*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


415 分類: 未分類

同唐偉豪行番學
打波..
好熱-.-
拎獎a_a
今得好攰-.-
高正3塊牌
超勁-.-
我發覺得我一個f.1xdd
勁嗎@@?
IH..  悶
望下你唔比咩-0-?
中文a_a
正..  本來得40秒
整整下變1分鐘
music悶-.-
lunch打波
中史悶
數學悶
IS悶-.-
悶悶悶!
HEY
我愛妳~

發表時間:2008-04-15 09:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


414 分類: 未分類

唔記得起身-.-
遲左@o@
老豆要去大埔
請搭的士.. 
晨早果去做功課
KAI婆   你好鬼得意牙xdd
熱到爆
eng都係無聊/_\
小息落去打波
難得有機會上籃我竟然小跳步-.-
屎忽-0-
好熱丫~
is..  頂-.-
中文..  聽日受死^o^
math  悶-.-
lunch  打完波番去作野
好成功-.-
跟住rme     把聲好怪呀用咪
咳+喉嚨痛-.-
中文  正呀a_a
好采唔係我^^
好正!
pth..  好似好簡單
多謝miss陶之前教得咁好xdd
放學搭小巴
番屋企訓教~
今日冇同個KAI婆傾計
呵呵..  有冇掛住我a_a?

發表時間:2008-04-14 11:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 12 日  星期六   晴天


412 分類: 未分類

決定都係同妳講
講左心舒服哂
其實妳已經係我既紀錄
隔兩個人之後仲係妳

晨早比唐偉豪個電話嘈醒左
刷牙+整頭+食野
跟住同佢一齊行去動感
都唔明點解次次都要行-.-
搭車唔好咩?
55$12粒  正
豪哥好堅-.-     商1同商2都未分清就同人收10億-.-
好采係面交..   我又買左2億
跟住爆玩hp
唔明點解係屋企仲勁過係網吧a_a
劉琦,震彬一早坐係度打-.-
屎忽...
跟住楊KAI,MH,陳家{俊}又尼埋
借左$比楊KAI-.-
打左5粒幾就走左~_~
跟住去M記...
楊KAI今個月要比706$電話費
不停係度講..  驚死咁-.-
家俊哥個辦法最正XD
記住還錢XD
跟住去完八號去三育
行尼行去..  跟住落雨
行去大中..
行行下見到有人比車撞A_A
條友撞得好型-.-
個女人撞完好似冇撞到咁~
企得番起身..  不過有十字車
好搞笑XDD
佢有冇內傷A_A??
行完就散
因為落雨..  早D番屋企
搭巴士..   竟然見番佢~
住我果層29樓果個靚女
迦密聖道的..   同蛙媽好似樣
好似仲靚過蛙XD
特登行到勁快廢時同佢同LIFT
唔想比佢見到我-.-
一日好完滿-.-
下次打機叫埋我XD~

發表時間:2008-04-12 09:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:有緣份既話妳應該撞到.. )
發表時間:2008-04-11 09:23 PM


2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


411 分類: 未分類

早左起身
煮野食a_a
晨早起身係為左食撈面xd
番到去..  先記得全部va既野冇帶-.-
頂~_~
老豆拎番本野比我-.-
上左幾堂-.-
英文都係悶到爆
ih做問答同搵人幫我做va
周巧娟做左一個-.-
第二個唔幫
頂-.-
x蔚x幫我做埋第二個-.-
唉~_~  娟對我好似愈尼愈冷淡
係尼個時候我諗起丫媽~_~
唉..   有時候真係好好好掛住媽媽
上緊CL   番歸再打吧

=========================================================================

中文又講埋哂d無聊野
VA好采宙借哂d野比我xd!
多謝你呀
食lunch之後就開始打波
唔想換3牙
一著左對跑鞋就變到好high
上籃-.- 囧
不過打完超攰
到比賽
唉.. 馬xx成日獨食
下半場先叫我
果個陳咁成
廢到乜咁..  吊
輸係應該既
跟住成班係男更衣室
賽後鬧人xd
MH好火..
冇錯..  成班唔知做緊-.-
跟住同佢地行番去
好正..  可以為左一個無聊既話題講咁奈+笑咁奈
正爆-.-
好攰呀
打波幾何認真一次-.-
今次
衰係衰係自己矮..
唔夠硬淨
唔夠快
走唔岩位
手短
射波唔準
冇人傳 囧"
打完番到屋企攰到爆~_~
妳講得冇錯
我真係忘記唔到

發表時間:2008-04-11 10:45 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]