*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


515 分類: 未分類

好似幾日冇打
今朝番到去打左幾球波
跟住番上去做功課
又冇帶詠讚
英文 訓著左
IH..  對唔住牙啫喱
我冇心嫁!!!  諗住玩下嫁咋=(
對不起!我X妳=(
其實衣加上緊CL=)
番屋企再打

再打過
今朝搭的士..
見番聖心果個靚女xd!
佢到底叫咩名牙?
講番cl
test唔錯-.-
lunch..
係走之前
拍左一聲..
我背隻.......
比啫喱打左落尼=)
好正
佢冇嬲我^^
中文..  悶-.-
va..  訓
老婆BB>_<
IH TEST
全部唔識!!!
跟住閃避球
比人炒=)
跟住係學校走尼走去
原來唔止掂到
係拍到=)
老婆BB真係好鬼得意XD
比人MEET+MEET番人
玩玩下比李家宏整我對鞋整左入女更衣室
唔該哂雞丁姐幫我汁=)
玩多陣走左
同達達,偉豪仲有霍金行番屋企-.-
達達話嬴波請食雪糕
好飽...
再慢慢行
豪講果個人都幾正下A_A
如果係我就唔錯=)
牙爸牙媽去飲..
成晚打機=)

發表時間:2008-05-15 12:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 11 日  星期日   晴天


511 分類: 未分類

虧我晨早起左身
本身同宏,仆街豪,悅盈b同伶伶去大尾碌
又話落雨唔去- -
本來約埋寶寶的/﹏\
第三個星期冇同寶寶出街-.-
出到m記
又話去得- -
頂-.-
伶伶搵完佢牙媽拎錢就搭巴士去-.-
伶伶3姊妹個頭都一樣
好搞笑xdd
去魚塘要過一個欄杆
一跳就過到  宏要我幫佢拎袋..  仆街豪呢?佢個名  注定佢要仆街^^  千其唔好講人知呀  仆街豪仆左街!!
同宏肥左勁奈xd
100按金?真係咁貴?
一開波我最先釣到-.-
點知比佢走甩左
屎忽\口/!!!
係細池好易釣^^
差唔多人人都釣到
兩位靚女好似冇釣到
我中左5次先釣1次- -
4次都走甩
跟住換大桿去大池
難釣好多^^
不過一開頭得我釣到
正爆@@
釣到冇癮去食下野
食完野去細池
仆街豪-6 3條  我有1條
宏0條
仆街仔發火-.-
請搭的士  $60-.-
搭巴士番富享
見到晉係聖心
過去玩下-0-
著牛仔褲都拍到板?  冇錯
打打下
高正,仆kai,達達,陳家x,同1d果個傻仔尼左踩場-.-
我講過好多好多次
佢唔係我條女係我老母  唔該!
打左陣閃左
晉去左五人
冇去到~
番屋企休息

發表時間:2008-05-11 06:41 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


509 分類: 未分類

今日又係星期五=)
果個習慣都係冇改
番到去..  發緊夢,,
唔想做rme工作紙
中史開始好悶...
rme好低能- -
is,,  每日上堂都係好辛苦咁等落堂
math..  好出奇咩-0-?
英文
未做listening
home e
好眼訓
默書..  錯左4個
破左產
係學校食算-.-
食完就係2樓行尼行去
等到2點3去換33
偉強個頭...
雞頭件雞翼就著到佢好似大陸哩
時間過得好快-.-
又係不停咁望一個人-0-
我癲啦!  星期五係好日定衰日?
跟住搭車番屋企

發表時間:2008-05-09 07:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


508 分類: 未分類

頂..  打打下hand左2次機- -
又要再打多次
番到去打波
上堂全部都無聊
lunch係學校食
放學聖火接力
敏怡又話唔跑
點知又跑左又唔同我講
唉..
我已經分得唔錯
拎到第2算西利
f.1跑完去左買野飲
坐到5點幾
勁正
1C班鋼牙王飛踢徐文浩果時一跳起自己仆左街
正到仆街a_a
有個呀sir走埋尼
叫徐文浩道歉
正..  叫左徐文浩唔好唔比佢踢中嫁啦
比人話啦...xddd
條柒頭鋼牙王a_a
騎住馮鍵豪..  好玩^^
之後搭車車番屋企
睇王詩煒d icon
覺得有一張係背面既我-.-
因為我認得個袋扣
唔知有冇認錯-0-

今日係2008年5月8日
永別=)

發表時間:2008-05-08 09:02 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


507 分類: 未分類

番去打波
早禱..  我覺得3個都好勁
好流利既英文-.-  勁過好多高form
下次到周婷..  正
pe..  考試考到冇時間
ih..  訓教- -
math..  聽書
lunch 學校食
老婆唔要我/﹏\
eng..  悶
中文..  我練左2堂竟然冇得出/﹏\
篇野好正
最少10個四字詞語
好難讀= )
好想出去試下
放學同左風水睇波

老婆bb a_a<---出自楊kai的電話
睇左勁多msg
勁欣愛囉佢同王xx
老公bb+老婆bb  唉-.-原來睇人地尼d係會作嘔-0-
我決定以後唔打-.-
比人大炒
傻仔
睇睇下d人走哂仲正
6點閃左

發表時間:2008-05-07 08:49 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]