KakA1202
暱稱: 嘉嘉
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-01-15
2012-09-30
2012-09-20
2012-09-13
2012-09-11
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
bosco
Ceci
Herman
HonMan
Jay Jay
Koey
Lu Lu
miu
Samuel
支竹
易易
阿燊
阿lu
阿山
阿羊
阿君
栗子kin
琳琳
琳琳_
豬ling
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 20 日  星期五   晴天


第2次上班.........地點:沙田@w@ 分類: 未分類

今日要去shatin返工.......返5:00....

3:30出門口.........去到bus stop....oh shit~!!!!!!無帶手提電話lo= w=....想死

又無key bor,唯有去50南搵baba mama ,,點知...佢地.......叫我返上去拎...之後仲要比返條key 佢......=口=

來回3個字了.......仲要等bus......點知我到左城隧,豬ling的49x 仲係荃灣.....= =

我等49x,豬ling都係答49x.....但係已經4:25了...大家都未到...遲硬到lo....

途中打比易易,易易幫左我地好多啦....thx晒你啊∼> w <(送張令相比你做禮物啦,咩相...你知啦∼><)

我地4:55去到lo....不過仲要搵路....6:05先入到去∼0 w 0

late了.....去到....勁多人= =, 咀 o 了....

之後開始教.點知原來多左3個學生lo,仲要d eng lok lok 聲,阿聰無話我知....= w =唔夠料用lo....

教到5:55突然有個學生入黎....shit= =佢以為上6點lo,遲左勁多啊佢,我地都上完堂啦~

個工人係咁講話6-7pm,我就話係5-6....= =之後佢解釋話佢阿mun寫錯左時間係月曆...

之後我就答沒關係啦,比佢入黎啦...我地私自教返佢...有d學生就出聲話佢地要走啦~.咁其他同學就走啦∼

我地私人教返佢地,同埋有一個學生做唔到.......我同chi ling 一人教一個- -,教到6:30就走啦,本身想去買多d料,不過又好似夠...所以就去左食野....

我起身到7:30,一d野都未食過lo.....會死人>w<

之後去左m記,好耐未去過shatin 啦,唔同左好多luu......食完去citysuper 行左陣就走luu

係bus 同易易傾電話>w<,知道左lu d 野...佢真係....唉...

唔講啦,比佢自己決定........

 

 

 

 

怎麼了,總覺得大大佬....的說話...是有含意的!

跟大大佬的關係有點變了嗎!?

他總是說我對他的事不上心,最近也不跟我sms了....說有事就打電話給他∼

今天更奇怪了....他怎麼了啊∼好像很煩惱的∼

但又不肯跟我說,問他是不是他女朋友的問題,他說不要問...

最後只說以下了2句,就離線了....

算la.......總有一天你會明白的,不要問點解......總之你一定會知道的..........

這樣的話..........我走喇......再見

怎麼了....真的頭大了啊....大大佬

2007 年 7 月 19 日  星期四   晴天


@v@幸福~ 分類: 未分類

今日係浩賢哥哥同阿儀姐姐結婚既大喜日子>w<

祝佢地"幸福"啊>3<

今日去到會場,雖然唔係咩酒店,但係都好令lo......成間5星酒店咁啊.....個境又令bor.....對海嫁~

不過個地方叫咩名就唔記得luu.......>w<

今日儀姐姐好令啊,同平時完全唔同lo,好似變左個人咁啊.......good 啊~haha....令爆鏡啊真係~

同對新人影完相之後,就返位,同d人吹下水.....

過左一陣,就有司儀上台講野.....haha...好好笑啊佢地講得∼

講佢地點樣認識,浩賢表哥以前成日hea hea下咁,完全唔上進,成日扮型....但係識左儀姐姐之後就變左啦∼

之後,就叫一對新人行出黎.......勁好笑lo....浩賢表哥隻手仲要插袋lo,之後比人串....我地隔離台有人勁大聲話''隻手唔好插袋啊"成場都笑lo~

then,新郎唱左首哥.."你的名字,我的姓氏"....haha....不過浩賢表哥真係唱得ok bor~唱得好好聽啊真係~

之後,就播左一段片出黎....播完,,,,浩賢表哥的妹妹(琳表姐)話好彩無放姑媽d相出黎(他們的媽媽)...如果唔係就喊死∼個妝會溶咁話bor>w<

之後就開始食野啦,d野都真係唔錯bor....好好食啊∼^w^

之後就敬酒時間啦@w @,新郎哥已經high 左....傻傻地咁 - -

敬完酒之後,新郎哥又上台講野啦......0 w 0今次佢講左一d真心話∼

講起姑媽,多謝佢....希望佢可以知道今日佢個仔好開心....講到呢度...浩賢表哥喊左出黎∼

同我地同"木台"既琳表姐都喊...成場都陷入一片悲傷中...我都跟住喊埋一份∼/_\

之後,有人見到咁樣就搶左個咪....>m<

話""我地為winne(姑媽)飲杯,佢一定知道今日新郎哥好開心,佢地見到你地咁樣會唔開心.大家唔好咁...大家飲杯∼∼∼∼∼∼∼∼""

