|
|
2009 年 2 月 14 日 星期六  |
| 214 |
分類: 未分類 |
又214
朝早三育打學界
天雨關係要延期
之後食完野去左小賢果度打波
奧斯卡真係好正==
打完波玩番好刺激既野
玩到攰閃哂
軒軒聽日加油
情人節快樂.
|
| 發表時間:2009-02-14 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 13 日 星期五  |
2009 年 2 月 12 日 星期四  |
| 212 |
分類: 未分類 |
今日又係大北田徑
無野跑.. 去坐
LUNCH番學
睇唔到佢跑4X400
上堂無聊
放學打波之後去公園吹水
煒無屋企番又尼左
借搵油油為名搵人陪我番屋企失敗==
番屋企傾電話
莫威全明星資格實至名歸 騎士獲皇帝時代最佳副手 |
| 發表時間:2009-02-12 06:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 11 日 星期三  |
| 211 |
分類: 未分類 |
番到學先記得無帶波衫
單邊位真係好煩
想訓想訓咁過左成日
lunch打波high.. 文浩又勁左
有板攞
csm真係好撚煩
放學何ray借衫練波
狀態不佳
唉.
點解d人咁得閒?
|
| 發表時間:2009-02-11 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 10 日 星期二  |
| 210 |
分類: 未分類 |
大北田徑
一開波就要跳高
不過無去到..
見佢跳到160真係o哂- -
好采無去
400初. 點解又係得1:00?
之後無睇到100就去左食野.. sorry
食完野去左打波
打完波又番去
點知原來一跨完欄400就開波
吹漲.. 都未消化 我仲食左勁多野
差d嘔.. 又未拉根咩都未整就要跑 正
事關真係無準備 1:00:32
幾時先可以破番1:00大關?
唉..
hinhin第2.. 同埋瘦肉真係好勁a_a
塊銅真係好核突
放左去打波
sorry悶親妳
之後慢慢行番屋企..
攰到..
214努力打波! |
| 發表時間:2009-02-10 10:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 57 | »
|