|
|
2008 年 12 月 13 日 星期六  |
| 1213 |
分類: 未分類 |
9點先起身._.
整完野即卡死去寶湖
sorry小賢我又遲到
LeBron a_a 雞仔果對
第一次著會摑腳 7.7
好慘~_~
朝早不在狀態
食m記
見到牙豪牙翔
之後番富享..
紅橋.. 1on1全場爽歪歪
走左5轉唔掂-,-
琴日練完跑隻腳好痛
之後番屋企
等昭儒..
12點幾出門口
即卡番哂尼^_^
高正剪左頭髮好型
奇利睇唔開玩中間分界
w0w 昭儒SG 梯外三分內準
仲以為勁過我添
零角度.. 慢慢玩都嬴左~
罰球.. 我入10球佢都仲係1球仲要係碌入~ 多謝你果$8
你真係何中BT?
一生人第一次嬴高正
罰球同三分
小賢腳痛不在狀態
冇咩心機打
4點幾閃
|
| 發表時間:2008-12-13 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 12 日 星期五  |
| 1212 |
分類: 未分類 |
番學打波
上堂無聊
中文堂.. 我都慣左 慢慢笑吧
食屎蘭..
放學打波
食屎蘭又周街唱
唱到去MISS崔度
全世界都知LU
大喇叭..
明顯條友靚仔過我啦
救命..
唔理喇 屌!
條片睇左幾十百萬次你唔厭我都厭-,-
鳩婷我愛你
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
無去練跑幾個星期
計3k時.. 廢左好多orz
之後練體能
爽歪歪
練完跑行果一段路
月亮好光
Boston 連嬴13場
開始鍾意Mo Williams
我要學佢! |
| 發表時間:2008-12-12 05:34 PM [ 訪客留言(33) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 11 日 星期四  |
2008 年 12 月 10 日 星期三  |
2008 年 12 月 9 日 星期二  |
| 1209 |
分類: 未分類 |
IH TEST & BT選拔
TEST全部唔識~_~
我諗應該入唔到BT
唉.. 隊友太弱
一選完同D識打波既人一隊先有得打
唉.. 希望入到啦
番屋企搭LIFT的時候
同聖道果個一架 
好奈無見過佢._.
求求神呀讓我入BT!
我要練波!

痕
|
| 發表時間:2008-12-09 06:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 57 | »
|