Yuri:
happy birthday!!!
今日uv 生日啊.....^w^
點知d人生日遲到....哈哈....~不過我都有遲到啊////
9:00先返到去,,點知原來好多人未返....= =
上堂做2d功課...@~@好難啊...!!
落堂之後,因為uv 生日都以佢話事去食d 咩.,,,uv話想去飲茶茶,咁就去飲茶啦
途中見到久久未見的豬....................ling>w<,好排住佢呢....
衝過去攬住左佢,嚇親佢同學tim>//w\\<...hehe
then,一行12人去飲茶茶,有uv,阿lu,herman,豪,box,輝,Johnny,Peter,子強,ky,峄 仲有我.....^^
(↑d 名係copy人地的,因為我跟本唔記得d人名..xdd↑)
去左間叫咩"長青酒樓"....真係樓如其名"長清"(入面真係無咩人)
間野叫唔上係酒樓lo......d 阿姐都唔彩人....全自助形式lo...=___="
不過我地有個好熱心的同學仔....."茶水輝"幫手...哈哈~
之後阿lu 想食西炒飯,,點知佢比左碟生炒飯我地...==..
之後d同學仔叫左好多野食@__@,哇....o 咀了~>O<
之後又食淨左好多野.....又o 咀了=O=..
之後uv就每人比一隻牌囉.....UV講no.....講中就要食埋d野啊~呵呵
唉...我都食左少少>++<
最後所有野都食晒,,真係好..., 一d都唔浪費~!!
不過呢間酒樓d野...超級難食....想嘔,以後都唔好去食..
跟住返school上 e &ep....hehe...完全無聽到書-__-,做2d功課 & sd sms
then,2d堂.....哈哈,,,教flash...都ok 瓜..之前學過啊ma.....^^
不過唔係好記得啦...-____-"""""
放學本身走家啦.....跟住d同學仔.話想打籃波....so 同班長坐埋一邊睇.....
睇到咁上下....就走了....>___<
歸家....zzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!
|