之後,就係咁大家又好似之前咁啦∼無咩事啦~!!@@突然....公公,走出黎...哇,雖然已經好老啦,但講野都仲好有中氣...勁大聲啊∼拎住支咪唔肯放∼要d人去搶返之咪∼hahaha

新郎哥又好開心咁唱歌....佢好似開show咁lo,又扮andy 又大叫山頂既朋友多謝晒....hahaha∼之後仲爆...公公出去跳舞,耍太極...笑死∼

玩到咁上下,大家都開始走luu.....我地同對新人講88之後都走luu∼

好快大家又會再見啦,因為下次到個妹,琳表姐結婚啦∼真係開心啊....琳表姐會係酒店結婚啊∼

大家都登佢開心,佢嫁比康哥哥啊,康哥哥係個工程師,年青有為^w^.....呵呵....可以做幸福少奶奶啦∼

hahaha......

今日就祝福浩賢哥哥同阿儀姐姐先下次到你地啦∼>//v\\<

 

 

 

 

 

姑媽嘛?....

她的樣子,在我腦海中已經模糊不清了...不要說聲音,就連她是個怎麼樣的一個人都記不起

只知道,她對我好好.......就好像我們真的是倆姑姪

雖然她跟我完全是沒有血緣關係,本是八桿子都打不著的人,但命運總是這樣...

然而,命運也不是讓我和她建立太多回憶,就在我還少的時候....命運把"她"帶走了

還少的我,當時完全不知道是怎麼的一會事,而媽媽也只跟我說"她"去了一個很遠很遠的地方

本以為,都已經是很久以前的事了,我不會有任何的感覺.......但我的以為錯了

今天,我自己告訴了自己姑媽在我的心裡已經佔了一定的位置

我雖然已經不記得,不對......是記不起∼這是我的人生金句:發生過的事,一定不會忘記,只是一時想不起!

但我的心代替我的腦袋記住了...幫我記住了"她"的溫柔;"她"的美好.......她永遠都是我的姑媽

永遠愛"" !!!

  

2007 年 7 月 18 日  星期三   晴天


第一次返工~@@ 分類: 未分類

今日係我第一次返呢份工

係翠豐臺返,因為唔知去要幾耐.....所以早左好多起身@@

返10點,8:00起身....8:45出門口....搭34去∼

等車途中有人打比我bor∼我諗....下,咁早有人打黎....?邊個呢?

原來係易易bor,好開心啊....佢知我第一日返...所以打比我∼真係我best fd 啊∼>w<

之後,就係車同佢傾計啦∼一落車就見到我想去既地方係對面∼只不過...過唔到去lo= =

真係遠在天邊,近在眼前啊- w -,之後要搵行人天橋∼一行就行左3個字...明明就係對面∼呠

之後入到去,都未夠鐘...又唔知點做好...咪行下lo∼之後去左wc,見到有個女仔應該係工作人員就問下佢∼

之後,佢帶左我去左門口詢問處果度,就咁...

counter入面果d全部都係好後生lo,同我差唔多大lo應該@@

果d後生仔,第一句就話"...e...原來係miss 黎啊"...

咁姐係我一入門口就見到我傻下傻下行黎行去唔知仲咩啦\口/,咁仲咩唔走黎問下我係度仲咩啊= =”.咩service啊

之後講解完d野∼就帶左我去一class room,哇...勁大lo....不過咩都無...= =””

之後,就開始準備啦....then,就有小朋友入黎luu....好細咋d小朋友∼@@

等齊d小朋友之後,就叫佢地整啦....佢地整得好慢啊- -””慢到唔知點講啊

之後11:15分佢地就走luu∼@3@

之後,比返d野counter之後就走luu.....正想出門口既時候,就聽到counter d 人員勁大聲講88

而家先黎好service啊- -”....車∼...不過我都好有禮貌,拎轉頭好好笑容咁講88∼

真係要讚下自己啊,counter 搵我黎做啦.....嘿嘿嘿∼∼∼∼

之後就返home lu....呵呵∼