KakA1202
暱稱: 嘉嘉
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-01-15
2012-09-30
2012-09-20
2012-09-13
2012-09-11
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
bosco
Ceci
Herman
HonMan
Jay Jay
Koey
Lu Lu
miu
Samuel
支竹
易易
阿燊
阿lu
阿山
阿羊
阿君
栗子kin
琳琳
琳琳_
豬ling
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天


唱k的一天..... 分類: 未分類

今日返8:30....好唔想返....

不過應成左bosco同box今日要返學....無可能咁衰家ma......

遲左少少返去....box返左啦woo,-___-bosco遲到 lo....=w=

今堂好悶啊,講書......想死~早知唔返....>w<

不過有其實都唔係好悶.....因為中途去左肥輝果邊傾計......好好笑...

佢問我拎紙巾...我例排果句.....十蚊張啦......點知佢話"錢就無啦人就有一個.....我將一生比晒你啦~"

之後uv 問係邊個既一生先......肥輝話緊係peter既一生啦..........xdd

之後peter 係度睇相,有張相係一個好令令既女仔(好似係peter個fd)......肥輝即刻講"我將uv 同kaka比左你,換呢個返黎*\/*"

omg....笑死我了.....>口<""""

放學之後,有人提意話去唱k,因為ky今日有歌唱比賽woo........=___="

 

我都仲未好返..=3="......不過無所謂啦.....^^聽uv唱歌都夠晒啦......

wa....真係有好多歌都唔識啊我,好耐無聽歌啦......>__<"

唱完之後,就走了.......返到屋企留下bosco打黎.....原來我唔記得拎火cow 啊.......>w<

唉....算.....聽日先拎...-_____-

啊..........講起歌唱比賽唔知"情歌王子"有無參加呢...!?要問下ming ming先得了......

2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


易易...i -3- u 分類: 未分類

今日唔記得學校發過咩事lu/....

只係記得lunch 約左易易^^,超開心/.....好耐無見過佢啦

我去左荃灣吉豬島搵佢.....^^e....佢唔同左wo

但又講唔出點唔同到......成熟左瓜

我地去左茶軒食....^^好耐無食過啦~已前現代果時成日食

又平又好食,,,,,正.......

同易易係咁傾計.....講左都ok 多野....

之後又sd 左d 令仔相比我啦....xdd...-3-........

開頭佢唔肯家.,,, = = ,真係好鬼衰.....>w<

又傾下其他野咁啦....本身諗住take photo 家.....最後都forget 左><...唔制啊

之後,我同佢上返吉島,諗住see 下佢d 同事啦..= =點知全都係d阿姨....

仲有我地講講下....= =有個名姨走黎問易易搵唔搵到佢個fd- -

我就企係隔離咋ma//////

之後,易易送左我去搭車,就返school  luu~...^w^

2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


bosco生日快樂啦~ 分類: 未分類

今日返8:30,仲係好唔舒服wo......-___-"

算...唔理了...!!!!橫掂今日都唔係上好耐姐....^^

今日無遲到啊,呵呵~返到去....都無咩人返左0_0.....

阿sir問我:e.....咩你今日咁早o既!?(哼哼.....上次唔舒服先遲左姐,駛唔駛記得咁清楚wo/_\)

今日阿sir話要做訪問果d woo~-w-(想我死咩)我講野好辛苦,都做唔到...=w=

所以就辛苦左d同學仔了@@~我好似咩都無做過-口-

原來今日bosco生日woo,我仲以為19號tim= ="

bosco:happy birthday!!!!!!^3^

10:30放學,同左bosco & tom 去食野.....^^我無食,因為約左人了.....

記錯左bosco生日所以約左人,唔好意思啊~>__<(下次請食飯啦~bosco)

之後,我要幫細妹買點數卡....行左幾間都唔知邊d先係......

行到上3樓之後,見到有點數卡賣....不過我咩都唔識...個老闆問d野我都唔知佢講咩~= =

都係bosco幫我問 & 講的....thx 晒~!!!!!^^最後都終於買左啦,好貴啊成$98\ ___ /,晒$$!!!

then,,,見到有好多扭蛋機woo.........@@

咁我地咪過去see lo,哇...比我見到有2d阿sir 講果隻iloveegg啊.......想要好耐啦啦~>__<

跟住bosco都想要,見到佢扭我又想扭*\/*......xdd.....之後就扭左2隻~真係超得意啊

不過我好想要果隻兔仔egg>_<...bosco佢第2次就扭到佢想要果隻了......='''=

不過算啦....xdd~!!!!

then,bosco送我去搭車^w^.......就返home了~!

返到去同baba & mama 食野......之後玩電腦~@@

原來bosco 佢唔開心woo......生日唔開心唔得家......對身體唔好的.....*\/*真係好彩bosco好樂觀的~hehe

我話過啦發生過 & 知道o既野無可能會忘記,只係一時記唔起姐....(我的人生金句啊...呵呵~)

信我啦.......信我就無問題家啦~開心返啦(笑!!!^e^)xdd

玩完msn 後.....就出左街街luu.......^3^!!!