KakA1202
暱稱: 嘉嘉
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-01-15
2012-09-30
2012-09-20
2012-09-13
2012-09-11
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
bosco
Ceci
Herman
HonMan
Jay Jay
Koey
Lu Lu
miu
Samuel
支竹
易易
阿燊
阿lu
阿山
阿羊
阿君
栗子kin
琳琳
琳琳_
豬ling
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


>+++< 分類: 未分類

今日9:30上cap....

返學無打比易易,,,驚佢未起身麻*\/*

返到遲左小小啦~^^""""

cad 好似ok啦....唔難唔易瓜.....hehe~^^

哇.......果個死人班房凍到死啊........\w/

上完堂之後就去食lunch 啦~...= =

食完之後就去做dt 啦~去到...又係阿lam出馬借野....^^

哇.........a班都係果度做緊wo....無位比我地做啊~/=\....ee...又見到令仔woo^^....呵~

我地睇到a班d作品都o 晒咁lo......好鬼令啊~@@利害

本身我地無位家.....突然有個A班的同學仔好好人...話佢就做完...^^比張"木台"我地~

之後我地就開始做啦~哇....原來要用噴漆咁麻煩....要開間房噴= =

噴漆我就無幫手,,因為我唔可以"文"噴漆果d味.......原因大家知啦~**

做到5點幾....wo....作品完成啦~呵呵....好開心~

之後,就走luu.........

2006 年 11 月 9 日  星期四   晴天


0W0 分類: 未分類

今日返學既時候同易易傾電話啊.....^^

好開心...可以唔駛咁悶~......唔駛成日mp3 ma- -

啊呀....知道左有d人啦....失去左先識得去珍惜....唉.....我最討厭果種人\ ___ /

返到去上堂....

之後就去整dt d 野......= ="""都幾難整家bor~

之後,又去聽果d唔知咩講座@@.....哇...全場講英文.....悶鬼死人咩~- -

又凍又悶...\++/.......

成個講座....同box 吹水....^^....哇,,原來我地都幾好傾......岩咀形~*\/*

個講座5:00完......我同box 都好似仲有好多野可以講wo.........xdd.....勁~

之後,就返home lu.....

在 bus 同細妹傾電話~^^

2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天


2006-11-08 分類: 未分類

hehe.....今日又遲左起身啦= =

唉哎,我真係.....好爛訓啊>_<

整好d野出門口,返到去遲左少少另woo........利害啊~

不過課室無晒人woo,好彩撞到sasa果d.......同佢地玩左陣...xdd

佢地真係.....^w^"........可愛

之後又見到潘仔果d,佢地話我知今日做咩果d啦.....

之後打比bosco佢都未返woo= =真係一山還有一山高,呵呵~

跟住又無阿box 電話wo,打唔到比佢... = =唯有叫bosco 傳話啦~

之後知道左d同學仔好似話係門口錄野woo......唉....唔出去搵佢地啦~= =

之後,就撞到阿lam,之後到uv....跟住係阿強...*\/*全部都遲返...xdd~

之後,就join 埋肥輝佢地果組....去錄音~>w<

xdd.....肥輝佢真係.......好好笑....佢真係同jay jay 有得比較啊......呵呵

搞好晒之後就返去交差,呵呵...成十幾人一組......笑死

上完堂之後= =好似返左home ....唔係好記得啦~XDD