|
|
2008 年 7 月 5 日 星期六  |
| 705 |
分類: 未分類 |
請教我怎樣幸福,快樂
鍾意第二個既時候總會有妳
我最愛既係邊個? 妳
我忘記唔到邊個? 妳
我有乜事諗起既係邊個? 妳
話就話鍾意第2個
我所謂既鍾意只係所謂既好感
咁我愛既係邊個? 妳..
知唔知點解我會寶係一齊?
因為佢溝我
食得唔好曬嘛
我同妳講過啦
嗌妳做牙媽我係會唔開心
第一刻係勁唔開心
本來好鍾意妳既我
知道左母子關係係=冇可能
感情有乜可以唔減?
但我去習慣
慣到嗌妳做牙媽既傷心減到最低
由2006年12月25號到衣加
我[[真心]]愛既正係得妳
今次冇呃妳
唔係真心我一早忘記左妳
今年我鍾意過煒,妳,鈴,恩,JENNY
順住次序 妳係第二個
到衣加我個心仲有妳
係唔係真心有眼睇
唯一可以同妳講
我愛既得妳一個
可惜
衣加我對妳既感覺接近零
多謝妳琴日依然咁絕情=]
琴日我的確好唔捨得妳
不過妳嗯完之後我已經冇哂感覺
我諗只限於衣加
因為每次見到妳我既心又會再動
記得之前每個星期五
我衣加諗得好清楚
我鍾意妳係屬於單戀
只限於我對妳的愛=]
講乜都冇用
我可以愛既人得番妳
我會好好珍惜對妳既[單戀]
已經再唔會等待
有可能 冇可能都已經唔重要
我享受單戀妳
今日係 以後係
妄想可以雙戀
明白機會率=0
妳繼續做衰人
無論妳衰同唔衰結果=一樣
我愛妳
|
| 發表時間:2008-07-05 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 4 日 星期五  |
| 704 |
分類: 未分類 |
阻止對妳的思念
頂-0- 差完電唔記得拎番學
我部P呀~
本來又話練不過原來要集隊
我發覺.. 得我地班就咁讀~_~
肥莊教既結果
跟住坐左係隻臘鴨後面
同肥宏鬥演技
呵呵.. 牙鈴幫我呀xd
不過你有你隻娟
突然間有d掛住鈴
可惜可惜~
佢應該鍾意宏
聽歌= =晶晶老師 囧
跟住打波..
爽
雞仔果隊屈機= =
尼個暑假我要爆練!
之後去m記
再去八號打波
果兩條友唔係路
我肯定我同賢嬴到
可惜= =得徐文浩同紀諾揀
一場嬴一場輸.. 練搶板既好機會
攰到訓地~ |
| 發表時間:2008-07-04 05:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 3 日 星期四  |
| 斷情 |
分類: 未分類 |
兩年前做過的事..
現在再做一次
要求自己愛的人不要找自己
在電話名錄上刪除自己愛的人
在Msn上進行刪除
刪除她的日記oR XG
不再刻意留意她
好使在心裡沒有她
刪除所以傳給她的msG
兩年前我跟寶做過以上行動
花了足足幾個月忘記她
現在我再做一次
為了忘記蛙..
這次是認真有決心
不要以為妳對我很重要
我心裡一定會多於一個
時間不寶貴
在喜歡妳的時候我亦會喜歡第二個
對妳說過的謊話很多
我對任何一個也說過
現在100%信心忘記妳
妳繼續做妳的衰人
我會盡量憎恨妳
這樣妳應該滿意
不懂珍惜現在
沒有美好將來
從前只有後悔
現在獨自無聊
曾經有得
亦有失
擁有我從來不懂珍惜
失去我才後悔
但沒有第二次機會
不在乎天長地久 只在乎曾經擁有
聽過千遍萬遍
但我不能這樣瀟灑
我的心很脆弱
容易心軟
當妳做衰人的時候
我曾經真係很恨妳
但當妳做一時間的好人
我又阻止不到對妳的思念
一種相思 一生永遠?
妳做壞人的時候
我總會幼稚地想妳一定有苦衷
但我深信不是這樣的
有一刻我真的想等妳到永遠
因為我曾經很愛妳
控制不到對妳的愛
我也蠻辛苦
這樣也對寶不公平
我決定要認真忘記妳
花了我很大的決心
踏出了成功的第一步
以後的路我不是怎樣走
但我知道我一定比現在快樂
不會再比妳迷到
但可惜的是
我們連母子關係也不能維繫
我要在這次學會不再後悔
做一個比妳更冷血無情的人 |
| 發表時間:2008-07-03 02:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 2 日 星期三  |
| 702 |
分類: 未分類 |
今朝個頭..愈整愈核突= =
遲到要同家姐答的士
個個帶PSP同NDSL
答車玩到勁HIGH..
發覺每次去尼D小煒都會冇啦啦搵我-0-
噴屎怪xd
果度d野飲.. 貴到你
出去行個圈.. 勁多隻蜜蜂
爽
坐都比人班老師趕 囧.. 你老母
濠仆街
抵死
悶到爆
坐到悶= =
答車打機+訓教
坐係鈴後面
佢.. 樣衰左 囧
差d訓著
係咁影人訓教
放學周圍去
去m記打機
楊kai真係Kai
唔識玩GTA..
點樣跑快D?點樣上車?個差佬好煩丫..整走佢啦!點解架車唔郁既?點樣向後?下..點轉彎嫁?下..比人拉左?
笑到仆街xdd
本來諗住番學校打波
冇波..
周圍行尼行去
去體育館繼續打機
之後去圖書館..
有淫書 囧
咁都搵到
點解咁多人問過我尼個問題
難道愛情真係盲目
情人眼裡出西施?
我諗係我d品味獨特
不過已經死左心 |
| 發表時間:2008-07-02 04:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 30 日 星期一  |
| 630 |
分類: 未分類 |
倫敦之旅=無聊
超正. 小賢比我拉落水xd
唔捨得1B.
比JENNY飛筆中左下面= = 準.強.
好多人帶左機
家宏又去[對]機? 我去連機算
放左之後同彬去凱旋門食
宏都有尼.
隔尼枱仲有鈴果班.
番學校繼續玩.
比人趕= = 之後去左1A課室
望住佢雙眼..
好掛住..
之後上番C302..
一入去就比肥莊講== 最佳退步獎
不過好似頭120. CDE班!?
練果陣又見到第二個佢
又掛住.
可悲 |
| 發表時間:2008-06-30 03:39 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 57 | »
|