*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 9 月 25 日  星期四   晴天


925 分類: 未分類

真係唔想番學orz.

打波.. 之後上去做功課

點知原來要交eng dict. corr.

好采班長好人= =

IH堂好多休息= = 李名山真係好正.

eng. orz 以後改名!_! joe yeung is good!

好憎食屎蘭

小賢都頂唔順. 真係好正.

math 派卷. 唉... 又肥= =

SP真係好無聊= =

放學留堂. 食屎蘭去食屎..~

唉~~

發表時間:2008-09-25 05:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 24 日  星期三   晴天


924 分類: 未分類

噢.. 6點3起左身

即卡開電視.. 唔洗番學/_\

希望唔好再落雨._. 我要打波!

琴晚個夢好搞笑= =

受盧霖影響發左個關於游水既夢..

琴日仲搞笑= = orz.

唔好再落雨呀! 颱風快d走..

我要打波波!_!   

衣加又好憎去練跑orz.

係屋企無野做好無聊..

同jayjay去左打波波..

打波既同時諗緊一樣野.

諗清楚lu~~

我d剷籃真係好剷a0a

係時候練下jump shoot

不過地太濕唔敢跳.

唐偉豪打完機經過大嗌我個名= = 根住我加多左on9尼幾隻字..

跟住見到我老母= = 佢聽到orz........

打左一陣番屋企了~

講左lu orz.

3金有著落._.!     唔好有多大希望= = 希望愈大失望愈大.......................................

發表時間:2008-09-24 10:58 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 23 日  星期二   晴天


923 分類: 未分類

終於上得番qooza :]

搭巴士番學見到jayjay仔之後一齊行番去

係斜路又見到雞同佢條女答膊頭!_! 眼怨~~

隻手指公斷左.

每日上堂都係等落堂 落堂就放學

lunch. 好正!_! 同個f.5同盧霖一隊game左3隊

之後又game多隊!

爽呀~~ 好奈未試過嬴咁多場.

不過我發覺我跳得矮左orz. 點算?_?

發表時間:2008-09-23 04:36 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 16 日  星期二   晴天


916 分類: 未分類

番學校之後做功課

無波打,

上堂無聊到嘔

IH真係好無聊

英文堂要左尼溫中文

中文堂默書+改正

lunch學校食..

陪小賢背書-,-

之後上左2樓

1D有靚女?_?

係就介紹下啦!_!

1E有個幾得意的!

orz. 望到邊個之後覺得好後悔呀!

有得得重新再尼過?

math. 訓教

SP睇戲!_!

幾好睇啦-,-

放學.

BT練波~~ 無得打orz

小賢是最可愛的

跑左9000米 成公里?_? 9000米好似9公里

發表時間:2008-09-16 04:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 14 日  星期日   晴天


914 分類: 未分類

同小浩同大JaYJaY去寶湖打波
小賢真係好可愛-,-!
寶湖唔識去,, 吉之島唔識去,, 大埔中心都唔識orz....
佢好擔心- - 係咁打電話問點去點去-,-
去到最後索性唔去orz
真係好搞笑-,-
/_\ 好掛住粒2000!_!
寶湖是最好打的;)
jayjay最勁啦!_! 下下都chop chop!_!
我果d係bombom
佢好神準a_a
```` 有人mak都球球入哂''''''''''''''''''''''''''
好勁呀@0@
勁快打完orz
我射波好唔準呀~_~
等左謙謙一晚-,-
10點出去
小浩好哥愛呀!_!
過12點番屋企=過夜
要過18歲先過得夜
最後得番3個人去海濱
行行下見到方巧伶果班又見到學長
又見到肥欣傑又見到楊KAI果班
飛螢光棒之後燒哂d野之後就番左屋企!_!
咁早訓左?_?

發表時間:2008-09-14 12:31 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]