哈哈...睇完第一日既日記係咪覺得仲咩咁文雅呢...^w^
係咪覺得我有文化左呢,其實我不嬲都好有文化又好文雅家啦..呵呵==(講下笑啦)
其實因為係開學第一日所以先文雅d,之後就用返口語家啦!
今日係第2日返學..返12:30..
11:50分就出門口luu~返到學校都係12:15,可以慢慢行..嘿嘿>v<
跟住,行行下uv打黎∼佢話佢係小巴^w^,佢話佢會由大門入_之後我就去左大門等佢..等左一陣.
佢打黎話佢已經到左課室=口=!?點解我見唔到佢>w<!?
呵呵...一定係"眼大"睇過隆啦___哈哈哈哈..=___=""(眼大?@@)
之後,上到課室,><哇哇,今日多左好多人啊...個課室坐滿晒啊∼
原來係同b班一齊上wo..b班好多男仔啊,差唔多成班都係..我地果班就多女仔∼^w^(開心!)
今日呢堂係E&EP(電子)......
0口0""""""呆了...什麼電子!?那來的電子啊...oh my god!!!!!
死得啦...電子喎..店都店過啊,唉∼前路汒汒.....>m<
跟住就聽阿sir講癈話,嘿嘿..都話左係癈話,當然就緊係無聽啦∼呵呵
咁我係度做咩呢!?就係傾計同識朋友啦...
今日有個同班同學坐係我隔離,所以就同佢傾la∼當然都有uv啦...之後就同埋後面果d傾埋∼
呵...今日識左好多人啊∼好開心!!!*w*yeah∼
(uv,阿lu,潘仔,阿ka,wongka)<--新朋友,好好人家佢地∼
一個鍾之後就落堂啦,之後就同uv,名lu去sao交mtr果張野..點知2:00先開始排隊-口-仲有半個鐘∼
uv話肚仔餓,所以就去左canteen,uv食我地睇∼
之後,見到ming ming原來佢又等交表,所以我地就一齊啦∼
好開心,真係好開心...4個人一齊傾計,有講有笑咁>v<...有ming係度講野都放膽左∼^w^
ming話佢果班好慘,得一個女仔__好驚訝呢!?不過,原來係得一個'"'似'"'女仔-__-""(汗)∼
傾完之後,去交表..個個都交晒啦,得我一個無得交..嗚嗚∼我係87,我是タろ啦...
我無戴張代表學生証果張野..(好似掉左tim啦-___-)點算....!!
唉...都話我蠢家啦~
交完之後,去左睇下有咩課外活動參加...之後就同uv,ming搭車走luu.....^__^v
之後陪佢地去mtr交表,就散會啦..
我就去左買我個囡d野,佢無晒野食啦...^__^then go home by van∼
好累啊,打左咁多字=___=v你地隻眼你咪都好累呢!!嘿嘿∼
|