今日係浩賢哥哥同阿儀姐姐結婚既大喜日子>w<
祝佢地"幸福"啊>3<
今日去到會場,雖然唔係咩酒店,但係都好令lo......成間5星酒店咁啊.....個境又令bor.....對海嫁~
不過個地方叫咩名就唔記得luu.......>w<
今日儀姐姐好令啊,同平時完全唔同lo,好似變左個人咁啊.......good 啊~haha....令爆鏡啊真係~
同對新人影完相之後,就返位,同d人吹下水.....
過左一陣,就有司儀上台講野.....haha...好好笑啊佢地講得∼
講佢地點樣認識,話浩賢表哥以前成日hea hea下咁,完全唔上進,成日扮型....但係識左儀姐姐之後就變左啦∼
之後,就叫一對新人行出黎.......勁好笑lo....浩賢表哥隻手仲要插袋lo,之後比人串....我地隔離台有人勁大聲話''隻手唔好插袋啊"成場都笑lo~
then,新郎唱左首哥.."你的名字,我的姓氏"....haha....不過浩賢表哥真係唱得ok bor~唱得好好聽啊真係~
之後,就播左一段片出黎....播完,,,,浩賢表哥的妹妹(琳表姐)話好彩無放姑媽d相出黎(他們的媽媽)...如果唔係就喊死∼個妝會溶咁話bor>w<
之後就開始食野啦,d野都真係唔錯bor....好好食啊∼^w^
之後就敬酒時間啦@w @,新郎哥已經high 左....傻傻地咁 - -
敬完酒之後,新郎哥又上台講野啦......0 w 0今次佢講左一d真心話∼
講起姑媽,多謝佢....希望佢可以知道今日佢個仔好開心....講到呢度...浩賢表哥喊左出黎∼
同我地同"木台"既琳表姐都喊...成場都陷入一片悲傷中...我都跟住喊埋一份∼/_\
之後,有人見到咁樣就搶左個咪....>m<
話""我地為winne(姑媽)飲杯,佢一定知道今日新郎哥好開心,佢地見到你地咁樣會唔開心.大家唔好咁...大家飲杯∼∼∼∼∼∼∼∼""
之後,就係咁大家又好似之前咁啦∼無咩事啦~!!@@突然....公公,走出黎...哇,雖然已經好老啦,但講野都仲好有中氣...勁大聲啊∼拎住支咪唔肯放∼要d人去搶返之咪∼hahaha
新郎哥又好開心咁唱歌....佢好似開show咁lo,又扮andy 又大叫山頂既朋友多謝晒....hahaha∼之後仲爆...公公出去跳舞,耍太極...笑死∼
玩到咁上下,大家都開始走luu.....我地同對新人講88之後都走luu∼
好快大家又會再見啦,因為下次到個妹,琳表姐結婚啦∼真係開心啊....琳表姐會係酒店結婚啊∼
大家都登佢開心,佢嫁比康哥哥啊,康哥哥係個工程師,年青有為^w^.....呵呵....可以做幸福少奶奶啦∼
hahaha......
今日就祝福浩賢哥哥同阿儀姐姐先下次到你地啦∼>//v\\<
姑媽嘛?....
她的樣子,在我腦海中已經模糊不清了...不要說聲音,就連她是個怎麼樣的一個人都記不起
只知道,她對我好好.......就好像我們真的是倆姑姪
雖然她跟我完全是沒有血緣關係,本是八桿子都打不著的人,但命運總是這樣...
然而,命運也不是讓我和她建立太多回憶,就在我還少的時候....命運把"她"帶走了
還少的我,當時完全不知道是怎麼的一會事,而媽媽也只跟我說"她"去了一個很遠很遠的地方
本以為,都已經是很久以前的事了,我不會有任何的感覺.......但我的以為錯了
今天,我自己告訴了自己姑媽在我的心裡已經佔了一定的位置
我雖然已經不記得,不對......是記不起∼這是我的人生金句:發生過的事,一定不會忘記,只是一時想不起!
但我的心代替我的腦袋記住了...幫我記住了"她"的溫柔;"她"的美好.......她永遠都是我的姑媽
我永遠愛"您" !!!
|