ke...ke.....今日唔駛返學wo.....
第一個反應就係......."好開心lo~"
又可以係home sleep 個夠啊...正~!!!
今日返10:30=w="
好眼訓啊.....唔想返~
今朝早uv sms 黎話我知佢唔返...佢唔舒服...希望佢快d好返啦!
今日返到學校,諗住睇下今日係邊個課室上啦......點知...=___=我唔見左張上堂紙,
所以就打比阿lu,之後等埋名lu 就上課室啦,點知都未開始上喎>___<.....車車
今日原來上平面設計-___-"",成堂都係度介紹......個阿sir....唉......
好開心...今日唔駛返學wo....^^
成日都係home sleeping,好爛訓啊>w<...嘿嘿
起身之後就睇電視..無野做∼悶悶悶!!