KakA1202
暱稱: 嘉嘉
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-01-15
2012-09-30
2012-09-20
2012-09-13
2012-09-11
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
bosco
Ceci
Herman
HonMan
Jay Jay
Koey
Lu Lu
miu
Samuel
支竹
易易
阿燊
阿lu
阿山
阿羊
阿君
栗子kin
琳琳
琳琳_
豬ling
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天


9月的最後一日~ 分類: 未分類

哈....終於放假啦....好開心啊~^w^

係home 訓左成日......哇~正到死~!!!!

哈哈...愈黎愈懶惰啦...>___<

今日係home好似無咩做.....玩下computer咁...

同班長傾計.....oh,佢好慘,比人誤會了......./w\

之後做左社工xdd.....唔好唔開心啦...笑下啦.....哈哈哈哈

又同豬ling玩,同佢傾so uk d 野...../_____\...哈哈..

之後話佢果班無令仔wo....以前都有,宜家一個都無....哈哈....笑死..

我話我好掛住so uk,佢話佢都掛住so uk,不過佢叫我唔好諗咁多...愈諗咪愈唔開心~>w<

咁又係....唉....

雖然宜家先回顧,好似好遲啦...不過都寫下啦....

哈哈同豬ling一樣好多的第一次.....

第一次識到一班咁好既fd

第一次有daddy & mama & 哥哥=__=

第一次成班一齊去飲茶

第一次成班一齊去唱k

第一次成班+miss去打邊爐*\/*

第一次成班+miss一齊去bbq

第一次去雞鋪^^

第一次通頂幾日做功課>__<

第一次拍drama

第一次玩數字波

第一次叫阿sir幫我地講大話

第一次成班去睇戲

第一次成班去學溜冰

第一次放假時成班返去溫書

第一次玩遊戲輸左要同男仔講"我愛你"<-----豬ling is 好慘,haha

第一次eng唔pass,re-take都唔pass

第一次比$4500再考多次/____\

第一次著suit^w^

第一次做咁鬼多活動

第一次........咁唔捨得班同學仔....嗚嗚~

好多好多的第一次.......個個都令我好難忘...>w<

050027443<---我永遠都唔會唔記得.....

如果可以,真不想長大..:>___<:

___________________________________________________________________

就黎有得轉科啦^w^

我諗緊轉唔轉去豬ling果班.......

各位好朋友....豬ling .

你地意下如何啊~!?

橫掂都係係ty....

 

2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


3個鐘LUNCH=__= 分類: 未分類

今日又返9:30......

hehe....例排的遲到...=口="

返到學校撞到女班長^^,,佢都好好人wo....一齊上課室~比阿sir 話><

uv 佢又唔舒服啦,佢好慘啊.....>___<,黎個阿sir好悶啊...

so 我就玩computer...睇fd d diary....~!!

睇到有句我好鐘意亦好應同,就係....----> 讀fd既一年 係蜜月年 ^w^講得好啊~!!!

睇佢地d日記真係好開心>w<

落左堂之後有3個鍾lunch∼唉....d時間多又唔係多,小又唔係小woo∼真係

所以就同D同學仔去葵芳食野,去左紅樹林食.....

等左好耐先有得食,又係麻麻地姐~好想搵日去M記,好耐未去過啦~

食完之後去陪佢地打機,去返上次同樂樂同MING & LING去果間..../___\

我諗都唔會有機會再同佢地一齊黎家啦~

好想再同daddy,龍一齊去/w\,緊係仲有豬ling 啦~^^

第2次去果間雞鋪,無咩變過wo......我一樣係度睇人玩...因為唔識玩ma~><

阿Lu打得超勁wo......haha.....

之後,睇睇下有d無聊,就同d同學仔去行街街~跟住join 埋uv 就一齊搭van仔返school~...

點知..唉~落van仔果時.............."陷"到個頭...><+..好痛`~都唔知會唔會蠢左tim/___\

之後係班主任堂,woho....有student card了.......^^

哇呢堂好難啊.....畫左好耐~`好悶.......人地個個好快就搞掂啦~我就.....

一定要比d心機......hehe~

2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天


交表.... 分類: 未分類

oh no.....開始唔想打diary了.....

但係又唔想衰比人睇....\ ___ /(話咩3分鐘好快過......<----即話我3分鐘熱度= =)

我先唔會啊....哼~~!!

今日星期四lu~......返多一日就唔駛返,,,.正啊~!!!!

返9:30上industry,...ye~!..ok唔知佢講咩=口="

之後2個鐘2d-w-,未入課室之前同阿lu,uv,阿匤 & 唔記得左邊個=w=""傾話今日去唱k wo~

又唱>__<,無$$啊...而且今日去交資助d野.....唔去啦~!!

then,上堂,ok好悶~好想去搵周公傾下計..

不過我咁乖緊係無啦...^w^

放學,原來無咩人去唱k... 所以除消了~

之後就一大班去食lunch,好多都唔知個名...=__=

去左一間茶餐廳食,,哇...d野超級貴lo,又唔好食,唔知想點....

食飯傾計果陣,知道原來有個人(豪!?)上年都係讀so uk,好開心啊.....可惜佢係還商的,而且我完全唔記得見過佢~ = =

仲有wo,原來我地班我男班長,阿herman 佢都係fd wo~又同我一樣好87咁 re-take唔pass...哈哈~!!

要比$4500讀 summer.....哇嘿嘿嘿.....有個差唔多lv 的好同學呢...

食完之後,返去school交表...^^

原來我(媽媽)仲有好多野無填到lo.....o 左咀....=w=''

搞左一論,終於成功交左,,,,happy!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

唉.....原來自己班有煙民/___\,超討厭lo......

我係無煙主義者..

唉....好唔開心lo~!!