|
|
2008 年 10 月 11 日 星期六  |
| 第7天♥ |
分類: 未分類 |
決定在妳手..
今天是一個完結,, 7天了
我依然很愛妳=]♥
妳想念他我沒責怪
因為我明白妳感受,,
妳不要想太多吧..
妳如何決定我都是這樣愛妳=]
我對妳是認真的! 絕不兒戲,
等待妳最後的決定!`
順其自然 .
|
| 發表時間:2008-10-11 03:40 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 10 日 星期五  |
| 1010 |
分類: 未分類 |
SORRY雞哥.. 點知你真係咁認真6點半orz.
愈尼愈鍾意玩21分._. 罰球真係好好玩
番學無聊到死
lunch打波好冇癮 不過好正._.
溫晉傑比輝哥蚊頭髮
我老吹甩左好多頭髮..
點知個個認真 好正
PL都好正a_a
楊KAI同高正同D索女一組a_a 佢地好正/_\
佢地果組係miss chu
係1D坐左兩粒鐘,, 正._.
放學打波.. I ♥ BasketBall .. 罰球!♥
6點半去練跑,,
難得JAYJAY肯跟我去
GARY走左佬 ,,
先跑4K = 10個圈
後爆800 X2
頂你,第二個800 屎忽軒一開波鋤到我
突然間好想嬴佢
死追爛追,, 第二,, HIGH HIGH
爆足800真係好爽的!_!
JAYJAY繼續練跑啦/_\
為你好._. |
| 發表時間:2008-10-10 05:24 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 9 日 星期四  |
| 1009 |
分類: 未分類 |
番學放學又咪都係咁,,
ENG 正
琳琳嘔野,, 係手指之間噴出尼
一開頭以為郭油倒瀉水
一陣香噴噴既味道慢慢散發..
係果刻我先發覺原來外面既空氣好美好
全部人離開哂個位._.
我坐去後面岩岩好睇到d嘔吐物
好想過去聞下
唉.. 番學真係好無聊,, 張枱愈尼愈多妳個名 ♥ 我愛妳=] |
| 發表時間:2008-10-09 06:08 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 8 日 星期三  |
| 1008 |
分類: 未分類 |
今朝答巴士番學
k17最後面得番一個人 少左一個人,,
永遠都只係鍾意寶湖果個籃球場!
李名山堂真係好多break..
今日手感極差 炒哂,,
咁又一日,, 無聊既人生/_\
又要剪頭髮 sosad
JAY又話練跑 挑 孟成佑都話尼 又唔尼 shit
大佬計時唔早講-,-
計2K 我第一次計多過1500,,
7:49 差唔多吧 想著妳 ♥ 人是會變的, 我第三次變是為了妳=] 因為我愛妳.. 給我一點信任 不要受人影響!
I ♥ BaketBall and Running ! |
| 發表時間:2008-10-08 05:56 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
| 2008-10-07 |
分類: 未分類 |
什麼都不知道,,
我也不管了
妳要找我的打手提吧
剛才沒心情跟妳傾,, 對不起
很多事在煩
我現在很想妳..
唉,,
現在好像夜了點,,
不要害怕我吧-0-`
無時無刻都有空
隨時也可打給我-,-
我不知道妳什麼時候才會有空接我的電話-_- |
| 發表時間:2008-10-07 09:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 57 | »
|