0 w 0傾電話的一天∼!?<---睇名都明啦∼= =
今日= w =11點幾bosco打黎,嘈醒左我..../_\
話我知eng 唔pass,麻煩啊......又要re-test.......&*()@#$%
不過算啦,唔緊要>w<,有好多人陪........呵呵~(真係衰)
佢打黎講幾句又收線,之後又打黎,又收線,又打黎,再收線.....= =都唔知打左幾次同收左幾次la∼
之後到yuri打黎,講左一陣又收線@@
之後又到bosco∼= =....之後到yuri打黎話有工返bor∼叫我打去∼
就係咁就1點到啦∼
想再訓多陣,唔知點解好精神bor∼- -所以就打比易易傾下計....
之後傾左陣就打電話去啦∼問問問問問晒我想知既野之後,就幫d fd 問∼點知佢好興奮,叫我幫佢搵多d= 口=
ok∼咁我第一時間就打返比易易,易易話唔做∼咁我地就傾電話啦∼好開心,好耐無同佢傾電話,佢都話好耐無同我傾...佢都好開心bor∼>//w\\<鍚晒你啊,易易∼
佢問左我一條問題,佢問我"你會揀一個虛偽,但令你好開心既男人,定係一個老實,但令你好傷心既男人"∼好奇怪既問題~第一時間就答可唔可以2個都唔揀,易易話唔得∼咁我就問佢會揀邊個,佢話佢會要一個虛偽,但令佢開心既男人∼@@嗯嗯,易易又真係似會揀呢d人∼
不過呢我都會揀一個虛偽,但令你好開心既人,點解呢!?唔知bor∼^w^
佢要返學luu,所以就唔講啦∼之後我就打比chi ling∼話有野比佢做,原來佢eng 都唔pass bor∼呵呵∼開心tim(講笑),一講講左成個鐘啦又^w^
之後,到box 又再傾,途中,易易大人打左2次定3次黎,但全都響左一下就收線=口=,等我一想聽佢就收線,易易,你好衰= 3=~咁我再打比佢,竟然係....."你已經接駁到6xxx xxxx..................................= 0=" orz
所以就繼續同box傾啦~傾左唔夠一個鍾∼之後佢收線,我去睇電視!~> w <做緊卡通,又幾好睇bor
不過唔知叫咩名∼淨係聽到佢係咁講"雪沙雪沙雪,朱古力旋",好似係咒語,唔明~不過好睇~@@
之後6點幾,就打比豬ling,佢竟然未打去~=-=,之後又傾,6:30佢先打去~人地叫佢6:00打= =所以無人聽....
因為無人聽,所以豬ling 就打返比我啦,傾左唔夠1min,電話入.......e.....係沈生bor,chi ling 打唔通,但佢打比我lo= =!?
之後,我地就傾啦~原來果個沈生,聽佢講野方式應該同我差唔多大...佢都幾nice,都識講下笑bor∼^^好人一個∼
之後,我幫自己搵工之後,好努力咁sell 豬ling∼係咁話佢art 好得(其實- -佢呃錢就得....)
不過,佢art果d工無晒luu,咁我就唯有搵埋烹飪班比佢0 w 0,好∼差唔多時間教@w@good∼可以一齊走!!!!咁講完之後...又打返比chi ling∼傾.傾.傾......不過都傾得唔係好夠∼下次再傾
之後,box打黎...傾.傾.傾......
今日都傾左勁多電話,好似無停過咁傾lo.....= - =勁啊我∼
|