*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 2 月 26 日  星期二   晴天


226 分類: 未分類

唉..  第三次啦  第三次遲起身啦尼個月
到底做乜鬼?
番到去打波
我都係累人果種
想做shooter    
不過都係唔得嫁啦我
上堂果d都係好悶
lunch
都係打波
彬彬好勁..  答10已經番到尼+買埋m記
答11食完開始打波
最後果場係最攰
5-4輸左..   我始終係廢柴
SORRY各位
放學搭小巴番屋企

唉..
唔知點解覺得我完全唔屬於尼個世界
我冇真正既朋友
番學為左d咩??
比我死我一定死
講真果句
至少有一年未試過真正開心...

發表時間:2008-02-26 06:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天


225 分類: 未分類

如果蛙之前冇講錯今日應該係第一個月

近排好似遲左好多起身
真係唔夠訓
番到去就連功課都唔理去打波
籃球! 我要練好你
唔洗做任何一樣運動既弱者
ps最憎運動白痴
pe就教籃球
我一有人就唔識入籃
學緊!   籃板就次次都早左好多跳
唉..   唔同黃卓賢一隊通常嬴
好正!
上堂果d無聊野唔多講
記得lunch好正
感謝唐偉豪幫買野食xdd
食完上hall底
同何小恆既至佳組合好正
有佢既上籃..  加埋我既射波
搵個籃板就岩哂
唔鍾意同小賢一隊
多多野講  收皮吧死肥西
高人1cm又嘈嘈嘈
屌你老母..
一日咁就完左~_~ 
做功課!

發表時間:2008-02-25 07:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 22 日  星期五   晴天


222XDD 分類: 未分類

 7個月?
好可憐- -
連續兩日鬧鐘唔響
唉- -
番到去打左一陣波
超奈冇射key
好廢-0-
skip哂
去到lunch
食完野去左打波好似(唔係好記得-.-)
係大場
成個場冇乜人- -
就係個屎忽賢比人拎波就攬住人
太狗- -
唔講
趣藝科就正爆
陳韋諾就仆左街
笑死
黃卓賢就比何益恆打到流鼻血
好柒xdd
放學天雨關係唔洗打
等下個星期
同唐偉豪劉奇行路番屋企
哈哈  聽左好多gag
一路冇停口
好難得見人咁多野講
籃球!!  要練好係底(雖然我好矮xd)

發表時間:2008-02-22 12:02 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


220 分類: 未分類

哈哈..  好開心既一日xdd
最遲既一日6點半起身
番到去就就背書
背背背背背
去到英文堂背哂xdd
英文堂   不如miss黃你唔好教啦
你教書好悶- - 
小息開始做VA
多謝周巧娟既幫助幫我畫xdd
好心羅艷華你就出少句聲啦仆街- -
人地好心幫我畫關你春撚事?
IH 
都係好悶
cl講淫照
冇興趣
lunch要排隊買野食-0-
食完去打波!?
1點半番到去先醒起要做va- -
再次感謝盈盈同周巧娟幫我畫
自己油
中文又要默書
冇錯掛
va岩岩好趕到
放學做is
做完就係出面
洗唔洗走喎=_="""
不過咁多人唔應該講
你地咪咁狗啦
睇人地d msg
爆咪爆囉=-=

發表時間:2008-02-20 08:20 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


2-19 分類: 未分類

亂做功課做到KAI左
中文..  做哂功課唯一得尼一科
好難得聽到黃卓賢笑
miss朱d gag真係好正囉xd
仲要默書..  用左..  5分鐘有掛
好似冇錯-0-  正xdd
坐係衣加個位上堂好悶
思宇哥對我搞gag冇用
我唔會笑你囉
坐某人後面既隔尼
免得成日望住佢
廢時比人話
跟老師up經囉
好想殺入top50
有冇可能呀-0-
英文
好悶-0-  雖然miss黃好得意- -
不過冇心機上無聊堂
IS仲悶  好眼訓比佢搞到
又遲放lunch
lunch食完野去打波波
輸哂-v-
好無聊咁又完左
math悶爆
sp堂就睇劇
睇完就去搵miss 錢
最後就唔洗理
閃人-0-

重玩hp
好廢呀我-v-
點都會練好你-0-  放棄巨商好嘛

肥姐瓜左lu
冇哂感覺= =

dadadede岩妳嘛精靈家姐xdd

發表時間:2008-02-19 10:31 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]