|
|
2008 年 11 月 2 日 星期日  |
2008 年 10 月 30 日 星期四  |
| 1030 |
分類: 未分類 |
冇哂手感/_\ 死左去邊??
MATH 派TEST.. 25/50 /_\..
因為懶寫少左幾隻字搞到兩題冇分..
大拿拿7分-,- 答案冇錯嫁= =
PTH癲左成堂.. 黃天穎睇尼真係好唔開心._.
佢又係冇左幾分.. 不過都40.. ...
CL又要TEST.. 唔識/_\
IS好采未派TEST._.
CHIN正._.
早讀果個野A_A 孟成佑果D CM好正 相戀
ENG.. 成日比果條八婆咩對齊打.. 有朝一日我會還拖-,-
跟住盧霖爆佢出貓._. 正豆
跟住打波A______________A
雞哥唔知做咩A_A 自己走又要拎埋波
小賢整整下佢發火A__________A
佢好激動咁出左連環拳同埋話.. 屌你你估我唔夠你打牙
跟住就拎住個波好瀟灑咁咩書包走人
最瀟灑既係佢拎漏左個裝.. 笑尻死
唔在場唔會明個陣既情形A_A
放學買筆番屋企._.
JAYJAY係咪真係學跳舞?_? |
| 發表時間:2008-10-30 07:41 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 29 日 星期三  |
| 1029 |
分類: 未分類 |
余志能捨得擺段片去上未._.?
李SIR睇左段片A_A
仲諗住今日派TEST.. 小賢合格.. 唉..
韻韻好低能-,- 亂咁UP.. 收皮啦你!
學校整學生證好有效率._.
失去左手感尼樣野..
又要去寶湖搵!_!
好奈冇係3樓睇波/_\
好忙= = 得閒去下先A_A
唉.. |
| 發表時間:2008-10-29 06:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 28 日 星期二  |
| 1028 |
分類: 未分類 |
MATH TEST /_\
全部都唔識.. 唉..
PL拍片A_A 好正
成日打波都尻左-,- 炒哂..
D人走哂果時又番番尼._.
我.楊KAI.小賢 VS. 章哥.家宏.雞仔A_A
真係夠打._. 好鍾意同楊KAI一隊
佢會信我比波我射._.
玩三角好正._. 小賢真係NEVER IN= =
向高正尼個目標邁進!
雞仔記得我個名._. 希望快D選BT!
我要練籃球!!!
最後一個決定.. 係妳
I ♥ BasketBall and You!
不需要擁有 沒資格擁有 沒可能擁有 這些事實早己接受 現在只要看見妳笑已足夠. |
| 發表時間:2008-10-28 06:27 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 27 日 星期一  |
| 1027 |
分類: 未分類 |
Orz.
IS TEST & ENG DICTATION..
唉.. 我好後悔.. 點解自己一早唔溫-,- 唉.. 點解我懶左咁多= =..
成日對住本書但係心入面又諗緊其他野媽的..
黃詩韻生日._.? 祝你福如東海 壽比南山 
吹水吹水吹水.. 我開始融入2E (成績除外)
頭兩堂去聽中樂.. 聽完好想精神.. 坐前面嘈到咩咁..
ENG DICT 全部唔識.. 唉
PE. 考體能 點解次次都得19.5分SHIT..
SIT UP 61 跳繩 140 掌上壓31 坐地前伸 35
9分鐘點樣耐力?_? 一大班友仔跑一個咁細既籃球場圈.. 仲要係咁轉彎= =
去運動場好冇= =..
考哂牙SIR教射波.. 我又要改一改!_! CHOP!
IS TEST 全部唔識^_^
放學去JAY仔屋企
跟住番屋企訓教..
MATH TEST 我真係唔想肥.. 唉/_\
溫極唔識.. 媽的 |
| 發表時間:2008-10-27 09:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 57 | »
|