*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 5 月 4 日  星期日   晴天


504 分類: 未分類

一早打機打機打機
等到5點飛的的去食飯
食d勁難食既野-.-
跟住去左買33
冇波3岩心水-0-
遲d先算
買多條波褲夠哂數-.-
悶悶的一天

發表時間:2008-05-04 10:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 2 日  星期五   晴天


502 分類: 未分類

唉- -
係咁打尼
好煩..
謙謙冇啦啦打尼-.-
佢陪左我出去買籃球鞋..
買多左條褲
正=)
牙媽懷疑我-.-  屎忽
鄉中要番學/﹏\
去左打一陣波
原來落過雨尼- -?
唔知..  好廢呀我-0-
第一日買左對鞋
我就跳高左- -?
掂到紅橋塊板板
好開心既一日-.-

發表時間:2008-05-02 08:30 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


501 分類: 未分類

9點鐘比劉奇利打尼嘈醒左-.-
唔想去動啦- -
D機唔好打
跟住晏就去打波
寶係5人打緊排球-.-
我打到5點幾先轉去五人
好正呀
玩蚊籃XDD
先蚊網再蚊籃
好正xd
人地唔知以為我就咁蚊xddd
不過一落地隻腳勁痛-.-
隻手傷左xdd
打到7點幾先走-.-
我要增高!
要就咁蚊籃-.-

發表時間:2008-05-01 08:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 30 日  星期三   晴天


430 分類: 未分類

番到去打波
玩21分
我玩到20分就air左
再玩..  玩玩下就好似鬥波
好玩牙..
頂..  邊條仆街拎左我本野牙
差d賴野.. 好采姣鄺信我
中文..  差d訓著
勁低分-0-
英文..  真係勁好睇xd
最鍾意花仔
扮型仔xdd
不過想知最後果兩隻有冇係番埋一齊
好憎IS囉- -
每堂都望住葦葦隻錶咁過
lunch..  on9仔
整你一下整番我兩下
你仆街啦
又去左街市-0-
我想講- - 尼間野加大不嬲唔洗加錢
番到去冇波打- -
math..  訓左^o^
對唔住牙..  唔應該同妳講d咁既野/_\
sp..  訓..
放學同小彬同左搵肥鄺
等左一陣見唔到佢就走=)
寶話衣加落雨-.-
咁晏d先去打波啦
練好我既單手射波!

發表時間:2008-04-30 05:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


429 分類: 未分類

未做中史評論題同作業
照打波打到8點去上做- -
好采做得哂
中史miss龔冇番
rme又想我訓教- -?
睇埋d無聊野
IS..  唉- -
好好好憎錢雅媛
MATH..  專心上堂XD
LUNCH..
肥仆街肥SA
1點3之前唔比打波
屌你牙!!!
係學校食
等到1點3打左陣波就上左去HOME E室
冇帶簿
好屎忽牙
英文..  超好睇XD
3隻都好得意
home e做得最慢係我地- -
60分- -
放學..
無聊-.-
估唔到妳真係食隻蕃茄--
小心肚痛牙xd

近來唔知做咩同馮鍵豪熟左-.-
佢好搞笑- -
覺得鈴冇咁靚左
姣左好多- -
發覺成日比矮妹打
打到勁響- -
不過唔痛
覺得寶冇小學咁靚
覺得牙媽靚左

我發覺我我癲左-.-

發表時間:2008-04-29 05:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]