*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 5 月 24 日  星期六   晴天


524 分類: 未分類

起身 打機 比人鬧 等電話 3點去打波
小彬係聖心目及女 囧"
冇啦啦又有人打尼-.-
無聊
點解次次都要等人咁奈-.-
係火車站等左幾個字~_~
次次都係火車站見到靚女a_a
去停車場打..
冇啦啦比仆街賢打我左眼
痛到仆街  睜唔大 囧"
無聊   多左兩個人尼
條友高到仆街~
打到好攰好肚餓-.-
買完野食去左富雅
點友好似好串咁..
生得咁高掂到板係度串人@@?
問人掂唔掂到..
睇唔過眼..  咩埋袋尼跳都掂到~_~
多謝小賢問我..       你中1都掂到?  囧
條友o左xd
放低袋認真跳..
差幾cm到蚊到籃=)
努力!!!  我要增高..  高到176!
妳要我既高度=)!
練好上籃,,  做小前!
番到屋企打飛蟻=)
刺激

發表時間:2008-05-24 08:35 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天


523 分類: 未分類

唔帶中文書番屋企晨早番去做
做完打波=)
同d f.2打都會好high!!!
狂跳!   我要跳高d!!!! 
勁多汗=)
爽!
中文
多謝miss朱開冷氣=)
答問題答到傻成班 囧"
小息死落去食野+打波-0-
唔high   搞錯
eng ..    派dict
我都話我勁=)    30/60xdd
好好采牙!
is  冇做功課
正=)
小息睇波=)
唔知有冇記錯-.-
小浩冇啦啦問我跳唔跳到8級樓梯..
心諗..  咁易 有乜可能唔得-.-
跟左佢去試
跳到-0-  佢又玩a_a
仆左街..  柒頭-0-
我玩多左9級+10級..
下...  我有乜可能唔得-.-?
high左   拍牆=)
math..

sp 
成堂講電話同sms既問題
以後冇得send/﹏\
寶寶=(   心靈感應算
講講講講左兩堂!
lunch..  同金哥同成成去左岡本
食完番去打波波
去hall底掂下塊板=)
頂~_~ 冇啦啦開個蓋
要我倒  死肥彬
等等等等!
開始果個咩body talk
練轉筆xd..
無聊!
條友又矮又樣衰
講鄧走音係靚女?
嚇人 囧"
果兩位姐姐同鈴企埋一齊既時候@@
好搞笑xd  3揀一
邊個@@?
小息沖左落去-.-
勁多人係度唔慣(雖然唔係睇我) 囧
楊kai玩獨食係佢班女面前扮型a_a
算啦

番上去玩埋d低能野
拎埋野..  走
番屋企
睇完大長今去打波
打左一粒鐘
樓傷左隻腳
可憐=(
打機咁啦
冇野做-.-
鍵盤差d壞-.-
好采冇事 囧"
好笑的一天=)
壹牲咫曖伱

發表時間:2008-05-23 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 22 日  星期四   晴天


522 分類: 未分類

黑仔日!!!
晨早起身
好似訓唔醒咁
好多野都唔記得左做 囧
中史..  miss龔冇番! 好掛住佢牙!
rme..    發夢堂=)    
IS..  唔想聽書!  睇人整電腦-.-
佢識唔識嫁-0-  分分鐘我仲勁過佢 a_a
轉左去第二個lab
唉-.-
坐前面好慘
要縮低個頭尼上堂
math..    教果d咁易
冇聽書
即卡死去home e 室- -
冇左個小息
我要打波牙!
英文!  down lf2=) 
係唔得既!
下次帶隻手指番尼玩
死未!
home e
算啦
好憎尼科  得50分
落堂番去比鈴鈴串/﹏\
可憐-0-
又好似失左憶咁!
到底我果碗野放左係邊- -?
又唔見左?
rme工作紙又未交
頂!
今日好多野煩~
寶都好黑仔!
嘻..   樂觀做人!!!

發表時間:2008-05-22 06:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 20 日  星期二   晴天


520 我愛妳 分類: 未分類

今日已經冇乜事=)
番到去唔洗做功課
正..
PE..
落雨
考體能
SIT-UP..  仲係得60下

掌上壓..
提早左收  35下
跳繩
用左20秒尼解繩=)
115下
坐地前伸..
冇認真=(  33
頂佢..  34先有5分- -
早知落多少少-0-
19.5..  冇得跑9分鐘 
IH書失蹤... 丁
MATH...  專心左
不過唔記得哂LU!!
ENG..  3個老師尼睇堂
正-0-
中文..   中文錯9個
好采合格
對野+做聆聽


520
我愛妳
可惜牙. 冇人陪我過=)
本來約左某人既-0-
不過都係算~_~
我真正鍾意果個係妳=)
不過..  無可能^O^

發表時間:2008-05-20 03:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 16 日  星期五   晴天


516 分類: 未分類

又要番早
番到去做中文書
全部堂都訓-.-
LUNCH係學校食-.-
打波-0-
LUNCH完繼續打
NIKE ZOOM唔靚你果對靚?
講笑- -?
HALL底的板板~_~
我終於掂到^O^
就走果時比人串=)
何益恆同佢挑機
三分都打咁奈- -
好柒牙-.-
走左先-0-
點知佢輸左-.-
果個人過尼同我地講話條友真係好廢-.-
好搞笑XDD
唔怪得佢走得咁快xdd
係度坐左好奈-0-
老婆bb一早走左a_a
又同牙女鬥meet
勁野-.-  入男更衣室-0-
睇唔睇到正野a_a?
冇幾奈就走lu
番去搵老婆bb+多左個女xd
笑=)
今日原來係星期五
不過已經唔係以往既星期五lu^^

發表時間:2008-05-16 09:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]