|
|
2008 年 5 月 24 日 星期六  |
| 524 |
分類: 未分類 |
起身 打機 比人鬧 等電話 3點去打波
小彬係聖心目及女 囧"
冇啦啦又有人打尼-.-
無聊
點解次次都要等人咁奈-.-
係火車站等左幾個字~_~
次次都係火車站見到靚女a_a
去停車場打..
冇啦啦比仆街賢打我左眼
痛到仆街 睜唔大 囧"
無聊 多左兩個人尼
條友高到仆街~
打到好攰好肚餓-.-
買完野食去左富雅
點友好似好串咁..
生得咁高掂到板係度串人@@?
問人掂唔掂到..
睇唔過眼.. 咩埋袋尼跳都掂到~_~
多謝小賢問我.. 你中1都掂到? 囧
條友o左xd
放低袋認真跳..
差幾cm到蚊到籃=)
努力!!! 我要增高.. 高到176!
妳要我既高度=)!
練好上籃,, 做小前!
番到屋企打飛蟻=)
刺激
|
| 發表時間:2008-05-24 08:35 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 23 日 星期五  |
| 523 |
分類: 未分類 |
唔帶中文書番屋企晨早番去做
做完打波=)
同d f.2打都會好high!!!
狂跳! 我要跳高d!!!!
勁多汗=)
爽!
中文
多謝miss朱開冷氣=)
答問題答到傻成班 囧"
小息死落去食野+打波-0-
唔high 搞錯
eng .. 派dict
我都話我勁=) 30/60xdd
好好采牙!
is 冇做功課
正=)
小息睇波=)
唔知有冇記錯-.-
小浩冇啦啦問我跳唔跳到8級樓梯..
心諗.. 咁易 有乜可能唔得-.-
跟左佢去試
跳到-0- 佢又玩a_a
仆左街.. 柒頭-0-
我玩多左9級+10級..
下... 我有乜可能唔得-.-?
high左 拍牆=)
math..
悶
sp
成堂講電話同sms既問題
以後冇得send/﹏\
寶寶=( 心靈感應算
講講講講左兩堂!
lunch.. 同金哥同成成去左岡本
食完番去打波波
去hall底掂下塊板=)
頂~_~ 冇啦啦開個蓋
要我倒 死肥彬
等等等等!
開始果個咩body talk
練轉筆xd..
無聊!
條友又矮又樣衰
講鄧走音係靚女?
嚇人 囧"
果兩位姐姐同鈴企埋一齊既時候@@
好搞笑xd 3揀一
邊個@@?
小息沖左落去-.-
勁多人係度唔慣(雖然唔係睇我) 囧
楊kai玩獨食係佢班女面前扮型a_a
算啦
慣
番上去玩埋d低能野
拎埋野.. 走
番屋企
睇完大長今去打波
打左一粒鐘
樓傷左隻腳
可憐=(
打機咁啦
冇野做-.-
鍵盤差d壞-.-
好采冇事 囧"
好笑的一天=)
壹牲咫曖伱 |
| 發表時間:2008-05-23 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 22 日 星期四  |
| 522 |
分類: 未分類 |
黑仔日!!!
晨早起身
好似訓唔醒咁
好多野都唔記得左做 囧
中史.. miss龔冇番! 好掛住佢牙!
rme.. 發夢堂=)
IS.. 唔想聽書! 睇人整電腦-.-
佢識唔識嫁-0- 分分鐘我仲勁過佢 a_a
轉左去第二個lab
唉-.-
坐前面好慘
要縮低個頭尼上堂
math.. 教果d咁易
冇聽書
即卡死去home e 室- -
冇左個小息
我要打波牙!
英文! down lf2=)
係唔得既!
下次帶隻手指番尼玩
死未!
home e
算啦
好憎尼科 得50分
落堂番去比鈴鈴串/﹏\
可憐-0-
又好似失左憶咁!
到底我果碗野放左係邊- -?
又唔見左?
rme工作紙又未交
頂!
今日好多野煩~
寶都好黑仔!
嘻.. 樂觀做人!!! |
| 發表時間:2008-05-22 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 20 日 星期二  |
| 520 我愛妳 |
分類: 未分類 |
今日已經冇乜事=)
番到去唔洗做功課
正..
PE..
落雨
考體能
SIT-UP.. 仲係得60下
頂
掌上壓..
提早左收 35下
跳繩
用左20秒尼解繩=)
115下
坐地前伸..
冇認真=( 33
頂佢.. 34先有5分- -
早知落多少少-0-
19.5.. 冇得跑9分鐘
IH書失蹤... 丁
MATH... 專心左
不過唔記得哂LU!!
ENG.. 3個老師尼睇堂
正-0-
中文.. 中文錯9個
好采合格
對野+做聆聽
完
520
我愛妳
可惜牙. 冇人陪我過=)
本來約左某人既-0-
不過都係算~_~
我真正鍾意果個係妳=)
不過.. 無可能^O^ |
| 發表時間:2008-05-20 03:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 16 日 星期五  |
| 516 |
分類: 未分類 |
又要番早
番到去做中文書
全部堂都訓-.-
LUNCH係學校食-.-
打波-0-
LUNCH完繼續打
NIKE ZOOM唔靚你果對靚?
講笑- -?
HALL底的板板~_~
我終於掂到^O^
就走果時比人串=)
何益恆同佢挑機
三分都打咁奈- -
好柒牙-.-
走左先-0-
點知佢輸左-.-
果個人過尼同我地講話條友真係好廢-.-
好搞笑XDD
唔怪得佢走得咁快xdd
係度坐左好奈-0-
老婆bb一早走左a_a
又同牙女鬥meet
勁野-.- 入男更衣室-0-
睇唔睇到正野a_a?
冇幾奈就走lu
番去搵老婆bb+多左個女xd
笑=)
今日原來係星期五
不過已經唔係以往既星期五lu^^ |
| 發表時間:2008-05-16 09:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 57 | »
|