*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


421 分類: 未分類

行路番去
做功課
搵公教報
做完..
搵人傾計~
不過今日d堂好多都唔係坐自己個位~
講左幾句-.-
中文..悶
英文..悶
IS..悶
MATH..彬仔坐開左我就留心上堂
屎忽
跟住有個TALK
第一次冇訓到教
佢講D書好正
狼圖騰真係好好睇=)
陳雪兒係小學比過我地睇-.-
成班白痴-.-
我係你條仔呀- -

發表時間:2008-04-21 09:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


hApPY 分類: 未分類

夢可成真=)
琴日有個人話想識我
叫做文文@O@?
鄉中的-0-
愈尼愈懷疑~
講講下講到寶
識穿左-0-
都唔知妳係咪認真..
1星期之約~
寶寶=)
我要食左妳XD!

發表時間:2008-04-20 04:00 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


418 分類: 未分類

琴日好正
11點之前已經訓著左^O^
我決定左唔練啦\口/
好煩
番到去打左一陣波
番到課室
有個二人世界既機會@o@
不過我冇講野-.-
又曬左-0-
抄中史
傻仔彬- - 
唔改正扮哂野-.-
RME冇帶詠讚
IS終於冇訓教^^
MATH冇做CLASS WORK
跟住英文又冇帶VOCAB BOOK
HOME E  訓..
今日好多野都冇做+帶
LUNCH食野+打波
全部用哂8達通
增左幾日  得番3X蚊- -
唉-0-
正料@@
突然之前覺得自己真係跳得好高
小賢企係籃底下面對我掂到果度好似相差好遠咁
唔通我真係跳得好高@@?
唔知點解肥宏好似同我差唔多
PS佢大我一年+高我10CM有多-.-
哈哈
唔理咁多
放學又去左動
牙媽呀-.-
我....................................
破產^^
番歸--

發表時間:2008-04-18 09:38 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


417 分類: 未分類

番早
都係行路
話咁快行左幾日
日日都我遲
sorry!
行行下見到牛肥利a_a
打波~
嬴左之後走-0-
熱!
屎忽彬
報串
屌你
中文又冇帶-.-
仆街朱碧珊
IH正
啫喱姐好波-.-
is 悶-.-
放學留係度默書-.-
改到仆x
跟住係學校食野..
又去動感a_a
得番一粒鐘~_~
慘-.-
玩哂點算-0-?
屌你老母
一入到尼就開始睇淫野
淫哩番屋企睇啦
7點半搭小巴番歸

發表時間:2008-04-17 08:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


416 分類: 未分類

行路番學
打波

PE
你老x
nike比你地玩拍波
我地玩膠波
勁野囉
堂堂都好無聊
lunch打波
中文企左2堂
屌你老母朱碧珊
去食屎啦你條仆街
放學同牛肥利去左動感
真慘
兩條on9西
搭小巴
屌!

發表時間:2008-04-16 08:32 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]