|
|
2008 年 10 月 26 日 星期日  |
| 1026 |
分類: 未分類 |
/_\.. 好多個星期日朝早冇去打波lu..
好掛住寶湖個場!
今日要去拜山.. 早起身orz
人打波我打波點解我仲矮人半個頭0rz.. 肯定係遺傳既問題-.-
拜完本來去睇hsm3 但係突然間唔想睇-,-
搵一件岩心水既籃球衫真係好難-,-
唉...
行左幾粒鐘先買得3件衫= =..
行街辛苦過跑步.. orz
今日行街見到好多靚女姐姐._.
唉.. 好掛住某人/_\
|
| 發表時間:2008-10-26 06:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 24 日 星期五  |
| 1024 |
分類: 未分類 |
Orz. 我真係痴左線
星期五唔記得帶PE衫...
失憶嚴重左.. /_\ 唉
上堂無聊.. Dickson 真係好正囉._.
到底係咪教書嫁- -? 次次對野對2堂... 正
神shoot霖超勁 球球穿針
跟住冇哂衫本來冇得打波
不過何RAY比我打._.
不過冇打到.. 好攰!
放學睇波..
文道輸左._.
平波怪果隊打文樂果隊.. 點打-,-?
高正果隊輸左比MH果隊.. 高正!_! 就算你輸左你永遠都係我偶像._.
下次對MH果隊.. 爽歪歪A_A
嗌靚女冇人應= = 吹漲-0-..
攰冇去練跑... |
| 發表時間:2008-10-24 08:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 23 日 星期四  |
| 1023 |
分類: 未分類 |
唔記得較鬧鐘遲左起身..
升左上F.2第一次咁晏..
成日冇打波..
以後去3樓C座睇波先._. 1E門口a0a
每次見到果個人都唔知有種咩感覺._.
不過.. 唉...
好想快d打五人= =
爆珠! |
| 發表時間:2008-10-23 06:09 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 21 日 星期二  |
| 1021 |
分類: 未分類 |
朝早有d料到._.
上堂無聊到嘔
中文miss石走左2堂a_a
同隔尼同後面係度吹水+搞gag.. 好搞笑= =
英文堂羅XX又坐過尼/_\.. 好逼呀大姐..
又吹水= =
咁又一日a0a
開始鍾意2E ._.
放學PL正 a_a 我鍾意粗口既例子a0a
遲d拍片.. 期限 |
| 發表時間:2008-10-21 06:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 21 日 星期二  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2008-10-21 11:50 AM |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 57 | »
|