|
|
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
| 唉 |
分類: 未分類 |
唉..
我投降啦
尼個世界真係好煩
大佬我自己都唔想
你估我好開心?
你試下好似我咁囉
屌,
我輸撚左啦
你地鍾意點講點憎你地鍾意啦
我唔撚理你地班仆街
|
| 發表時間:2008-10-07 08:39 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
| 1007 |
分類: 未分類 |
起身去打波
同D唔識既人好難打
之後朱仔果d尼左
開始爽左少少,,
果3條友咩料._. 炒到10:0
我好鍾意同朱仔一隊a_a
佢會比波我射,,
跟住有一場 我,JAY同一個F.4 對 平波怪 朱仔同錢唔知咩
第一次打波打到咁high high 
仲唔係我做SG ?
下個目標係練三分._. 我要追隨住高正進步!_!
shoot. !
唔該哂孫詠琪聽我up廢話
嘿嘿,,
I ♥ BasketBall and Running ! |
| 發表時間:2008-10-07 01:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 6 日 星期一  |
| 新目標 |
分類: 未分類 |
我唔要壓力,,
運動會盡左力就可以了..
嬴輸已經唔重要..
我在乎賽跑中的過程!_!
我都係唔放棄籃球
因為實在太好玩
練跑有辛苦都唔緊要! 最緊要係個收穫嘛!
我都好鍾意打波..
好鍾意射波之後穿針, SG !
I love basketball and running! |
| 發表時間:2008-10-06 08:58 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 6 日 星期一  |
| 1006 |
分類: 未分類 |
都係7點番到去
係咁做功課,,
國霖個頭真係好掂,,
PE堂好正
同何sir鬥射罰球
第一round 5/5 佢3/5
第二round 2/3 佢2/3
一勝一和~_~
番學真係好無聊
6點去打波._.
哈哈,, 21分射key難唔到我
之後同對面班友鬥波,,
一開頭以為流嫁啦-,-
頂.. 真正既街波= =
我想試下比佢玩a_a
JAY就正= =
我決定都係入BT=]
第二天♥
miss you all the time . |
| 發表時間:2008-10-06 05:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 5 日 星期日  |
| 1005 |
分類: 未分類 |
好似快左少少..
不過我肯定尼次係認真!`
祝妳下年入VC !_!
我等妳呀=]
一年話咁快就會過,,
I can !
我喜歡的是妳. 不是因為妳像任何人
妳是獨一無二的 |
| 發表時間:2008-10-05 06:20 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 57 | »
|