|
|
2008 年 4 月 28 日 星期一  |
| 428 |
分類: 未分類 |
已經唔行路- -
好攰行到
今日搭左的-0-
番到去做功課
宙宙好屎忽牙a_a
請野食-0- 買完隻八達通仲有$483.5
食完就去打左幾球波就去番去-
頂你- - 中文個作文咁快要交
好采做得哂-0-
英文test
全部唔識=)
睇戲
幾好睇牙
math好留心上堂xd
pth差d訓著
lunch去m記
摺埋啦肥婆-
IH.. 爆墨- -
唔提我.. 正屎忽- -
跟住本來同寶傾電話-0-
太嘈乜都聽唔到- -
is次次都遲放
放學去左動- -
真係係屋企玩仲勁-0-
番到屋企睇埋舞出真我個結局
一日完畢~
天與地
走近妳
不要遠離
我愛妳
|
| 發表時間:2008-04-28 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 27 日 星期日  |
| 427 |
分類: 未分類 |
晨早起身打機
1點半出去
頂你-0- 3條友遲到
係火車站等等下有個靚女經過
原來係寶xdd
見到佢果時望實左佢雙眼-.-
互望左10秒xdd
正-.-
佢地遲左最少10分鐘-.-
最憎等人- -
搭火車
到站行行行行行
行到係入面周圍行- -
行行下坐番係度打機- -
無聊-0-
勁奈先走
玩nba-.-
入樽賽太易玩xd
番屋企- -
悶-.-
|
| 發表時間:2008-04-27 09:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 25 日 星期五  |
| 425 |
分類: 未分類 |
番去打波
換射姿既第二日
唔錯啦
有一場5個f.4我一個f.1-.-
正爆-0-
係尼d練野
不過我差既係上籃既信心同key波的淡定
唉.. 要練牙-0-
pe 玩果舊無聊野
未打波已經打鐘
ih做中文果個讀書報告
ih堂做哂-.-
math 又唔識
sorry楊sir
英文 miss sin唔記得左a_a?
好采
中文..
悶
去左m記
笑左-.-
落雨搞到趣藝科要睇戲
睇舞出真我1
幾好睇牙-.-
跟住走
|
| 發表時間:2008-04-25 09:23 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 24 日 星期四  |
| 424 |
分類: 未分類 |
打番琴日少少
放左學換埋3去左打波
係石地打..
打打下叫李嘉俊同陳益晉尼
寶果4隻野又尼埋
佢地未尼之前球球炒
一尼就3分轉身穿針
罰球jump shoot又係咁穿xdd
多謝寶的來臨
妳班fd好"得意"牙-.-
隻君君仲係咁肥-.-
有個唔錯xd
今日..
番去打波
第一日換射姿..
算係咁啦,,
有待改善牙
好易air波/_\
單手好難射-.-
跟住原來要抄IS-.-
冇野係冇可能
1粒鐘就抄哂^o^
切啦你小彬彬-.-
IH.. 姣婆怡搶女a_a?
笑死我-0-
中文
第一次超時..
唉-.- 好煩牙-0-
mus.. 又冇番
睇史力加
第二堂果牙伯尼代-.-
跟住中史
悶悶悶
正係睇三國
MATH.. 悶到爆
IS 好憎錢雅媛
放學 無聊-.-
打機-0- 廢左勁多-.-
好.. 係時候落去打波
再見-.- |
| 發表時間:2008-04-24 08:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 22 日 星期二  |
| 422 |
分類: 未分類 |
番到去打波
攰到咩咁..
差d暈-.-
冇野食因為
熱
英文..悶
打波
ih..悶
同寶寶sms
比人睇到-.- 唉-0-
CL悶到嘔-.-
訓著左
lunch 食野+打波
中文
我好似醒左-0-?
冇咁呆滯
va..
油到出哂界
放學去7仔+搭小巴
練諗話題中..
唔溫中文^o^ |
| 發表時間:2008-04-22 11:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 57 | »
|