|
|
2008 年 3 月 14 日 星期五  |
| 314 |
分類: 未分類 |
人地唔提都唔記得今日係14號
3月14號..
白色情人節
要番早
番到去一樣咁打波
見一陣有pe堂
所以上左去做功課
幾時先停課嫁-.-
考籃球
籃底=3球合格 10球滿分 上籃=1球合格 5球滿分
我籃底12球 上籃得3球
可憐
上籃係咁失-.-
小賢上籃玩穿腰失敗xd
考完鬥波
愛上左跟針-.-
針波3球都穿針
所以有得打= )
要左陳紀諾唔要何益恆
因為何益恆好撚獨食
2個shooter一隊
想唔嬴好難-0-
唔洗3分鐘入左3球
唔洗5分鐘再嬴-.-
跟住同輝哥打
估唔到佢咁鬼-6-.-
又唔記得左計分@@
比佢game左
吹漲- -
小息去買野飲再上番去-.-
又跳得高左?
愈跳愈輕鬆
快d快啦唔該
我好想入樽=-=
成日比人搞頭-.-
你係高嘛
洗唔洗踢我-0-
用過既絲襪你帶番尼- -
頂你
英文堂
又有人要離開啦= (
MISS WONG要走lu
雖然冇認真上過佢堂
不過佢走始終有d唔開心-.-
因為一個靚女走左
大合照
有d想企佢隔尼
不過唔知佢閃左去邊-.-
中文就悶
放學
又比人搞-.-
所以真係要還手-0-
唔好整我啦唔該-.-
肥西賢冇啦啦彈我
踢左佢一腳加又kick低佢@@
好正-.-
傻仔
話打架點知正係meet我一下- -
吹漲
一日就係笑中渡過= )
|
| 發表時間:2008-03-14 04:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 10 日 星期一  |
| 3-10 |
分類: 未分類 |
今日牙鈴同啫喱生日= )
兩個生日快樂牙
鈴xd!
番到去狂做功課
牙鈴番左尼都冇講過野
因為真係好多功課要做-0-
中文.
企左成堂
英文..
悶足2堂
IS更悶
等左好奈
終於lunch
冇記錯我之前約過牙鈴今日同佢食晏xd
搞左好奈好奈
終於去食-.-
明皇爆左人呢-.-
是旦係隔尼果間食啦
冇乜點講過野
因為有種奇怪既感覺-.-
加上我真係唔識諗話題啦-0-
食完陪左佢去7仔
跟住早走番去做功課
冇理過電話搞到欠-.-
MATH無聊
SP無聊
放學送禮物-.-
希望妳鍾意啦XD
隻公仔.. 上面寫左對妳既心意
仲有張卡我都OK鍾意
祝妳生日快樂啦= )
還有3隻字-.-
係公仔上面自己睇吧xd
行路番屋企!
|
| 發表時間:2008-03-10 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 9 日 星期日  |
| 3-9 |
分類: 未分類 |
仲有一日牙鈴生日
其實我唔知余敏幾時生日-.-
12點幾出門口
去到佢屋企-.-
有d後悔去左
坐左幾粒鐘-0-
對兩個pizza冇興趣
唔鍾意食尼兩隻味-.-
總之好悶
4點幾走人
我發覺自己好勁-0-
次次都搵到路xd
跟住去左買野再番屋企
好攰..
成日行+等左好奈-0- |
| 發表時間:2008-03-09 06:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 8 日 星期六  |
| = ( |
分類: 未分類 |
朝早醒番禁電話
睇番個msg
突然間想同蛙講d野..
今次應該係打得最長既一次(計sms)
好奈冇流過眼淚
係尼10分鐘流左3次
一開始打果時流
打到中間流得最多
最尾既完結都流
打尼篇野既時候諗番起同蛙發生過既野= )
717.. 同妳一個最重要的日子
冇果日我應該唔會同妳有尼個幾月既日子
鍾意女仔唔紮辮既我係校運會再鍾意番妳
雖然果次有煒
不過感情已經好淡好淡!
其實都過去左我都係唔多提
不過我第一日鍾意既心願已經達成左
願望既一日衣加有1個月
好足夠=)
唔提其他野啦
係個msg已經差唔多講哂-0-
不過唔知妳收唔收到-.-
無所謂啦-0-!
星期一會有咩事發生
唔知-.- |
| 發表時間:2008-03-08 07:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 7 日 星期五  |
| 1 |
分類: 未分類 |
番到去做功課
神奇地冇打波
中史+is
正爆-0-
中史如果老師教快d就好..
rme MISS沈冇番-0-
MISS 錢代
一日3堂IS呢
唔得掂-0-
悶到爆
第二個小息落左去買野食
洗左好多好多錢買野食-.-
破產了!
上埋堂就到lunch
係學校食!
比人搞頭-v-
我會還手的!!!
打波
組合好強xd
小賢,我,霖
好屈..
同霖既默契愈尼愈好@@!?
完左又係打籃球啦
好攰+小賢傷左我都冇心機打吧
完左睇波
悶.. 冇人玩
走
無聊的一天
少d同佢玩
多d同妳玩囉-.-
快d到星期一吧
預祝鈴生日快樂-0-
散左第一日xd
仲係未知原因-0-
有d唔慣-.- |
| 發表時間:2008-03-07 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | »
|