|
|
2008 年 2 月 26 日 星期二  |
| 226 |
分類: 未分類 |
唉.. 第三次啦 第三次遲起身啦尼個月
到底做乜鬼?
番到去打波
我都係累人果種
想做shooter
不過都係唔得嫁啦我
上堂果d都係好悶
lunch
都係打波
彬彬好勁.. 答10已經番到尼+買埋m記
答11食完開始打波
最後果場係最攰
5-4輸左.. 我始終係廢柴
SORRY各位
放學搭小巴番屋企
唉..
唔知點解覺得我完全唔屬於尼個世界
我冇真正既朋友
番學為左d咩??
比我死我一定死
講真果句
至少有一年未試過真正開心...
|
| 發表時間:2008-02-26 06:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 25 日 星期一  |
| 225 |
分類: 未分類 |
如果蛙之前冇講錯今日應該係第一個月
近排好似遲左好多起身
真係唔夠訓
番到去就連功課都唔理去打波
籃球! 我要練好你
唔洗做任何一樣運動既弱者
ps最憎運動白痴
pe就教籃球
我一有人就唔識入籃
學緊! 籃板就次次都早左好多跳
唉.. 唔同黃卓賢一隊通常嬴
好正!
上堂果d無聊野唔多講
記得lunch好正
感謝唐偉豪幫買野食xdd
食完上hall底
同何小恆既至佳組合好正
有佢既上籃.. 加埋我既射波
搵個籃板就岩哂
唔鍾意同小賢一隊
多多野講 收皮吧死肥西
高人1cm又嘈嘈嘈
屌你老母..
一日咁就完左~_~
做功課! |
| 發表時間:2008-02-25 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 22 日 星期五  |
| 222XDD |
分類: 未分類 |
7個月?
好可憐- -
連續兩日鬧鐘唔響
唉- -
番到去打左一陣波
超奈冇射key
好廢-0-
skip哂
去到lunch
食完野去左打波好似(唔係好記得-.-)
係大場
成個場冇乜人- -
就係個屎忽賢比人拎波就攬住人
太狗- -
唔講
趣藝科就正爆
陳韋諾就仆左街
笑死
黃卓賢就比何益恆打到流鼻血
好柒xdd
放學天雨關係唔洗打
等下個星期
同唐偉豪劉奇行路番屋企
哈哈 聽左好多gag
一路冇停口
好難得見人咁多野講
籃球!! 要練好係底(雖然我好矮xd) |
| 發表時間:2008-02-22 12:02 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 20 日 星期三  |
| 220 |
分類: 未分類 |
哈哈.. 好開心既一日xdd
最遲既一日6點半起身
番到去就就背書
背背背背背
去到英文堂背哂xdd
英文堂 不如miss黃你唔好教啦
你教書好悶- -
小息開始做VA
多謝周巧娟既幫助幫我畫xdd
好心羅艷華你就出少句聲啦仆街- -
人地好心幫我畫關你春撚事?
IH
都係好悶
cl講淫照
冇興趣
lunch要排隊買野食-0-
食完去打波!?
1點半番到去先醒起要做va- -
再次感謝盈盈同周巧娟幫我畫
自己油
中文又要默書
冇錯掛
va岩岩好趕到
放學做is
做完就係出面
洗唔洗走喎=_="""
不過咁多人唔應該講
你地咪咁狗啦
睇人地d msg
爆咪爆囉=-= |
| 發表時間:2008-02-20 08:20 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 19 日 星期二  |
| 2-19 |
分類: 未分類 |
亂做功課做到KAI左
中文.. 做哂功課唯一得尼一科
好難得聽到黃卓賢笑
miss朱d gag真係好正囉xd
仲要默書.. 用左.. 5分鐘有掛
好似冇錯-0- 正xdd
坐係衣加個位上堂好悶
思宇哥對我搞gag冇用
我唔會笑你囉
坐某人後面既隔尼
免得成日望住佢
廢時比人話
跟老師up經囉
好想殺入top50
有冇可能呀-0-
英文
好悶-0- 雖然miss黃好得意- -
不過冇心機上無聊堂
IS仲悶 好眼訓比佢搞到
又遲放lunch
lunch食完野去打波波
輸哂-v-
好無聊咁又完左
math悶爆
sp堂就睇劇
睇完就去搵miss 錢
最後就唔洗理
閃人-0-
重玩hp
好廢呀我-v-
點都會練好你-0- 放棄巨商好嘛
肥姐瓜左lu
冇哂感覺= =
dadadede岩妳嘛精靈家姐xdd |
| 發表時間:2008-02-19 10:31 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | »
|