*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


1115 分類: 未分類

最後一夜了,
這夜結束後就是區運
盡自己力就好了!
很後悔很後悔
為何3個星期的星期五不去練跑卻去了打籃球
我很後悔..
輸是一定的!

剛才看了一部電影
有一段內容:
I told you only truth.
For 20years I sought only this day
Nothing elsa existed
until I saw you
Then everything changed
I fell in love with you
like I no longer believed I could
That's the most beautiful thing you could have ever given me.

400 跳高 4x400        3樣都沒信心= =..
如果跳高僥倖有獎就好了._. 不過我唔識背越式.. 實比人笑= =..
400..  有1:04就夠!
4x400 隊友們加油!
AustSports各位加油~

發表時間:2008-11-15 09:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 14 日  星期五   晴天


1114 分類: 未分類

仲有2日~

番到去見到D好正既野._.   雞哥你係得既A_A

之後做功課..

今日上堂唔知做咩事..

成日係度諗比賽同埋一個人

中史12/21.. MATH 17/35..

打波..  番左黎囉._. 

唔好再走!_!..  

 

 

攰.. 聽日休息星期日比賽!
比賽前做埋自己要做既野..

發表時間:2008-11-14 06:17 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 13 日  星期四   晴天


1113 分類: 未分類

仲有三日!  唔好輸得太難睇!
今朝番去.. 冇人陪雞哥食早餐? 我點都唔信A_A
MATH冇啦啦有個KERORO走左入尼._.
搞笑= =..
E&RS陳麗芬發火
IH派VOCALTEST 4/12A_A
LUNCH食麵打波
中文說話好正._.
孟承佑爆左正野
盧國霖好掛住以前同佢好要好既女性朋友.. A_A
DRAMA無聊
放學因為要等到4點半PL既關係係3樓睇波
11號唔好咩._.?
余志能講左幾句就閃得= =..
掛住溝女._.
之後係學校打波
好感動.. 有錢文樂,周子傑打A_A
1X比6.. 
跟住去左獅子會打左陣就打的番屋企


我沒有變過!

發表時間:2008-11-13 07:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 9 日  星期日   晴天


1109 分類: 未分類

屎忽仔徐文浩唔打就咪撚約啦..

去到原來洛奇陳正謙係度._.

好鍾意寶湖

真係番緊尼~_~

練jump shoot 同 catch and shoot..

慢慢轉緊個姿勢..

罰球番番尼._.

3分開始夠力射

洛奇走左之後同MST 唔係B定A GRADE果班打

證實左真係番緊尼A_A

練快D個上籃就搞掂..^_^

 

今天的天空很美
每分每秒都想著妳

發表時間:2008-11-09 11:34 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 8 日  星期六   晴天


1108 分類: 未分類

冇啦啦又咳番起~_~

一凍去練完跑就又咳-,-..

今朝一起身隻左手愈尼愈痛= =..

蔣家宏既力量真係驚人..

夜晚去食飯._.

終於買到件籃球衫.. James._.

見到對zoom 既james.. $699.. 好想買= =..

衣加開始有冬天feel..

行番屋企經過大元~_~..

回憶.

 

假如有時光倒流就好
唉!
 

發表時間:2008-11-08 09:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]