KakA1202
暱稱: 嘉嘉
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-01-15
2012-09-30
2012-09-20
2012-09-13
2012-09-11
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
bosco
Ceci
Herman
HonMan
Jay Jay
Koey
Lu Lu
miu
Samuel
支竹
易易
阿燊
阿lu
阿山
阿羊
阿君
栗子kin
琳琳
琳琳_
豬ling
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天


9月上學我第二天 分類: 未分類

哈哈...睇完第一日既日記係咪覺得仲咩咁文雅呢...^w^
係咪覺得我有文化左呢,其實我不嬲都好有文化又好文雅家啦..呵呵==(講下笑啦)

 

 其實因為係開學第一日所以先文雅d,之後就用返口語家啦!

今日係第2日返學..12:30..
11:50
分就出門口luu~返到學校都係12:15,可以慢慢行..嘿嘿>v<
跟住,行行下uv打黎∼佢話佢係小巴^w^,佢話佢會由大門入_之後我就去左大門等佢..等左一陣.
佢打黎話佢已經到左課室=口=!?點解我見唔到佢>w<!?
呵呵...一定係"眼大"睇過隆啦___哈哈哈哈..=___=""(眼大?@@)

之後,上到課室,><哇哇,今日多左好多人啊...個課室坐滿晒啊∼
原來係同b班一齊上wo..b班好多男仔啊,差唔多成班都係..我地果班就多女仔∼^w^(開心!)
今日呢堂係E&EP(電子)......

 

 00""""""呆了...什麼電子!?那來的電子啊...oh my god!!!!!
死得啦...電子喎..店都店過啊,唉∼前路汒汒.....>m<
跟住就聽阿sir講癈話,嘿嘿..都話左係癈話,當然就緊係無聽啦∼呵呵

 

 咁我係度做咩呢!?就係傾計同識朋友啦...
今日有個同班同學坐係我隔離,所以就同佢傾la∼當然都有uv啦...之後就同埋後面果d傾埋∼
呵...今日識左好多人啊∼好開心!!!*w*yeah∼
(uv,阿lu,潘仔,阿ka,wongka)<--新朋友,好好人家佢地∼

 

 一個鍾之後就落堂啦,之後就同uv,名lu去sao交mtr果張野..點知2:00先開始排隊-口-仲有半個鐘∼
uv話肚仔餓,所以就去左canteen,uv食我地睇∼
之後,見到ming ming原來佢又等交表,所以我地就一齊啦∼
好開心,真係好開心...4個人一齊傾計,有講有笑咁>v<...有ming係度講野都放膽左∼^w^
ming話佢果班好慘,得一個女仔__好驚訝呢!?不過,原來係得一個'"''"'女仔-__-""(汗)∼

 

 
傾完之後,去交表..個個都交晒啦,得我一個無得交..嗚嗚∼我係87,我是...
我無戴張代表學生証果張野..(好似掉左tim-___-)點算
....!!
...都話我蠢家啦~


交完之後,去左睇下有咩課外活動參加...之後就同uv,ming搭車走luu.....^__^v
之後陪佢地去mtr交表,就散會啦..

我就去左買我個囡d野,佢無晒野食啦...^__^then go home by van∼

好累啊,打左咁多字=___=v你地隻眼你咪都好累呢!!嘿嘿∼

 

 

 

 

2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天


9月的第11天 分類: 未分類

今天∼呵呵
是我第一天的上課日啦^_^∼心情有一點點的緊張...(就真的只有一點點=__=
好希望可以和剛相識的好友uv同一班就好了∼>w<嘿嘿

uv其實和我非常有緣份,我去青衣報讀課程的時候,就是她坐在我對面..也是她給了我一點信心,(信心!?><)
我才會報讀這一科∼
在迎新的那天,本沒想到會認識到同學..^w^怎料,竟然剛好在放學的時候踫見她喔(我那時是在第朋友)

所以今天才想如果可以同一班就好了...我是這麼想啦∼(對著天空說了一次..*u*)

哈..哈..
推門進教室的那刻,我好高興啦...因為我見到uv吶∼
不會吧!?...真的同一班啊!我只在心中想了幾次..真的成真了喔∼
(
下次要不要試試看..希望自己可以中樂透(六合彩)...哈哈)

今天上的是英文課啦∼班上的同學英文程度都很好啊(好像被比下去了_傷心/__\)
英文老師是外國人..好開心啦∼@v@好喜歡外國人的教學方式,上課都好輕鬆∼今天就玩了一個小遊戲.
而且今天是老師的生日啊..

happy birthday
!!! 

 

 

 


放學後,就和uv到葵芳...在葵涌廣場走了幾圈...也蠻大啊~哇哇哇
你們知嗎!? uv送了我一個小cake好感動啊..(淚奔>w<)
我現在也捨不得吃><....

今天就是這樣了,,,^3^