*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 4 月 28 日  星期一   晴天


428 分類: 未分類

已經唔行路- -
好攰行到
今日搭左的-0-
番到去做功課
宙宙好屎忽牙a_a
請野食-0-  買完隻八達通仲有$483.5
食完就去打左幾球波就去番去-
頂你- - 中文個作文咁快要交
好采做得哂-0-
英文test
全部唔識=)
睇戲
幾好睇牙
math好留心上堂xd
pth差d訓著
lunch去m記
摺埋啦肥婆-
IH..  爆墨- -
唔提我..  正屎忽- -
跟住本來同寶傾電話-0-
太嘈乜都聽唔到- -
is次次都遲放
放學去左動- -
真係係屋企玩仲勁-0-
番到屋企睇埋舞出真我個結局
一日完畢~

天與地
走近妳
不要遠離
我愛妳

發表時間:2008-04-28 08:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 27 日  星期日   晴天


427 分類: 未分類

晨早起身打機
1點半出去
頂你-0-  3條友遲到
係火車站等等下有個靚女經過
原來係寶xdd
見到佢果時望實左佢雙眼-.-
互望左10秒xdd
正-.-
佢地遲左最少10分鐘-.-
最憎等人- -
搭火車
到站行行行行行
行到係入面周圍行- -
行行下坐番係度打機- -
無聊-0-
勁奈先走
玩nba-.-
入樽賽太易玩xd
番屋企- -
悶-.-

發表時間:2008-04-27 09:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


425 分類: 未分類

番去打波
換射姿既第二日
唔錯啦
有一場5個f.4我一個f.1-.-
正爆-0-
係尼d練野
不過我差既係上籃既信心同key波的淡定
唉..  要練牙-0-
pe   玩果舊無聊野
未打波已經打鐘
ih做中文果個讀書報告
ih堂做哂-.-
math  又唔識
sorry楊sir
英文  miss sin唔記得左a_a?
好采
中文..

去左m記
笑左-.-
落雨搞到趣藝科要睇戲
睇舞出真我1
幾好睇牙-.-
跟住走

發表時間:2008-04-25 09:23 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


424 分類: 未分類

打番琴日少少
放左學換埋3去左打波
係石地打..
打打下叫李嘉俊同陳益晉尼
寶果4隻野又尼埋
佢地未尼之前球球炒
一尼就3分轉身穿針
罰球jump shoot又係咁穿xdd
多謝寶的來臨
妳班fd好"得意"牙-.-
隻君君仲係咁肥-.-
有個唔錯xd

今日..
番去打波
第一日換射姿..
算係咁啦,,
有待改善牙
好易air波/_\
單手好難射-.-
跟住原來要抄IS-.-
冇野係冇可能
1粒鐘就抄哂^o^
切啦你小彬彬-.-
IH..   姣婆怡搶女a_a?
笑死我-0-
中文
第一次超時..
唉-.-  好煩牙-0-
mus..  又冇番
睇史力加
第二堂果牙伯尼代-.-
跟住中史
悶悶悶
正係睇三國
MATH..  悶到爆
IS  好憎錢雅媛
放學  無聊-.-
打機-0-  廢左勁多-.-
好..  係時候落去打波
再見-.-

發表時間:2008-04-24 08:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


422 分類: 未分類

番到去打波
攰到咩咁..
差d暈-.-
冇野食因為

英文..悶
打波
ih..悶
同寶寶sms
比人睇到-.-  唉-0-
CL悶到嘔-.-
訓著左
lunch  食野+打波
中文
我好似醒左-0-?
冇咁呆滯
va..
油到出哂界
放學去7仔+搭小巴
練諗話題中..
唔溫中文^o^

發表時間:2008-04-22 11:51 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]