*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 7 月 31 日  星期四   晴天


收得皮=] 分類: 未分類

今日係2008年7月31號
暑假好悶~_~
難得今日去打波
冇得好奈廢左好多
我要練跳高!
今年跳140.. 下年要跳150@_@
3點幾打到8點!
爽到爆=]
同f.1果班攰條毛咩
尼d先係堅料@_@
我.牛肥利.楊kai vS. kochun.snake.唔知邊位
本來有得嬴
衰在我/3\
有朝一日我會勁!
不過要練好跑.
下年要破紀錄!
話時話寶都走左半個月
開始掛住佢..
我真係要學識珍惜現在
發左一個好開心既夢=]
希望夢會成真.
等妳番尼!

宏願..
尼首歌係牙妹介紹比我
或者我對妳既愛真係曬時間.係白費
但係我曾經愛過
妳都曾經愛過我{唔知係咪真 囧}
咁就好足夠
尼幾日開始我已經冇掛住妳的感覺
講哂.. 收工
去歌詞

宏願 - 周柏豪

曲: Kay Chan
詞: 林夕
編: Kay Chan

監: 陳光榮

明知 殘酷亦只可以面對
期望你 回望我 無疑更受罪
禮物無知 還在走的掛鐘
都似掛住心碎
還提示你與我
無限分鐘的過去


明知 懷舊換不到勇氣
然而若要 放下你 如行過赤地
何妨天真 想想 總有日可再一起
離別幾千天 當做嬉戲

* 如果等到的只得幽怨 也是我心願
如果可將光陰都扭轉 我未怕痠
如果可分享當初恩怨
也未怕又一次失戀
宏願是大到這樣細
再與你入戲院
流星假使比哭聲心軟
我笑著去許願
離開假使只因性格
性格任你選
奇蹟假使一生得一次
這晚讓我抱回這份暖 *

遙遙望見你回頭 怎算是遠
如宏願太過渺茫 不去預算

還好 仍然未捨得放棄
才明白我 會為愛 和時間競技
純如清水 只想 跟你又走到一起
承受些傷悲 也是福氣

Repeat *

幻想 比心死 更熱暖
未管 新的衫 比昨日暖

我諗我唔會再係度打blog.
不完結不會有開始=]
如果開左個新的係度講吧..
再見了 Kai_fonG
我不再kai了xd
做番個正常人..
慢慢去愛一個我唔愛既人
有朝一日.我會鍾意寶的.
算係妳的心願!?
好啦. BYE!
發表時間:2008-07-31 10:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


725 分類: 未分類

6點半去跑步
見證左原來貓真係可以跳得好高@_@
個個伯伯好in-.- 滑板車
好震撼..xdd
AustSports 新會衫
型到爆
GARY氹人真係好勁-.-
4個800=跑死人
難得今次跑哂個PROGRAM
不過拖到好慢..
比小紅呃左-.-
又話可以慢慢= =
唉-0-
我都係岩短跑..... 400呀400!
努力練番長跑!
下年學校400紀錄 1:01
我要破你=]
可惜冇女=冇決心xdd
努力尋覓中...

發表時間:2008-07-25 11:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 22 日  星期二   晴天


722 分類: 未分類

1年前既今日我好開心
1年後既今日我唔開心
今年既暑假好悶好悶
24粒鐘有12粒鐘係部電腦前面
睇野開始濛
成日都頭暈
好撚悶呀-0-
CS都玩厭埋
有咩好做呀
係尼個時候我好掛住寶
淨堛唯一一條女
我諗我會珍惜
係佢走左之後我悶左好多
衣加先發覺原來佢好重要
尼一刻我又明多一個道理
事情可以重複..,,感情卻不可以重來...

發表時間:2008-07-22 08:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 21 日  星期一   晴天


721 分類: 未分類

今日晨早起左身-0-
番學拎書
馮鍵濠番去做咩@_@?xdd 留班都唔洗買書a_a
排隊好采有得打尖-0-
排排下見到牙鈴..
佢個頭髮好核突-.-
唔紮辮都唔靚-0-
變左lu
超得閒再去望下個名單-0-
望望下見到yip chin ling個名- -
下年開心死lu- -
跟住番富亭打波
正-0-
2E..  唉
我寧願入A B 班-.-
上學期入2C既願望冇得實現lu
下年一定要入3C 跟住4C,5C
比心機讀書!
忘記愛吧!

發表時間:2008-07-21 10:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 18 日  星期五   晴天


718 分類: 未分類

成日係度打機+洗Post
洗到1000個啦!
搶左520果個@_@
搶埋1314先!
6點9去跑步
今日個Program6個300米
正@_@
可惜跑第5個就爆左計
頭好痛好暈好想嘔
果時個腦空白一遍
抖左幾個字先冇乜事
我最鍾意都係400=]
唔鍾意長跑!
跑完步去練打波!
努力!
牙晴既加油好好聽xd
冇番幾堂-0-
驚左我@_@?
我等妳!

發表時間:2008-07-18 10:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]