KakA1202
暱稱: 嘉嘉
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-01-15
2012-09-30
2012-09-20
2012-09-13
2012-09-11
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
bosco
Ceci
Herman
HonMan
Jay Jay
Koey
Lu Lu
miu
Samuel
支竹
易易
阿燊
阿lu
阿山
阿羊
阿君
栗子kin
琳琳
琳琳_
豬ling
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


又要返學了.....uv 生日~ 分類: 未分類

Yuri:

happy birthday!!!

今日uv 生日啊.....^w^

點知d人生日遲到....哈哈....~不過我都有遲到啊////

9:00先返到去,,點知原來好多人未返....= =

上堂做2d功課...@~@好難啊...!!

落堂之後,因為uv 生日都以佢話事去食d 咩.,,,uv話想去飲茶茶,咁就去飲茶啦

途中見到久久未見的豬....................ling>w<,好排住佢呢....

衝過去攬住左佢,嚇親佢同學tim>//w\\<...hehe

then,一行12人去飲茶茶,有uv,阿lu,herman,豪,box,輝,Johnny,Peter,子強,ky,峄 仲有我.....^^

(↑d 名係copy人地的,因為我跟本唔記得d人名..xdd↑)

去左間叫咩"長青酒樓"....真係樓如其名"長清"(入面真係無咩人)

間野叫唔上係酒樓lo......d 阿姐都唔彩人....全自助形式lo...=___="

不過我地有個好熱心的同學仔....."茶水輝"幫手...哈哈~

之後阿lu 想食西炒飯,,點知佢比左碟生炒飯我地...==..

之後d同學仔叫左好多野食@__@,哇....o 咀了~>O<

之後又食淨左好多野.....又o 咀了=O=..

之後uv就每人比一隻牌囉.....UV講no.....講中就要食埋d野啊~呵呵

唉...我都食左少少>++<

最後所有野都食晒,,真係好..., 一d都唔浪費~!!

不過呢間酒樓d野...超級難食....想嘔,以後都唔好去食..

跟住返school上 e &ep....hehe...完全無聽到書-__-,做2d功課 & sd sms

then,2d堂.....哈哈,,,教flash...都ok 瓜..之前學過啊ma.....^^

不過唔係好記得啦...-____-"""""

放學本身走家啦.....跟住d同學仔.話想打籃波....so 同班長坐埋一邊睇.....

睇到咁上下....就走了....>___<

歸家....zzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!


 

 

 

2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天


^__^ 分類: 未分類

今日又唔駛返學...正~!!

但孫芝好早打黎嘈醒左我.....=_=""

佢話佢想去街.....佢話唔開心~

但我今日唔得閒啊~>___<要同屋企人去探"麻麻" & "爺爺"....對唔住啊..../____\

點知就係咁事情就發生左啦....唉..

對你好失望啊,孫芝....../口\""

你點解唔肯聽我講.....你真係.....

唉...我唔想我d fd 咁啊......

你地完左家啦,唔好佢講幾句你就心軟啦...好唔好啊....!?

為你心痛,我好希望你堅持落去lo......

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

夜晚...先去做功課 ="=

死了....原來2d咁難家....仲以為好easy

畫畫畫...畫左陣.....經班長一提-___-

oh my god....原來仲有dt都係聽日交.....完全唔知wo.....=口="""

好彩herman佢 sd 左份功課比我"抄"考....*\/*呵呵......

真係好人....thx 晒~!!

點知都係要畫好耐....畫完dt 都2:30-___-....(sorry了 herman)

2:30決定唔畫了....聽日問uv...因為我畫得一d都唔似lo....

人地話係畫一個人行路,,我畫完係似一個人係度"抽根"=_____="""真係笑死人.....

 

2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天


*____國慶 分類: 未分類

哇哇....今日10月一日國慶wo...

今日好開心啊,因為去睇煙花啊...><係去the arch凱旋門(hk)睇,超正

不過未去之前去左mk金魚街,睇下d pet,魚....好可愛啊~>w<

好可惜我唔養得..=___=""

睇完之後,就搭的上去凱旋門,9:00先開始...放..

8:00上左去..-___-,咁就去左carman姨姨屋企坐下,哇真係令到啊....../____\想打人tim..

8:45有人打黎話原來空中花園限人數wo..-__-,唔係啊化...

彭彭聲上去,哇超多人lo......仲要限人數...

本身我地都唔比入,之後講講下又比我地入左...^^呵~

又話限70人..愈入就愈多人lo....起碼百幾人了..=___=

好多外國令仔@___@仲有d係度嘆紅酒=__=,都知係咪未訓醒....hehe

之後firework開始啦...哇....哇哇.....啊呀~////////////////

都唔係好令姐-____-""""""...

聽完之後就返去阿姨home,坐下,,,,

10:00去食野.....^^

食完就歸家lu......><開心的一天....

     

↑在60樓(唔記得係唔係)的空中泳池..↑

   

↑62樓的空中花園....睇煙花的人,一定唔止70個lo=__=,個阿叔好好彩,,比我來了個大特寫↑

         

↑睇下...大家係咪以為係雲呢,,其實係放完煙花d煙....好唔得啊~!!↑

        

↑走之前影了一張...好朦==中間果度原來會變色=口=↑