今日返8:30,仲係好唔舒服wo......-___-"
算...唔理了...!!!!橫掂今日都唔係上好耐姐....^^
今日無遲到啊,呵呵~返到去....都無咩人返左0_0.....
阿sir問我:e.....咩你今日咁早o既!?(哼哼.....上次唔舒服先遲左姐,駛唔駛記得咁清楚wo/_\)
今日阿sir話要做訪問果d woo~-w-(想我死咩)我講野好辛苦,都做唔到...=w=
所以就辛苦左d同學仔了@@~我好似咩都無做過-口-
原來今日bosco生日woo,我仲以為19號tim= ="
bosco:happy birthday!!!!!!^3^
10:30放學,同左bosco & tom 去食野.....^^我無食,因為約左人了.....
記錯左bosco生日所以約左人,唔好意思啊~>__<(下次請食飯啦~bosco)
之後,我要幫細妹買點數卡....行左幾間都唔知邊d先係......
行到上3樓之後,見到有點數卡賣....不過我咩都唔識...個老闆問d野我都唔知佢講咩~= =
都係bosco幫我問 & 講的....thx 晒~!!!!!^^最後都終於買左啦,好貴啊成$98\ ___ /,晒$$!!!
then,,,見到有好多扭蛋機woo.........@@
咁我地咪過去see lo,哇...比我見到有2d阿sir 講果隻iloveegg啊.......想要好耐啦啦~>__<
跟住bosco都想要,見到佢扭我又想扭*\/*......xdd.....之後就扭左2隻~真係超得意啊
不過我好想要果隻兔仔egg>_<...bosco佢第2次就扭到佢想要果隻了......='''=
不過算啦....xdd~!!!!
then,bosco送我去搭車^w^.......就返home了~!
返到去同baba & mama 食野......之後玩電腦~@@
原來bosco 佢唔開心woo......生日唔開心唔得家......對身體唔好的.....*\/*真係好彩bosco好樂觀的~hehe
我話過啦發生過 & 知道o既野無可能會忘記,只係一時記唔起姐....(我的人生金句啊...呵呵~)
信我啦.......信我就無問題家啦~開心返啦(笑!!!^e^) xdd
玩完msn 後.....就出左街街luu.......^3^!!!
|