今日就係同上年朋友仔唱k的大日子啊>w<,好開心啊.....好彩有去咋∼^^
今日約左佢地10:30,不過阿燊話11點先到bor,咁去我同chi ling 都約左11:00.......10:45落樓,諗住搭van仔好快到啦,點知.....
= w =果條xx司機,哇,停係度等客lo,真係勁想x 佢∼我係格車度同chi ling傾電話傾到咁上下,就到咪話要落lo,咁我都要拎$比佢嫁∼我頂x佢個肺,佢話我lo..話呢度係禁區
如果唔係同chi ling講電話中,我一定x左佢∼叫佢返屋企食shit 啦~我平時都係咁落嫁啦∼如果真係禁區,你就唔好開車門比我落la,痴qx線嫁∼勁低b啊真係\口/,算,,唔講呢條""腸粉""!!!!!講返d開心野^^
落左車之後,就去搵豬ling佢係朗豪門口等我,咁我地唔識去,又遲到,諗住一定唔會有人等我地啦∼點知∼@@好好既阿君同阿進都係mtr等緊我地lo,好感動啊∼呢d真係夠朋友>3<錫死你地∼呢d先叫朋友嫁嘛.....
之後,我地就去搵返大隊(阿燊,samuel,koey,ceci,阿君,進哥哥,栗子kin,ming,樂樂朱,豬ling & 我)(今日少左羊,miu 同jay jay- 3-),去到,原來房都未開lo- -o晒咀....一入去見到好耐無見既koey,即刻去"滅"左佢2下>w<...
大家拎左房之後就上去啦,好地地大家一齊上...上到最高大家一齊轉彎,入85號room∼唯獨肉西一個自己直行,大定都叫住佢,跟住就見到佢無啦啦"踢"開88號room果對門∼=口=之後,大家問佢做咩...跟住佢話唔係88號room咩....哈哈......勁爆笑lo,,ok低b lo...仲要去"踢"開人地對門,佢自己都話好彩入面無人....xdd
之後大家都話,仲咩今日肉西你咁肉西啊.....hahaha∼
大家入到k房,大家都好積極咁叫野食= =,大家叫完野食之後,就唱歌啦...之後,原來班男仔今日唔係黎唱k- -,係黎打機=口=......算~only 女仔唱仲好∼><不過點左多合唱歌lo,全部女仔一齊扮男聲唱埋...嘿嘿∼
因為阿進無機打的關係所以佢就玩百萬富翁- -,開頭得佢一個玩.之後愈黎愈多人玩,.超好笑lo...samuel不停答唔同問題,同一個答案,但全部都錯...如果有人錯左要比人圍嘔lo..仲要掉咕筍lo..有d明明唔知咩事都鬧埋一份,打埋一份∼勁爆笑...
中途,baba打黎,出左去一陣..之後再入返去..見到個mon山左-口-?!
原來係阿ming,佢玩到部電腦hand左,見到有個制以為係電腦制,走去撳lo...撳完連k都無得唱∼之後整左一陣都唔得= =,就用電話叫人黎制la,阿ming一打"喂"左一聲,個mon又無事啦wo....之後阿ming 就再講無事啦...收線∼哈哈∼好好笑啊∼出面d工作人員聽到一定x 佢∼以為有人玩電話..(喂..(3秒後)...無野啦∼)xdd...笑死左∼><
之後4點cut 歌,成班去左打機..
