*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


完結 分類: 未分類

番到去打波
琴日跑步拉傷左隻腳
跑唔郁..  d氣管又唔係咁掂
累左人..  對唔住!
對英文冇興趣!
對任何課堂冇興趣
正係知好攰
隻腳真係冇力+痛
lunch同彬彬去左明皇
佢婆婆係隔尼果間食
番到去冇野做
唔想打波
係課室玩野-0-?
lunch4
上埋d堂就放學
有查字典比賽
之前根本唔知尼個咩比賽xd
1B第一@@  勁哂啦
由尾數上
淫哩廢既-0-超
比賽一完就走lu
行行下鈴鈴係前面
過左去答左一下爹
鈴彈到超遠-0-
唔好玩既!
淫哩真係好淫
唔好話人變態佬唔該淫哩!
成日蚊左5次
代有進步!

不明不白地散左= )
應該不會再追任何人了吧!

發表時間:2008-03-06 11:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


3-5 分類: 未分類

琴晚好搞笑-0-
發夢發到小煒同人拍拖xd
唔知做乜冇啦啦發到佢-.-

唉..
到底我番左為左d咩呢
由考完試都衣加冇一堂係真正留心過
點算?  一認真就會訓教!
好似愈尼愈鍾意打波
開始飲番牛奶增高
同時間做番體能練胸肌
好鍾意搶板
雖然我好矮 不過唔係廢
衣加日日番到去打波為先
上番去成班都已經番哂尼
PE打波
5打5半場- -?
想人點打?
衣加好鍾意同盧國霖一隊
有左默契?
我射波好似冇之前咁準lu
唔得掂!
不過我知道我又跳得高左
入唔到樽係一個遺憾!
哈哈
鈴真係好可愛-.-
衣加好似好多人咩佢
不過冇所謂啦
都係一樣
lunch係學校食
送左一蚊港幣比周巧娟
佢幫我買野食
食完去hall底打波
果個f.7既女prefect係度射波
唔好意思開口
等佢打夠先去打
一有波班友就番尼
吹漲啦
同兩個f.4係度屈人地高
好正
小賢..  唔好以為我革唔到你唔該囉
雖然我真係廢
中文爛gag堂
爛哂lu!!!
放學
我真係掂到嫁xd
小賢好狗-0-  又話10蚊得番1蚊- -
又見到鈴鈴
呵呵

已經好似好奈冇同佢傾過計lu
我唔搵佢佢唔會搵我
搵左又係得個嗯字
點算-0-

發表時間:2008-03-05 06:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


3-4 分類: 未分類

大檢!?  唔檢頭髮你老闆
番到去打波
同霖同劉紅髮xd一隊
嬴左4場
打到好攰
最愛mark唐偉豪
好成功
兩個係咁射波
我就入去汁雞
對親果d都係籃球隊
我地兩個唔係
好-6咁嬴左xdd
我d罰球一係唔入  一入就穿針?
籃球籃球籃球籃球籃球籃球籃球籃球籃球籃球籃球!!!!!
上堂唔講啦
lunch同徐文浩+兩個人啦
行行下見到鈴鈴係後面
冇理
條友笑足全場
徐文浩好多鼻屎xd!
日日都有  
食食下豬扒比人收碟@@?
笑到kai左xd
番去就上堂+發夢
放學去買禮物
搵唔到岩-v-
去邊買好呢???
遲d買-.-

發表時間:2008-03-04 09:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


228 分類: 未分類

今日的士加價
SHIT!
我本中文書琴日去左邊?
唔知
衣加冇啦啦係屋企又出現- -?
咁神奇- -?
SORRY蔚..    累妳搭的番學
晨早去HALL底打波
太愛穿針的聲音
打左陣番課室
上堂唔提
LUNCH
正爆
同成班F.2既去左M記
高正生日嗎?
開戰
飛薯條大戰
混戰中我放出最勁既武器
開左既茄汁飛出去
中呀
跟住就汁番好哂D薯條走人XDD
出左5蚊!
番到尼就等等等等
MATH TEST
SP就無聊爆
玩D無聊野- -
無奈-0-
搭小巴番屋企
見到謝芷姍同朱名慧
小賢講得冇錯
何益恆走既原因係因為佢地架車尼冇得溝女先走
係醒喎小賢
好正呀小賢講D野XD

發表時間:2008-02-28 09:06 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


227 分類: 未分類

番去做IS同中史
比人周巧娟彈耳仔
痛到呆左
我緊係還手啦
傻既
無聊
超得閒地問左周巧娟去邊度食
玩野者-0-
LUNCH同彬去街市食
番尼打左一陣波
TO 果F.2既傻仔
屌你老母
咁細個場3打3打你老味?
做乜又關你地事
食屎   

琴日唔知做乜會咁諗
突然之間變左心?
不過今日我再望佢隻眼
又鍾意番
吹漲

發表時間:2008-02-27 05:39 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]