肥利去左動感
玩HEAT PROJECT
無聊-0-
跟住陪佢番學校拎番副眼鏡
跟住打左一陣波
教我產籃.. 要開始咩都練下!
最緊要係射波.. 我真係好弱
要練埋轉身!
跟住比MISS關叫走=(
番小巴番歸
活塞VS塞爾特人
2-3
塞爾特人加油! 最愛[[加納特.雷阿倫.皮亞斯]]鐵三角!yo!
打到去總決賽唔該!
第5天了.
我愛妳 |
| 發表時間:2008-05-29 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 28 日 星期三  |
| 528 |
分類: 未分類 |
番去打波
上堂無聊
放學又係學校打波
今日.. 失準-0-
對d咁既人認真唔到 囧
何益恆
警告你唔好一腳踏兩船牙你
2個有幾難揀牙?
唔鍾意人就同人講
咪咁狗啦
未答就比人趕走 囧
行行下見到肥利同高正
去左圖書館
坐左一陣走
去寶湖打波
係尼度,, 我好廢
個個勁人! 我真係要練好d上籃+射波
高正射到虧 囧
日日係咁穿針
我係佢就好!
跟住行路番屋企
第4日.
我愛妳 |
| 發表時間:2008-05-28 06:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 27 日 星期二  |
| 527 |
分類: 未分類 |
搭巴士 囧
都答2番到去-.-
做功課
英文考oral..
開始唔驚 囧!
is 訓教
中文.. 好呆 囧
math-.- 無聊
rme無聊
中文仲無 聊 囧
又上is- - 頂
轉筆轉筆轉轉轉!
跟住打波
high =)
f.3好鬼勁 囧
食完野番屋企 囧
第三天.
我愛妳=) |
| 發表時間:2008-05-27 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 26 日 星期一  |
| 526 |
分類: 未分類 |
番學做功課
eng.. 好采 唔係今日考oral!
不過聽日又要煩- -
ih做功課
cl.. 呃分xd
中文..
又要問d無聊問題
va.. 頂你
4蚊豪比狗 囧
放學汁埋d野去打波
爽=)
我d射波.. 唉- -
同f.2 d人打真係好high
跟住又有朱仔 - . -
太可愛啦!
場場都差一分嬴之後比人追 囧
組織果然唔洗咁攰
好憎獨食
打到第唔知幾場好辛苦
攰到郁唔到- -
場場對勁人 又曬又冇食野
差d暈...
輸哂之後去食野..
食到2點半d人走哂 囧
見到高正同超超打波一齊打埋
打打下落大雨- -
想走都走唔到
行行企企左勁奈決定去圖書館
3個人一把遮- -
好刺激 囧!
上到去自修室冇位- -
去左買野飲
發覺唔見左銀包- -
番學校搵?
搵唔到 囧!
好失望咁出學校門口
再搵下個袋 囧
原來係個好好好暗格度- -
玩死左 囧
番去搵高正
一開頭搵唔到-.-
見到Cindy同牙淇
跟住先搵番高正-.-
佢地去寶湖 我又去埋
高正搵愛人 囧
我帶路a_a
點知望一望就走
跟住高正依依不捨咁走左囧
行去寶湖..
踢波 囧
同人鬥波- -
輸4比2
跟住比人踩場
去左籃球場踢..
悶悶悶
唔鍾意踢波
跟住本來諗住走
不過去左隔尼場問人借波打
鬥波=)
果個哥哥射波好正
高正第一球就穿針
人地請佢射多粒 囧
打完去左Ok3枝可樂=)
爽死
楊kai話行大中
傾左好多野
行大廣.. 經過一間野
想當年係果度買左隻公仔=)
唔好問我咁多野-.-
你自己都唔係好掂
手仔都未拖過 比高正串 囧a_a
又串家宏xdd
好正=) 笑到爆!
搭bus番屋企..
隻腳好攰唔得掂
番到屋企.. 都聞到自己真係好臭 囧
第2日.
我愛妳=) |
| 發表時間:2008-05-26 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 57 | »
|