我only 睇ming,燊,smauel,lok lok朱打機就已經笑死左∼>口<,(燊,smauel做打,ming同樂樂坐係度睇∼部機成格車咁好得2)
ming 同loklok 朱,成程不停嘴講野,叫佢地打黎度,打果度......= v =我同chi ling 係則邊睇~
佢地打到中間輸左~= w =之後,ming 同loklok朱又玩,ming 叫我入去同佢一齊打=口=,話好刺激,好好玩....我就拉埋chi ling入去~一齊睇...>//v\\<今次到燊,smauel成程不停嘴講野....特登嫁佢地....>w<之後都係輸左,不過好好玩~@@
玩完第一層去第2層~大家見到有部機,完全唔知係玩咩...大一齊家研究`,,,,,之後阿燊話入一蚊落去,再撳個撳個一蚊會出返黎...阿燊就入左個一蚊落去....點知撳唔返出黎,,哈哈~笑爆啊~
之後佢要咁多個男仔一人入一蚊落去,,,,哈哈....入左4個之後就要玩啦~大家都唔知點玩,就推左阿ming 出去玩....koey話係玩跳繩,但係ming都唔跳,2秒之後game over~....哈哈....笑死,,咁就晒左4蚊~ming 仲話咁幾好啊,每人用一蚊就知道佢玩咩啦~.....哈哈
玩完之後,大家就話去cafe 坐下,好想同佢地一齊上~但係我約左bosco 行街,所以就叫佢地等埋我,行完我可能返黎∼
咁就去左搵阿波斯高啦∼我一見到佢,佢就話想買本雜誌,咁就同佢一齊搵啦∼格好價之後..就去左果間野度買,點知,,佢去到之後又諗,買唔買好呢...=口=打把佢啊真係∼行左咁耐唔知買唔買好\口/!!!!!!!最後,都買左∼....then 就去左尖咀∼再行...行下d買衫既鋪頭睇下..行完之後,又再去city super>w<,呵呵....買野比baba...點知無帶$$= =,問bosco借= w =....一行行到8點45到,就返mk,之後就去食野...佢食,我無食,,,,,因為我要留返個肚同我班大朋友食~>v<
bosco 食完之後,佢就走啦,我就上cafe搵佢地,一上去坐低,就有waiter比個menu我...= =勁好服務啊,真係~= m =之後,就叫左杯士多咩梨汁黎飲,28元正= =都ok 啦~.....但我去到無耐,samuel 就話肚餓=- =,我咪同佢講我岩岩黎咋- v -,坐多陣啦∼之後,ming 話要大家要玩完d積木先走得,所以大家都好努力砌...我都好勁,,,一黎就砌到....呵呵~
我坐左1個鍾,之後就走la,去食飯..經過大家一番"包箭dup"之後..大家決定去打邊爐,去返上次同main farewell果間~0 w0 大家一去到就狂叫野食,,餓鬼咁lo= w =.....之後大家一路食一路傾計,,,,大家傾起返工~問我做緊d咩.....我咪答佢地lo....我心知佢地大部份人成績都好過我lo,但佢地真係超好啊~>w<,第一句就話,哇,,唔得啊,我驚我教唔掂佢地啊......d 野我都唔係好記得啊<--咁~勁謙lo...呢d咪做得好朋友lo~><
唔似d人,讀多人地幾年書就好似好勁咁,,,嘈嘈閉....阿之阿左~勁唔like果d人lo...你真係有料自己搵份lo(我唔係話我自己有啊下= =)又唔係真係有料..又唔係成績好過人好多,就無咩資格出聲lo,講下笑就比你講下姐~..好心就收下啦~.....\./哼∼!
我地食到1點幾就走luu....又問左chi ling 借$ v $,,,,阿進走之前問d問題同講果d野勁好笑lo>w <,不過問題我有答,唔講大話~呵呵~.....= w =阿ming又同我講左d野,,講一半唔講一半- -,話下次講,,下次都唔知幾時luu....
之後就走luu,,,,去搭van仔........本身係唔叫baba黎接我嫁.....點知~=口=一落車行左一半...什麼!? ....曱甴!?.....哇...即時調頭走∼= =走返去商場打比baba叫佢黎接我 =w=...嚇死啊真係∼
不過今日真係勁開心,好耐無打過咁長既diary 啦~上年明明好多.........
無見咁耐,大家都仲要咁fd,無變過......同佢地一齊就一定咩唔開心都唔記得...雖然我無咩唔開心><
點解感覺咁唔同呢,,明明都係一年@@...真係好想回到過去~
01601c/dyc2006..我好愛你地啊~(某部份唔愛= =)>w<告白~呵呵~!!!!
|