*- f0nG.'S Bl0G
Kai_fonG
暱稱: f0nG.
性別: 男
國家: 香港
最新文章
401
320
319
318
316
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 1 月 19 日  星期一   晴天


119 分類: 未分類

番去打左陣波
點解會輸嫁-,-
派卷
炒左好多
是Q旦
突然覺得YAN KI同NiKKE有35%似
orz.
IS同小芊一組
我真係淆底.. 唉
eng都有得炒
正呀~

聽日校運
盡力!
比賽其實唔洗驚
加油牙你..

沒法改寫既定結尾 就期待下世紀
時光機.

發表時間:2009-01-19 06:33 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 18 日  星期日   晴天


118 分類: 未分類

朝早起身去打波
三育..  幾好打
不過都係唔夠寶湖好..
太和m記好多正常人 唔掂
番三育
粉紅色衫  有70%似
之後打到1點幾
陳偉霆係的士佬.. 正
跟住2點幾去睇波
今日見識到一山還有一山低
VC嬴2:0
ltp唔多掂a0a
朗癲話有得著tight. 正
心誠.!
換左波衫..
#3- Nikke
傻仔軒比人知道佢用連拍a_a
唔知邊個狂影12號SAM?
軒軒好威咩.. 人地當你執波仔
李興貴好多熟人
龍懷軒同心心
睇完心誠嬴波之後覺得人生充滿希望
VCBT唔可以輸比MST.!

校運400!
1:01:06..
心誠要攞冠軍!

發表時間:2009-01-18 07:00 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 17 日  星期六   晴天


117 分類: 未分類

起身睇騎士對黃蜂
之後上樂古估魔術嬴
出mk.
去家明哥度買tight褲
上到去見到牙政牙紅同一個vc唔知咩名
比牙政昆.. 又話唔去orz
之後行波鞋街
好多靚既籃球衫,T-shirt
可惜全部無碼無貨..
之後番大埔
跟住就番歸

校運會!
籃球學界!

發表時間:2009-01-17 07:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 16 日  星期五   晴天


116 分類: 未分類

中文聆聽
易啦 不過好多字唔識寫
放學去俊文家
換哂武器無以前咁好玩
之後打波..
田家丙..   幾勁
遲D有機會打
唉..
幾時先肯練波呀頂?

騎士輸波
WEST一開波好HIGH
跟住爆血仲HIGH
屌.. 班球證吹撚大?

6點半韋諾再一次奇蹟去練跑
今日真係正到HIGH
後面班友係度累鳩我地成班做體能
爽歪歪..
好奈無做到咁樣
以後無力打波
我要買褲!

心誠女排加油,!

出左籃球分組同賽程..

D 組   D1 靈風  D2 馬錦明  D3 恩主教  D4 田家炳

1)   14/2/2009          12:00             男丙, D組         D2 馬錦明     VS    恩主教 D3             大埔頭遊樂場

2)   21/2/2009          10:00             男丙, D組         D3 恩主教     VS    田家炳 D4             大埔頭遊樂場

3)   10/3/2009          18:00             男丙, D組         D3 恩主教     VS     靈風    D1             粉嶺遊樂場

詳情:
http://www.hkssf-nt.org.hk/district/sec/01tn/index/basketball-tn.htm

目標:
分組賽出線..
機會渺茫.
快D練波!!!!

發表時間:2009-01-16 10:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 15 日  星期四   晴天


115 分類: 未分類

打波
徐文浩嬴到大蕉orz
姐姐應該練下射波
睇佢地避文浩真係好搞笑
文浩唱
Oh tell me baby where did u hide?

6點半同孟佑跑步
運動場比人book左
去左跑吐露港
唯一一個陪我跑步既同學
其實佢唔錯呀
如果唔樣衰同唔乞衣的話.
校運會盡力就算
陳萬祺想400挑嬴我?
終於有對手!
放馬過來~

唉,

發表時間:2009-01-15 05:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]