今日星期一啦........-___-""唔駛返學....好開心啦~(本來)
baba & mama 今日要返大埔睇醫生~- ___ -,
本身我都想去探下阿言....因為阿言話好掛住我wo,我都好掛住阿言啊~>____<
但係要好早起身,所以我放棄左啦∼...
好早就有人係咁打電話黎,不過我無聽....之後2點幾又有人打黎wo,今次有聽啦∼
原來係媽媽,佢叫我落去荃灣....咁ok 啦...落咪落lo∼
咁當我就整好晒d 野,佢地打黎話就到wo,咁我都就整好啦....我聽到我阿媽無啦啦叫我食
ok...我扮聽唔到...之後我無落去∼係屋企同子仔 & 易易傾電話∼^w^
佢地返到黎,我無同我媽媽講野∼唔想同佢講啊直程...= 3=
咁我就同我baba講有功課做,叫佢幫下手果d...
咁我阿ma無啦啦走入黎我地房就鬧不停細妹wo,話佢做咩唔溫書....咁佢都唔係話我,所以我無出聲la∼
鬧完細妹之後就到我啦\ /,真係嬲到我啊.....
咁我唔係好識想問下阿爸都唔得咩,咁我係畫左少少之後唔識啊ma..佢又話我咩都無做過wo,就問人...
我要做d咩佢都唔知啦∼反而話返我...話我都唔知係咪讀書wo
仲之佢鬧d 野就難聽la.都唔知係咪阿媽黎家.....妖∼好火啊∼我真係好想同佢嘈lo,比著係以前我一定同佢嘈∼\口/
但我最後都係同佢講左句∼ ”得la,你出去la,我宜家唔想同你講野” 咁就算∼= 3=
之後,知道原來baba & mama鬧左交,我次次都覺得係阿ba 岩家wo,有偏見啦我- -
我阿ma連晚飯都無食,一路係間房入面唔出黎wo...= 3=唉...都癈事理佢,我食得不知幾開心∼^w^
唉....宜家佢地又鬧la,= 3=真係都唔知點算好啊∼
|