|
|
2009 年 1 月 19 日 星期一  |
| 119 |
分類: 未分類 |
番去打左陣波
點解會輸嫁-,-
派卷
炒左好多
是Q旦
突然覺得YAN KI同NiKKE有35%似
orz.
IS同小芊一組
我真係淆底.. 唉
eng都有得炒
正呀~
聽日校運
盡力!
比賽其實唔洗驚
加油牙你..
沒法改寫既定結尾 就期待下世紀
時光機.
|
| 發表時間:2009-01-19 06:33 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 18 日 星期日  |
| 118 |
分類: 未分類 |
朝早起身去打波
三育.. 幾好打
不過都係唔夠寶湖好..
太和m記好多正常人 唔掂
番三育
粉紅色衫 有70%似
之後打到1點幾
陳偉霆係的士佬.. 正
跟住2點幾去睇波
今日見識到一山還有一山低
VC嬴2:0
ltp唔多掂a0a
朗癲話有得著tight. 正
心誠.!
換左波衫..
#3- Nikke
傻仔軒比人知道佢用連拍a_a
唔知邊個狂影12號SAM?
軒軒好威咩.. 人地當你執波仔
李興貴好多熟人
龍懷軒同心心
睇完心誠嬴波之後覺得人生充滿希望
VCBT唔可以輸比MST.!
校運400!
1:01:06..
心誠要攞冠軍! |
| 發表時間:2009-01-18 07:00 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 17 日 星期六  |
| 117 |
分類: 未分類 |
起身睇騎士對黃蜂
之後上樂古估魔術嬴
出mk.
去家明哥度買tight褲
上到去見到牙政牙紅同一個vc唔知咩名
比牙政昆.. 又話唔去orz
之後行波鞋街
好多靚既籃球衫,T-shirt
可惜全部無碼無貨..
之後番大埔
跟住就番歸
校運會!
籃球學界! |
| 發表時間:2009-01-17 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 16 日 星期五  |
| 116 |
分類: 未分類 |
中文聆聽
易啦 不過好多字唔識寫
放學去俊文家
換哂武器無以前咁好玩
之後打波..
田家丙.. 幾勁
遲D有機會打
唉..
幾時先肯練波呀頂?
騎士輸波
WEST一開波好HIGH
跟住爆血仲HIGH
屌.. 班球證吹撚大?
6點半韋諾再一次奇蹟去練跑
今日真係正到HIGH
後面班友係度累鳩我地成班做體能
爽歪歪..
好奈無做到咁樣
以後無力打波
我要買褲!
心誠女排加油,!
出左籃球分組同賽程..
D 組 D1 靈風 D2 馬錦明 D3 恩主教 D4 田家炳
1) 14/2/2009 12:00 男丙, D組 D2 馬錦明 VS 恩主教 D3 大埔頭遊樂場
2) 21/2/2009 10:00 男丙, D組 D3 恩主教 VS 田家炳 D4 大埔頭遊樂場
3) 10/3/2009 18:00 男丙, D組 D3 恩主教 VS 靈風 D1 粉嶺遊樂場
詳情:
http://www.hkssf-nt.org.hk/district/sec/01tn/index/basketball-tn.htm
目標:
分組賽出線..
機會渺茫.
快D練波!!!! |
| 發表時間:2009-01-16 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 15 日 星期四  |
| 115 |
分類: 未分類 |
打波
徐文浩嬴到大蕉orz
姐姐應該練下射波
睇佢地避文浩真係好搞笑
文浩唱
Oh tell me baby where did u hide?
6點半同孟佑跑步
運動場比人book左
去左跑吐露港
唯一一個陪我跑步既同學
其實佢唔錯呀
如果唔樣衰同唔乞衣的話.
校運會盡力就算
陳萬祺想400挑嬴我?
終於有對手!
放馬過來~
唉,
|
| 發表時間:2009-01-15 05:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 57 | »
|