|
|
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
| 331 |
分類: 未分類 |
開始又要番學
番到去做功課
點知好快做哂A_A
中文默書好采冇唔合格
英文無聊
IS無聊
MATH無聊
SP最無聊- -
唉.. 咁就比人拉左落水
我唔會講野喎
叫我去都冇用-.-
原來聽日諾生日A_A
真係衣加先知-0-
真係睇戲??
哈哈
我諗我真係放低哂A_A
見到邊個同邊個冇哂感覺
有進步
唔好再問我無聊問題-.-
真係好無聊囉- -
我只係會答唔知-.-
搵完圖片就會訓教-.-
|
| 發表時間:2008-03-31 10:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 30 日 星期日  |
| 330++ |
分類: 未分類 |
笑= )
近排第二次發夢發到佢-0-
咩料
不過的確好懷念xdd
果種感覺又出現
成年冇試過咁..
哈哈,,
第一個諗起佢
算啦..
牙妹講得岩
多謝妳= )
我愛妳呀xdd!!
由尼一刻放棄哂所有
忘記最愛~寶
忘記一切xdd!
牙妹是最好的=)
==========================================================
仆你個街
侏儒仔12點幾打尼
當我心信vc唔會輸比何中
佢3點幾打尼話vc輸波
輸2分? 死侏儒仔-.-
好撚勁咩-0-?
你有冇得打正選呀汁波仔
串我冇入籃球隊a_a
唔去選咋靚仔-0-
1on1你輸左比我唔識key波既
罰球線連入8/10你唔比錢乞衣仔@o@
咁介意人係咪推波a_a
之前就話人唔識holding果野-0-
威哂啦侏儒仔a_a
.0. 唉..
夠5尺未呀你-0-
你同我講你16x@@?
番歸啦-0-...
有兩條女
唔撚識人啦-.-
叫你約佢又淆-0-?
下年田徑學界睇你表演
推鉛球高手
衰妹-.-
你係認錯人定認錯隊-0-
唔理咁多a_a
唔做功課-0-
唔洗煩~_~ |
| 發表時間:2008-03-30 11:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 28 日 星期五  |
| 328 |
分類: 未分類 |
就快放完假
又係一個好無聊既假
好好好好懷念小學個聖誕牙
唉..今晚又要悶lu
牙妹要比人收電話
唉..
馬仔同我既名言:
靚而我識既都溝過哂..
有乜好做呢xd!?
死仔-0-
唔好對唔住我牙妹呀
開始有d掛住佢..
怎麼辦-.-
今晚唔該搵人幫我解悶-.-!!
希望有啦-0- |
| 發表時間:2008-03-28 10:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 26 日 星期三  |
| 326 |
分類: 未分類 |
唔經唔覺就快又放完假
成個假冇做過任何野-.-
無聊..
諗番起琴日個夢..
夢到寶.. 傾計傾足成個夢xdd
好怪-0- 鄉中轉左去聖道-0-?
不過個夢真係好正.. |
| 發表時間:2008-03-26 08:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 23 日 星期日  |
| 323 |
分類: 未分類 |
晨早起身
打機+食野+等時間過..
好憎部廢機
唉..
去將軍澳拜山
搭車既時候成班玩nds
半粒鐘唔洗就到
有冇咁快呀
笑左-.-
個個開始肥
要行好鬼奈
同偉哥,穎穎一齊行-.-
無聊愈行愈快-
不停聽人搞gag
笑-.-
玩fifa玩到high左@0@
一人嬴一場
好奈冇笑
其實開心真係好簡單
真係要樂觀+積極做人
拜完都係答車車
唔去燒野食
你地燒得開心d
我要打機
番到去侏儒仔打尼串我-0-
又唔夠串..
決定要練好d射波
推波有罪?
死矮仔
打波-.-
小雞雞+雞雞頭
愈尼愈多人-.-
打打打打打打
7點幾番屋企
打機-.-
士官長終於-.-
買黑狙
還我套套丫小雞雞-.-
偷人野- -
笑笑笑笑笑笑笑 |
| 發表時間:2008-03-23 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | »
|