|
|
2009 年 1 月 8 日 星期四  |
| 108 |
分類: 未分類 |
中史死埋
又夾錢買多粒火車頭=,=
今日手感唔好
太奈冇打..
食完野番屋企
jayjay尼左一陣orz
晏d溫英文..
第二屆全港運動會 大埔區田徑運動員選拔a0a
跳高1.60m起跳....
唔洗玩
400! best time !
si.
|
| 發表時間:2009-01-08 02:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 7 日 星期三  |
| 107 |
分類: 未分類 |
中文難到嘔..
文言文到底講咩-,-?
作文寫左 我的班主任..
無寫題號.. 死.....
黃卓賢=痴鳩線
鬧得岩
無心機溫中史
si. |
| 發表時間:2009-01-07 05:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 6 日 星期二  |
| 106 |
分類: 未分類 |
eng writing 死硬
聽日中文! 我最愛既中文!
唔好衰
鍾意左溫書
如果我以後每日都溫書應該好勁
一諗校運會就驚
驕兵必敗 我既目標跌到去盡自己全力
我要練番跑!!!
我要攞獎!
|
| 發表時間:2009-01-06 11:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 5 日 星期一  |
2009 年 1 月 2 日 星期五  |
| 102 |
分類: 未分類 |
番學無聊..
一句都算講左掛
頂你仲要係班房講 orz
算啦.. 衣加咁樣仲可以維持得奈d
永遠不變也可
只在乎活得開心!

Wade # 3 & Lebron # 23 |
| 發表時間:2009-01-02 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 57 | »
|