|
|
2008 年 8 月 25 日 星期一  |
| 825 |
分類: 未分類 |
奧運完左=[
唉.. 時間過得好快
睇奧運緊係睇怪獸._.
我鍾意左一個人xdd
金紫薇............
笑得又甜又靚.. 佢d加甩底毛毛好性感>﹏<
保特 . 我偶像
雖然唔係玩開100.200
不過睇佢跑好開心
佢對釘鞋好型
係時候買對釘鞋跑400.__.
羅白斯汁雞. 唉.
劉翔好慘.. 加油吧
好撚憎班網民
乜人都插~_~
400唔好睇既._.
一開波已經勁快- -
最後100冇力都可以keep到
變態/__\
公路單車一早睇哂..
如果多d咪好.__.
游水方面.. 飛比c好威水. 我偶像
澳洲個RICE幾靚女
乒乓波鍾意好鍾意張怡寧
超吸引我xdd
舉重鍾意龍清泉
好搞笑
體操.. 程菲 妳不要哭
羽毛球條友好串
咩都掉哂.__.
籃球.. 中國隊係差d
不過YAO MING 真係好高. 联哥d入樽a_a
夢八. KOBE LEBORN WADE BOSH KIDD 等等等等
D入樽/上籃/射波好型._.
最愛WADE=]
跳水.. 14歲神童=我家姐最愛
郭莜鍾意果D同我家姐果D一樣
笑xd
跆拳果d真係好有技術
可惜可惜.. 我放棄左~_~
51金中國威水
俄羅斯妹唔錯唔錯
有朝一日學俄文先xdd
時間飛逝.. 又就快要番學
唉........................................................
好想番學.. 又好想放假 /_\
今個月有屎而尼最威水
電話台費一毫子都冇多=]
因為陪我既得番我衰妹.__.
就快又老一年啦..
殘哂
以後真係要早d訓
係時候休息下..
27號打夠一年大時回顧
果日要練跑/__\
PAKHO 出碟
支持支持
宏願=]
|
| 發表時間:2008-08-25 06:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 21 日 星期四  |
2008 年 8 月 15 日 星期五  |
| 8月15日 |
分類: 未分類 |
練好田徑
以後1點前訓
練埋籃球!
努力..
琴晚11點半訓上場床6點都先訓得著-.-
痴左
今日6點半去跑步..
先來6個400
跑到癲哂
諗住跑哂..
點知玩個5X400- -
玩死
同晴晴一隊=]
揀左第二棒
一棒比謙哥帶開左
我努力係最後100爆埋佢
為左晴晴XD
掂左佢隻手一剎那
跟住就訓地
y0.最後嬴左個第1
爆大冷xd
唔洗做體能
嘻..
今日係8 月15號
新既尼左.舊既就等佢去吧!
晴| |
| 發表時間:2008-08-15 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 10 日 星期日  |
| 810 |
分類: 未分類 |
奧運.正牙
最鍾意睇單車
一陣睇籃球
遲D一定要睇田徑..
近來唔錯吧..
細佬好慘@o@
比牙晴拒絕左
咁我咪冇望
寶又未番.
唉~ 果個又冇可能
一個人真的很悶
同calvin一樣: [
真係好單淡..
多謝你比左個admin我做=]
不過d仆街真係好勁
哈哈..
望到邊個邊個個icon開始覺得佢個樣幾cute
哈哈..
隨緣吧 |
| 發表時間:2008-08-10 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 3 日 星期日  |
| 803 |
分類: 未分類 |
廢時曬時間又開多個aC.
都係用番尼個吧+.+
今朝7點鍾起左身
跟住去寶湖打波
uncle chan教左好多野
我要練好籃球=]
不過我自從果次跑完步成身傷哂..
衣加條腰仲好痛呀..
唉..
無比的思念..
好掛住妳牙
繼續打機吧..
|
| 發表時間:2008-08-03 01:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 57 | »
|