KakA1202
暱稱: 嘉嘉
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-01-15
2012-09-30
2012-09-20
2012-09-13
2012-09-11
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
bosco
Ceci
Herman
HonMan
Jay Jay
Koey
Lu Lu
miu
Samuel
支竹
易易
阿燊
阿lu
阿山
阿羊
阿君
栗子kin
琳琳
琳琳_
豬ling
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


0 w 0 分類: 未分類

最近我屋企真係勁麻煩啊= w =,唉,我都唔知佢地想點....

算啦,我諗好快就無事=- =,2個都有唔岩唔知幫邊個....

今日阿媽,又問我記時出糧....= =,我話未啊,唔知幾時出∼

佢竟然懷疑我講大話0 0,話係咪已經出左-口-..勁想打把佢lo...

之後,我話係未出,之後佢話咩你唔緊張嫁咩,佢唔出比你咁點- -

之後我..話...我一d都唔緊張波,你緊張d∼(<-好唔好既語氣)佢即刻無聲出....

好!!講得好啊(讚下自己先>w<)

不過,呢幾日我態度不知幾好啊,費事比佢地話啊...連電腦都少左開0 w 0

呵呵...都係因為有左部nds 的關係...

所以唔開電腦都ok..嘿嘿∼nds好好玩啊.....

係啦....thx 晒,box 幫我去買的,,呵呵∼因為對呢方面既野唔係好識唯有叫人help 我啦∼呵呵

thx x 100 啦∼

2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


最後上班的一天∼ 分類: 未分類

今日,係最後一日返工啦0 w 0,好準時咁返到去...得我一個返到- -

準時過頭0 0,之後咪拎nds出黎玩下lo...一開機,黃sir 就到啦∼- -又山返佢= =

之後等等等,終於打鐘啦∼如果的等學生排隊∼如常的同果2個好可愛既小學生say hi∼

如常的比人問你識嫁,如常的答唔識嫁= =,如常的去等學生過黎排隊∼不過今日有d 唔同∼就係唔駛上課室住,因為要舉行結業禮∼

等其他學生走晒之後,就去禮堂啦∼開頭就聽校長講野∼之後就班獎啦....呵呵∼詩穎小妹妹同陳小弟弟都有獎∼

d學生係咁問點解係佢地拎,邊個選嫁,我話唔清楚啊,黃sir揀嫁....其實係我揀嫁....呵呵!∼

之後,結業禮完左就上課室,4班一齊搞個party....有野送,有野食,有獎抽...miss 都有野食∼

都好開心^w^,最後,d學生對我地拍掌,多謝d miss 教佢地野∼^w^開心∼原來做miss 都唔錯啊∼

之後,就放學luu.....同佢地最後一次見啦∼下年唔會再教呢間學校luu....0 w 0

希望佢地個個都好好讀書啦∼!~

 

2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天


學校的清潔日∼@@ 分類: 未分類

呵呵....今日係學校義3清潔日啊∼...目的係想d學生知道校工既辛苦,之後就去愛惜學園∼@@

因為我果班得4個人所以就將佢地調左去其他班,我就負責做其他野∼0 0

班學生知道左之後唔肯分班- -,一定要留起自己班..要跟住我....好感動啊∼><

不過唔係我話事,所以最後都要分∼...不過就同佢地講我會成日去睇你地∼..叫佢地慢慢做∼

 

睇下大家都好努力∼^^

我其中2個好學生啊∼....好好咁一齊掃地,,,真係乖∼

其他班都好勤力∼....搬野中....0 o0勁∼

哇哇....女仔都好叻啊∼><...你地睇,幾乾淨...d"木台"令嫁...

清潔完之後大家都好累luu....呵呵∼辛苦晒大家la∼

比住咁多大家睇啦∼^^

佢地清潔完之∼呢,,就放學學luu...見我班d學生咁勤力∼

今日又有d學生考試考到好高分∼人人有雪糕食∼好野∼^^!!