|
|
2008 年 5 月 15 日 星期四  |
| 515 |
分類: 未分類 |
好似幾日冇打
今朝番到去打左幾球波
跟住番上去做功課
又冇帶詠讚
英文 訓著左
IH.. 對唔住牙啫喱
我冇心嫁!!! 諗住玩下嫁咋=(
對不起!我X妳=(
其實衣加上緊CL=)
番屋企再打
再打過
今朝搭的士..
見番聖心果個靚女xd!
佢到底叫咩名牙?
講番cl
test唔錯-.-
lunch..
係走之前
拍左一聲..
我背隻.......
比啫喱打左落尼=)
好正
佢冇嬲我^^
中文.. 悶-.-
va.. 訓
老婆BB>_<
IH TEST
全部唔識!!!
跟住閃避球
比人炒=)
跟住係學校走尼走去
原來唔止掂到
係拍到=)
老婆BB真係好鬼得意XD
比人MEET+MEET番人
玩玩下比李家宏整我對鞋整左入女更衣室
唔該哂雞丁姐幫我汁=)
玩多陣走左
同達達,偉豪仲有霍金行番屋企-.-
達達話嬴波請食雪糕
好飽...
再慢慢行
豪講果個人都幾正下A_A
如果係我就唔錯=)
牙爸牙媽去飲..
成晚打機=)
|
| 發表時間:2008-05-15 12:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
| 511 |
分類: 未分類 |
虧我晨早起左身
本身同宏,仆街豪,悅盈b同伶伶去大尾碌
又話落雨唔去- -
本來約埋寶寶的/﹏\
第三個星期冇同寶寶出街-.-
出到m記
又話去得- -
頂-.-
伶伶搵完佢牙媽拎錢就搭巴士去-.-
伶伶3姊妹個頭都一樣
好搞笑xdd
去魚塘要過一個欄杆
一跳就過到 宏要我幫佢拎袋.. 仆街豪呢?佢個名 注定佢要仆街^^ 千其唔好講人知呀 仆街豪仆左街!!
同宏肥左勁奈xd
100按金?真係咁貴?
一開波我最先釣到-.-
點知比佢走甩左
屎忽\口/!!!
係細池好易釣^^
差唔多人人都釣到
兩位靚女好似冇釣到
我中左5次先釣1次- -
4次都走甩
跟住換大桿去大池
難釣好多^^
不過一開頭得我釣到
正爆@@
釣到冇癮去食下野
食完野去細池
仆街豪-6 3條 我有1條
宏0條
仆街仔發火-.-
請搭的士 $60-.-
搭巴士番富享
見到晉係聖心
過去玩下-0-
著牛仔褲都拍到板? 冇錯
打打下
高正,仆kai,達達,陳家x,同1d果個傻仔尼左踩場-.-
我講過好多好多次
佢唔係我條女係我老母 唔該!
打左陣閃左
晉去左五人
冇去到~
番屋企休息 |
| 發表時間:2008-05-11 06:41 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 9 日 星期五  |
| 509 |
分類: 未分類 |
今日又係星期五=)
果個習慣都係冇改
番到去.. 發緊夢,,
唔想做rme工作紙
中史開始好悶...
rme好低能- -
is,, 每日上堂都係好辛苦咁等落堂
math.. 好出奇咩-0-?
英文
未做listening
home e
好眼訓
默書.. 錯左4個
破左產
係學校食算-.-
食完就係2樓行尼行去
等到2點3去換33
偉強個頭...
雞頭件雞翼就著到佢好似大陸哩
時間過得好快-.-
又係不停咁望一個人-0-
我癲啦! 星期五係好日定衰日?
跟住搭車番屋企 |
| 發表時間:2008-05-09 07:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 8 日 星期四  |
| 508 |
分類: 未分類 |
頂.. 打打下hand左2次機- -
又要再打多次
番到去打波
上堂全部都無聊
lunch係學校食
放學聖火接力
敏怡又話唔跑
點知又跑左又唔同我講
唉..
我已經分得唔錯
拎到第2算西利
f.1跑完去左買野飲
坐到5點幾
勁正
1C班鋼牙王飛踢徐文浩果時一跳起自己仆左街
正到仆街a_a
有個呀sir走埋尼
叫徐文浩道歉
正.. 叫左徐文浩唔好唔比佢踢中嫁啦
比人話啦...xddd
條柒頭鋼牙王a_a
騎住馮鍵豪.. 好玩^^
之後搭車車番屋企
睇王詩煒d icon
覺得有一張係背面既我-.-
因為我認得個袋扣
唔知有冇認錯-0-
今日係2008年5月8日
永別=)
|
| 發表時間:2008-05-08 09:02 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 7 日 星期三  |
| 507 |
分類: 未分類 |
番去打波
早禱.. 我覺得3個都好勁
好流利既英文-.- 勁過好多高form
下次到周婷.. 正
pe.. 考試考到冇時間
ih.. 訓教- -
math.. 聽書
lunch 學校食
老婆唔要我/﹏\
eng.. 悶
中文.. 我練左2堂竟然冇得出/﹏\
篇野好正
最少10個四字詞語
好難讀= )
好想出去試下
放學同左風水睇波
正
老婆bb a_a<---出自楊kai的電話
睇左勁多msg
勁欣愛囉佢同王xx
老公bb+老婆bb 唉-.-原來睇人地尼d係會作嘔-0-
我決定以後唔打-.-
比人大炒
傻仔
睇睇下d人走哂仲正
6點閃左
|
| 發表時間:2008-05-07 08:49 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 57 | »
|