|
|
2008 年 6 月 28 日 星期六  |
| 感謝 |
分類: 未分類 |
近來幾晚睇番 3-Point-SHooter
本書好正..
我不會喜歡任何人,也不會讓人喜歡我
原來以書以書忘情好有用
已經完完全全忘記哂妳
多謝寶.仲有個人妖baby 楊白痴xd
一種相思,一生永遠
盼望明年的最後100有妳的出現
創造一次奇蹟..
一次就足夠!
|
| 發表時間:2008-06-28 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 24 日 星期二  |
| 624 |
分類: 未分類 |
今朝冇啦啦想答的士..
好好彩又見到佢..
佢好似住富善果面!
最後一日既對卷日
全部堂都上哂..
最愛既中文.. MiSS朱我愛妳=]
佢好似想喊..
今年咁多老師妳對我最好!
新詩.. 雞丁果篇的確好正
緣份 . . .
好多詩都有講失去哩兩個字
失去左冇得番轉頭?
以前唔係.. 可惜衣加係..
一年過得真係快
雖然唔鍾意1B.. 不過都總算有回憶
今日都唔錯! 小彬玩HS..xd
今年真係就尼完
好好好唔捨得
可惜冇人陪我過~
同上年一樣啦應該..
開始放棄愛
明年請早吧
今日最後一日鍾意人~_~
今個學年最後一句
蛙.我愛妳 |
| 發表時間:2008-06-24 03:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 21 日 星期六  |
| 621 |
分類: 未分類 |
我的親家姐生日快樂吧!
冇打好奈lu!
買左部新主機
可惜-唔玩heat project..
考試勁差=]
不過都希望入到CDE班啦
一個星期番學總有幾日答車見到佢
佢原來得4年班?
個樣成熟又帶點可愛
VC+我等緊妳=]
yo man
考完試..
係時候再玩番田徑
一個假期.. 練埋籃球
不過希望下年搵到個我鍾意既人
有愛才可創造不可能XD |
| 發表時間:2008-06-21 01:01 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 6 日 星期五  |
| 606 |
分類: 未分類 |
第2日既考試
ENG WRITING無聊-0-
勁多時間訓教 囧
PTH仲低能- -
放學去動感
番屋企果時塞車車..
前面撞左車 囧
比牙媽聞到我身有煙味..
可憐
悶吧 |
| 發表時間:2008-06-06 06:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 3 日 星期二  |
| 603 |
分類: 未分類 |
yo
超正a0a
隻立鴨同娟娟書包d野調轉哂
明明唔關我事比人踢左腳
唉!
跟住唔知幾時周婷自動送上門比宏
望住彬悲哀既眼神..
我深深明白佢當時既感受
小彬咁就戴左綠帽
篇新詩作雨=)
今次尼篇作得唔好
不過我覺得0k有意思
中文堂好眼訓-O-..
又對野又問野又改野又派野又汁野 囧!
ENG 又係GiGI Wong
冇聽佢講野 囧=]*
IS 嘩-0-
平時分得18分 囧
好乞人憎牙個錢雅媛
Math
冇做wB.
好開心 囧!
SP.. 收錢訓教比人鬧
悶悶悶=[
要開始溫書..
比自己玩埋電腦今日
要搵我既SMS我! 64311158 人仔台
努力爆數! |
| 發表時間:2008-06-03 06:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 57 | »
|