|
|
2008 年 10 月 16 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2008-10-16 06:12 PM |
2008 年 10 月 15 日 星期三  |
| 1015 |
分類: 未分類 |
真係好鍾意2000.. 好掛住2000/_\
21分真的是最好的^_^.. I♥罰球
撈面真係好好食/_\
不過唔可以再日日食!_! 冇益
衣加日日上D無聊堂都同果兩個人吹水,,
盧霖冇番2日半好掛住佢A_A
唔知賽果如何呢..
放學抽籤.. 對張晉傑果隊._.?
唔會輸掛=,=.. 星期五打
對這個夢的記憶開始消退了.. 也許. 這是天意吧!
好鍾意跑步! 所以唔開心都可以忘記!
衣加好鍾意400,800 !
加油, |
| 發表時間:2008-10-15 06:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 14 日 星期二  |
| 1014 |
分類: 未分類 |
昨天跟妳離別的時候就很想妳/_\ ..♥
番去打波,,
IH 要咩TEST 我先識2個 死囉
LUNCH係學校食之後都係打波
放學終於搵左大佬淘入我地果隊
底唔洗擔心了^_^
之後都係打波波
我好似番番去以前咁,, 好鍾意跳!_!
之後就番屋企
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
我知道我真的很想愛妳.
每分每秒都很想妳.
唉,, 不想跟妳離別
我要永遠在妳的身邊!_! |
| 發表時間:2008-10-14 06:24 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 13 日 星期一  |
| 1013 |
分類: 未分類 |
好難得我的起心肝做功課
因為今日唔想去留堂班=]..
上堂一樣好無聊,,
lunch勁正a0a 楊KAI真係好柒
Z餐比人趕出門口._. 聽聞比人訓話A_A
成日都冇打波-0-,,
放學去獅子會打左幾下波就番富亨
-0- 友誼尼樣野真係奇妙..
陪兒同佢個FD行番屋企..
之後6點幾閃水..
好攰._. |
| 發表時間:2008-10-13 06:33 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 12 日 星期日  |
| 1012 |
分類: 未分類 |
晨早起身打波波,,
今日真係好猛.. JAY哥真係GAG神 投降!
係寶湖打打下波高正尼左,, 我的偶像
好鍾意罰球=] 兩次都輸左比正正/_\
打到10點幾跟B GRADE 去打學界,,
輸左...... !? 我唔明點解會輸= = 吹漲...
C GRADE 一定唔掂....
打完就番大埔.. 仲睇吉野家= = 港產片唔好睇-,-
跟住番屋企=]
成日都好掛住妳..
=]....... |
| 發表時間:2008-10-12 08:09 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 57 | »
|