*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 9 月 10 日  星期三   晴天


909and910 分類: 未分類

909
6點起身6點半同大jayjay打的番學打波波
'嘩'既力量真係好大-,-
VA miss chu教
點解唔教中文/___\?
❤❤❤❤❤❤❤LOVE MISS CHU FOREVER!❤❤❤❤❤❤❤
比心機做好VA功課!!!!!!!!!!!!!!!!
MISS CHU我愛你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
盧霖科長我做組長
jayjay仔話果d行為叫可愛^_^
好采VA頭果兩堂
佢發火的機會=50%
很幸運^_^
IH正係講尼d野?_?
CHIN,, 唔得掂
我要MISS CHU
我要大量功課
orz
math開始訓教
個miss講野好疾 囧
lunch學校食then打波波
f.1仔真係咁鍾意10打10?_?
之後IS orz
熱緊係會流汗
唉~_~ 我係有問題
SO!?
最憎IS!
eng 震到暈
放學bt練波
遲d要入c grade
上hall底打
嘿嘿
1on1嬴左小肥賢^_^
orz 打打下唔知做咩個腦會有果個人個樣?_?
why me?
達達and肥利都入唔到BT
o左
嘿嘿
得番最後一個可以用既銀包
再唔見我喊
a__a 藉口!?
番到屋企無聊果一刻又有佢
whywhywhy??????????????????
我最愛的qooza shot左
悶足一晚/_\
蘇樺偉加油!v!
起步唔好唔係你既錯!
慢左咁多都追到你係得既!
努力呀,,
400比心機!_!

910
嘿嘿
又番學打波波
徐文浩老吹摸大比a0a
雞雞雞雞, 我信你唔會摸佢大比a0a
摸其他位就唔知啦a_a
牙嫂要睇波唔放水唔係人啦下話-,-
shit-,-
詠讚呀詠讚 我又唔記得買
math. 嘿嘿 開始手震
又要我訓教-,-
E&RS笑足成堂-,-
LUNCH係學校食完又去打波波
手震呀手震
係時候要休息下
chin. 問答比哂d key word
不如唔好做?_?
只愛miss chu
eng. 嘿嘿
傑傑買錯野7.7
唔倨你有得玩電話/_\
唉......................
放學打波
小賢講d野真係好正a0a
我要練好波 我要做隊長a____________________________________a
不過唔夠自信/.\
如果有女既我諗會好好多a_a
隊長由雞雞雞雞做吧a_a
型d a0a
仲可以係牙嫂面前串下我地-,-
哈哈a_a 好掛住妳-,-
but唔見左妳電話/_\
晚上7時上跑步-,-
多次要求Oscar 同佢班fd唔好10打10
笑死我!_! 馮鍵濠叫恐怖
笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑
係咪早訓就會跑得好da_a??
好開心-,-
狀態番左尼
Gary叫我跑400/800
練埋尼幾個月!_!
1月校運會 2月學界 今年有冇教區?_?
最後一個800本來想放棄
最後400停左..
就快比人追到orz
個腦印住左一個人個樣
爆得哂a0a
多謝~_~
高正遲d都尼跑?_?
好的! 以後早d訓教!!!

發表時間:2008-09-10 05:54 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 8 日  星期一   晴天


908 分類: 未分類

媽的
搭bus上學去
緣遇jayjay仔
冇記錯好似撞到某人隻手 orz
sorry
成日冇波打is good
CL #64 is very very good!
笑足成堂
我是有腦的低能
感謝
嘿嘿
鍾意左MATH
ENG想訓都唔得
早知去番後面orz
三門仔小巴are good!
jayjay仔唔見電話 我唔見銀包
good
唉.. 羨慕雞雞雞雞
冇可能永遠係冇可能
嘿嘿
自欺欺人係冇用的/_\
就算有幾愛籃球佢都只係死物
仲要扮鍾意果下死v_v
嘿嘿嘿嘿嘿嘿
唉/﹏\

發表時間:2008-09-08 07:33 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 8 日  星期一   晴天


908 分類: 未分類

fXXk you
錢唔係最大問題-_-
只係好lung唔倨
唉. 一生人唔見第二次銀包
哩個世界無奇蹟
冇銀包用/_\

發表時間:2008-09-08 06:11 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


907 分類: 未分類

香港既大日子xdd
907立法會投票日
6點幾起身
去打波波
今日既雲係爛屎a_a
不過好靚
睇住日出
橙色既天空真的很美
仲有人早過我去-,-
我去到佢已經打完
練射波!
罰球開寨
30球籃底
各key位5球再純玩一次
連射8球就炒左/_\
有朝一日一round玩哂
7點半開始有人黎
又係果班膠仔- -
成班10幾歲既傻仔 唉..
咁撚廢就番屋企訓教啦
當果度係青山?_?
fXXk! 第二面場又整地
又塞哂係尼面
一面鬥波一面射波
ya! 終於練到轉身既初型
踩住3分線終於都射到
除左甩手其他差唔多都穿針^^
你老母條仆街
成日汁9我粒波唔比番我
又唔入自己又唔帶波
死beggaR
9點鐘已經塞到11個人9粒波-,-
冇位打就番屋企=]
雲都散哂
蔚藍的天.
晏d再打!_!
富享D垃圾場
網都冇-,- 囧囧囧
練上籃吧-,-
跟住番屋企
睇80分鐘死亡直播
仲以為好好睇啦- -
原來爛戲
同玩CS有咩唔同?_?
最後死哂- -
囧......................................
做功課@_@

發表時間:2008-09-07 09:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 6 日  星期六   晴天


906 分類: 未分類

媽的打雷害我電腦掉線又要再打一次
說真的..
我真的無時無刻在想妳
但我已習慣與妳隔著遙遠的距離
或許妳已經忘記我的存在吧=)
每當我看見美麗的天空
我特別想妳
因為我喜歡看天空
即管那刻的天空有多美
都只屬於一個人的天空.
我學會不向妳表達
在心中也一樣
永永遠遠我的心只屬妳一個
離別幾千天 當做嬉戲
我會等,, 即使知道沒有可能
如果等到的只得幽怨 也是我心愿
宏願..*

發表時間:2008-09-06 12:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]