|
|
2008 年 11 月 15 日 星期六  |
| 1115 |
分類: 未分類 |
最後一夜了,
這夜結束後就是區運
盡自己力就好了!
很後悔很後悔
為何3個星期的星期五不去練跑卻去了打籃球
我很後悔..
輸是一定的!
剛才看了一部電影
有一段內容:
I told you only truth.
For 20years I sought only this day
Nothing elsa existed
until I saw you
Then everything changed
I fell in love with you
like I no longer believed I could
That's the most beautiful thing you could have ever given me.
400 跳高 4x400 3樣都沒信心= =..
如果跳高僥倖有獎就好了._. 不過我唔識背越式.. 實比人笑= =..
400.. 有1:04就夠!
4x400 隊友們加油!
AustSports各位加油~
|
| 發表時間:2008-11-15 09:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 14 日 星期五  |
| 1114 |
分類: 未分類 |
仲有2日~
番到去見到D好正既野._. 雞哥你係得既A_A
之後做功課..
今日上堂唔知做咩事..
成日係度諗比賽同埋一個人
中史12/21.. MATH 17/35..
打波.. 番左黎囉._.
唔好再走!_!..
攰.. 聽日休息星期日比賽!
比賽前做埋自己要做既野.. |
| 發表時間:2008-11-14 06:17 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 13 日 星期四  |
| 1113 |
分類: 未分類 |
仲有三日! 唔好輸得太難睇!
今朝番去.. 冇人陪雞哥食早餐? 我點都唔信A_A
MATH冇啦啦有個KERORO走左入尼._.
搞笑= =..
E&RS陳麗芬發火
IH派VOCALTEST 4/12A_A
LUNCH食麵打波
中文說話好正._.
孟承佑爆左正野
盧國霖好掛住以前同佢好要好既女性朋友.. A_A
DRAMA無聊
放學因為要等到4點半PL既關係係3樓睇波
11號唔好咩._.?
余志能講左幾句就閃得= =..
掛住溝女._.
之後係學校打波
好感動.. 有錢文樂,周子傑打A_A
1X比6..
跟住去左獅子會打左陣就打的番屋企
我沒有變過! |
| 發表時間:2008-11-13 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 9 日 星期日  |
| 1109 |
分類: 未分類 |
屎忽仔徐文浩唔打就咪撚約啦..
去到原來洛奇陳正謙係度._.
好鍾意寶湖
真係番緊尼~_~
練jump shoot 同 catch and shoot..
慢慢轉緊個姿勢..
罰球番番尼._.
3分開始夠力射
洛奇走左之後同MST 唔係B定A GRADE果班打
證實左真係番緊尼A_A
練快D個上籃就搞掂..^_^
今天的天空很美
每分每秒都想著妳 |
| 發表時間:2008-11-09 11:34 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 8 日 星期六  |
| 1108 |
分類: 未分類 |
冇啦啦又咳番起~_~
一凍去練完跑就又咳-,-..
今朝一起身隻左手愈尼愈痛= =..
蔣家宏既力量真係驚人..
夜晚去食飯._.
終於買到件籃球衫.. James._.
見到對zoom 既james.. $699.. 好想買= =..
衣加開始有冬天feel..
行番屋企經過大元~_~..
回憶.
假如有時光倒流就好
唉!
|
| 發表時間:2008-11-08 09:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 57 | »
|