*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 12 月 13 日  星期六   晴天


1213 分類: 未分類

9點先起身._.
整完野即卡死去寶湖
sorry小賢我又遲到
LeBron a_a 雞仔果對
第一次著會摑腳 7.7
好慘~_~
朝早不在狀態
食m記
見到牙豪牙翔
之後番富享..
紅橋.. 1on1全場爽歪歪
走左5轉唔掂-,-
琴日練完跑隻腳好痛
之後番屋企
等昭儒..
12點幾出門口
即卡番哂尼^_^
高正剪左頭髮好型
奇利睇唔開玩中間分界
w0w 昭儒SG  梯外三分內準
仲以為勁過我添
零角度.. 慢慢玩都嬴左~
罰球.. 我入10球佢都仲係1球仲要係碌入~ 多謝你果$8
你真係何中BT?
一生人第一次嬴高正
罰球同三分
小賢腳痛不在狀態
冇咩心機打
4點幾閃

 

發表時間:2008-12-13 10:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 12 日  星期五   晴天


1212 分類: 未分類

番學打波
上堂無聊
中文堂..  我都慣左 慢慢笑吧
食屎蘭..
放學打波
食屎蘭又周街唱
唱到去MISS崔度
全世界都知LU
大喇叭.. 
明顯條友靚仔過我啦
救命..
唔理喇 屌!
條片睇左幾十百萬次你唔厭我都厭-,-
鳩婷我愛你

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

無去練跑幾個星期
計3k時.. 廢左好多orz
之後練體能
爽歪歪
練完跑行果一段路
月亮好光

Boston 連嬴13場
開始鍾意Mo Williams
我要學佢!

發表時間:2008-12-12 05:34 PM  [ 訪客留言(33) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 11 日  星期四   晴天


1211 分類: 未分類

溫中史, 做功課
IH有史而尼最好既成績
可惜好似係全班最低分orz
中史好唔掂
唔好又肥!
eng肥左~_~
以後努力!
lunch出左bt名單
唉.. 唔洗打~
8個f.1 5個f.2 加埋13個
打春咩?
江海山都有..
不過f.1有個幾勁
分組賽出到線當嬴!

騎士101 - 93  76人





發表時間:2008-12-11 08:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 10 日  星期三   晴天


1210 分類: 未分類

星期三
還有二天就到星期六!
傷口何時才癒合?
唉;

什麼都沒所謂
有籃球就夠!

發表時間:2008-12-10 07:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 9 日  星期二   晴天


1209 分類: 未分類

IH TEST & BT選拔
TEST全部唔識~_~
我諗應該入唔到BT
唉.. 隊友太弱
一選完同D識打波既人一隊先有得打
唉..  希望入到啦
番屋企搭LIFT的時候
同聖道果個一架
好奈無見過佢._.

求求神呀讓我入BT!
我要練波!
 


發表時間:2008-12-09 06:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]