呵呵....今日係學校義3清潔日啊∼...目的係想d學生知道校工既辛苦,之後就去愛惜學園∼@@
因為我果班得4個人所以就將佢地調左去其他班,我就負責做其他野∼0 0
班學生知道左之後唔肯分班- -,一定要留起自己班..要跟住我....好感動啊∼><
不過唔係我話事,所以最後都要分∼...不過就同佢地講我會成日去睇你地∼..叫佢地慢慢做∼

睇下大家都好努力∼^^

我其中2個好學生啊∼....好好咁一齊掃地,,,真係乖∼

其他班都好勤力∼....搬野中....0 o0勁∼

哇哇....女仔都好叻啊∼><...你地睇,幾乾淨...d"木台"令嫁...

清潔完之後大家都好累luu....呵呵∼辛苦晒大家la∼
比住咁多大家睇啦∼^^
佢地清潔完之∼呢,,就放學學luu...見我班d學生咁勤力∼
今日又有d學生考試考到好高分∼人人有雪糕食∼好野∼^^!!
|