|
|
2008 年 9 月 13 日 星期六  |
| 913 |
分類: 未分類 |
整天什麼運動都沒有做-,-
很不習慣沒有累的感覺._.
校運會的項目都想得柒柒八八了
最有把握的就是400!_! 如果當日發揮狀態一定能破101的記錄的=)
不過我在擔心計時那班垃圾準不準-,-
唉.. 學校開個電子計時不好嗎-,-?
跳高!_! 我在想我的姿勢
最後搭那個好呢?_?
跳遠吧!_!
4x100 純粹玩玩好了orz
目標 : 個人項目3金 and 400破記錄
今年比較特別._. '
就是沒有女朋友的支持orz
希望早日找到一個吧/_\
今天我決定了,
不再回頭了!
很失望
大埔那間NiKe 沒有Jordan 那籃球/_\
連1000/1500都沒有!_!
看見一條James 23的籃球褲a0a
竟然沒中碼.. 只有加大
失望orz
之後去食飯飯之後回家!_!
希望沙田有Jordan吧~_~
|
| 發表時間:2008-09-13 08:04 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 13 日 星期六  |
2008 年 9 月 12 日 星期五  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2008-09-12 06:23 PM |
2008 年 9 月 12 日 星期五  |
| 912 |
分類: 未分類 |
7點番到去冇野做
orz 好傷心,, 冇心機打波
好輕鬆咁打波
lfed無無聊聊咁過
eng真係好想訓教
PE教攬球之後打波
orz 差d嬴到牙SiR
差一球3分而已-,-
鍾意左2Borz
因為3個人!_!
上埋MATH去HALL
...
咁樣既學生會.....
我笑!_!
有冇一個真正好笑既gag?
噢 放學死去藍田
之後死番番尼
搭車搭到攰
7點仲要去練跑!_!
orz,, 慢慢番番黎啦我!!!
800跑番238 orz
仲有幾個月比我推前個成績!!!!
跑完800跑兩個運動場外圈!_!
細佬死狗哩-,-
食住我個位/_\
輸左!!!!
好多鄉中女a0a
有個係寶寶個fd?_?
好奈冇見寶lu!
明天休息!
校運會原來加到3樣單項A_A
新目標: 3金以上!_!
加油加油加油加油加油!
牙恩都要加油
AustSportS 所有人加油!_!
牙晴紮到好似牙姑a0a
RED唔戴眼鏡似變態牙嬸xd
次次跑完步就冇唔開心^0^
小六開始就發覺尼樣野=)
諗番起兒!_! |
| 發表時間:2008-09-12 05:08 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 11 日 星期四  |
| 911 |
分類: 未分類 |
番到去做功課
orz 比牙嫂嚇死!_!
冇啦啦開門叫maymay ?_?
多謝小葦葦借本is作業比我
聽日還比你=)
冇心機上堂orz
MATH愈講愈唔明
王清玉原來咁嚴重?
我有真心為你祈禱的!
雖然同你唔熟
but一齊入到2E就叫有緣份!
我會學識珍惜身邊既人!
快d好番!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
蘇樺偉!
盡左力就得嫁啦!!!
最後200加油
我永遠支持你!!
今個人月好黑仔
壞電話 唔見銀包 唔見埋籃球 又冇女orz
我好失敗!
咩都冇哂! |
| 發表時間:2008-09-11 06:44 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 57 | »
|