今日返11:30-____-"
今日早左起身所以就慢慢黎.....真係超級慢果隻~呵呵
搭車果陣阿lu打黎...問我課室係咪dl 10.....我咪話係lo~
之後佢話課室一個人都冇..=口=",佢應該早左返啦.....hehe~
落車之後行左陣,見到班長係前面....不過係好前好前果隻...
以我既速度-__-行到過去,佢都入左課室了......所以決定慢慢行~
wa......今日呢堂我第1次上.....=___=, 一d都唔明lo.....完全唔知佢做咩lo////
都係叫肥輝過黎幫手=口=",不過佢講完=無講.....
跟住,上上下子仔打黎,同佢傾左陣電話啦....^//__\\^
不過,因為阿lu今日要交功課,吹我去教她做功課,so 就收左線了.....^3^
同lu & box早左半個鐘走EEP..(好衰=+=)
去左2d果個電腦室做功課..(人地上堂中啦)
拿拿聲做完就走了<-----係阿lu><,box 做唔晒...嘿嘿~
之後唔知做咩,eng堂改左time,所以就有1個鍾食lunch....
去canteen食..痴阿lu d 野食.....>__<不過等左ok耐...成20分鐘!!
呵呵....撞到豬ling 啊.....超開心~!!^w^(本身)
佢過黎同我傾左陣又返去佢班d同學仔果度,之後到我過去搵佢啦.....(其實係去識下佢d同學仔*\/*)
呵呵....佢d同學真係...=___=""""""
點知...突然chi ling 另一個honey 出現了.....>___<,唉!~
死豬ling 咁鬼多個honey,,,,,,-____-
佢就跟左佢另一個honey 去lo......我呢個honey就自己返去=3="
之後先sms話錫返,,我先唔要啊.....^__^"留返比其他honey....
食完lunch,就去上英文...去左4樓上@__@
不過我完全無聽書lo....=___=,唔知佢講過d咩.....
因為同同學仔傾計 & 教 box做個flash....(我幾叻啊...呵呵~><)
放學之後,d同學仔又去打籃ball.....我又係去睇啦.....有uv 啊ma~^^
不過有個阿嬸好煩,成日走黎叫我地唔好打,以前so uk "平平"好好家...宜家,,,,,>__<
跟住又rain wo...../_\,所以就無打luu.....
同uv,肥輝,阿匤...去locker...之後佢地話去食野.....我唔係好想食,so就走了....
返home...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz~!!!^^
____________________________________________________________
chi ling...星期六阿燊果d成班去see 戲.....^^
有成唔知11定15個去.....@@
叫埋你...你去唔去!?
....你去我去啦...
不過你honey 栗子都去wo....
你唔會唔去啦,...係唔係啊~!!!呵呵
快d答啦.... 夾心餅
|