|
|
2008 年 9 月 25 日 星期四  |
| 925 |
分類: 未分類 |
真係唔想番學orz.
打波.. 之後上去做功課
點知原來要交eng dict. corr.
好采班長好人= =
IH堂好多休息= = 李名山真係好正.
eng. orz 以後改名!_! joe yeung is good!
好憎食屎蘭
小賢都頂唔順. 真係好正.
math 派卷. 唉... 又肥= =
SP真係好無聊= =
放學留堂. 食屎蘭去食屎..~
唉~~
|
| 發表時間:2008-09-25 05:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 24 日 星期三  |
| 924 |
分類: 未分類 |
噢.. 6點3起左身
即卡開電視.. 唔洗番學/_\
希望唔好再落雨._. 我要打波!
琴晚個夢好搞笑= =
受盧霖影響發左個關於游水既夢..
琴日仲搞笑= = orz.
唔好再落雨呀! 颱風快d走..
我要打波波!_!
衣加又好憎去練跑orz.
係屋企無野做好無聊..
同jayjay去左打波波..
打波既同時諗緊一樣野.
諗清楚lu~~
我d剷籃真係好剷a0a
係時候練下jump shoot
不過地太濕唔敢跳.
唐偉豪打完機經過大嗌我個名= = 根住我加多左on9尼幾隻字..
跟住見到我老母= = 佢聽到orz........
打左一陣番屋企了~
講左lu orz.
3金有著落._.! 唔好有多大希望= = 希望愈大失望愈大....................................... |
| 發表時間:2008-09-24 10:58 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 23 日 星期二  |
| 923 |
分類: 未分類 |
終於上得番qooza :]
搭巴士番學見到jayjay仔之後一齊行番去
係斜路又見到雞同佢條女答膊頭!_! 眼怨~~
隻手指公斷左.
每日上堂都係等落堂 落堂就放學
lunch. 好正!_! 同個f.5同盧霖一隊game左3隊
之後又game多隊!
爽呀~~ 好奈未試過嬴咁多場.
不過我發覺我跳得矮左orz. 點算?_? |
| 發表時間:2008-09-23 04:36 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 16 日 星期二  |
| 916 |
分類: 未分類 |
番學校之後做功課
無波打,
上堂無聊到嘔
IH真係好無聊
英文堂要左尼溫中文
中文堂默書+改正
lunch學校食..
陪小賢背書-,-
之後上左2樓
1D有靚女?_?
係就介紹下啦!_!
1E有個幾得意的!
orz. 望到邊個之後覺得好後悔呀!
有得得重新再尼過?
math. 訓教
SP睇戲!_!
幾好睇啦-,-
放學.
BT練波~~ 無得打orz
小賢是最可愛的
跑左9000米 成公里?_? 9000米好似9公里 |
| 發表時間:2008-09-16 04:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 14 日 星期日  |
| 914 |
分類: 未分類 |
同小浩同大JaYJaY去寶湖打波
小賢真係好可愛-,-!
寶湖唔識去,, 吉之島唔識去,, 大埔中心都唔識orz....
佢好擔心- - 係咁打電話問點去點去-,-
去到最後索性唔去orz
真係好搞笑-,-
/_\ 好掛住粒2000!_!
寶湖是最好打的;)
jayjay最勁啦!_! 下下都chop chop!_!
我果d係bombom
佢好神準a_a
```` 有人mak都球球入哂''''''''''''''''''''''''''
好勁呀@0@
勁快打完orz
我射波好唔準呀~_~
等左謙謙一晚-,-
10點出去
小浩好哥愛呀!_!
過12點番屋企=過夜
要過18歲先過得夜
最後得番3個人去海濱
行行下見到方巧伶果班又見到學長
又見到肥欣傑又見到楊KAI果班
飛螢光棒之後燒哂d野之後就番左屋企!_!
咁早訓左?_?
|
| 發表時間:2008-09-14 12:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 57 | »
|