今日9:30要上auto啊......又遲左少少起身~
(因為唔舒服,出門口之前...都係食左一次藥先/_\,唔想食啊////)
so 就去搭mtr...^^打比uv,uv 都搭緊車去葵芳....but 佢叫我走先...
我上到school bus,uv 就打黎話佢到左啦...>w<
好彩佢趕得到...不過雖然佢上到車,but 唔可以一齊坐..../__\(不過無所謂啦^^)
9:35返到去,我只有今日係唔遲到家咋...=__=""
今日又係要畫圖../+\,好難畫啊....又唔知佢講咩...-0-"
不過,個阿sir 都幾好人woo.....^w^我同阿lu都唔識lo,,阿sir見到之後,就會過黎慢慢教我地..
私人教學woo,,呵呵~!!!!.....正好!!!!
11:30就落堂啦,,今日要去尖沙咀參觀啊.....so成半班人一齊搭bus出去......哇....成20個同學去搭車..勁.^w^
去到尖沙咀,仲要行wo.....=___=",超唔想行.....
行左超耐lo,起麻30min....想死啊......好辛苦@口@
去到....哇...個舞台展覽超細lo...=口="仲要做工作紙lo....不過都幾好睇啊///^^
睇玩個展覽之後...lu, box, bosco, 豪, 班長, peter, tom, ky 同我一行9人去食野....^^
去左間唔知咩野食,食叉燒飯..又係麻麻地姐...
食完之後d人都走luu....走淨bosco, box, 班長同ky....我就因為唔識搭車...要行去mk 先識~/=\
而box好似要去搵囡囡,bosco就話要去榮華(瓊華)買泥...xdd..,,.而班長同ky 就.=w=..........行街瓜~
去到mk突然想去無印買野....其實想去買筆,唔知點解去左買糖-口-""
超想買多d lo,>w<如果唔係bosco 叫我唔好買咁多,我實係果度掃貨了.....=w=
買完之後,就捨車返home lo....../_\
今日好像太勉強了,同學應該不會發覺吧...@@
太勉強身體了,唉.....返到家,一句話都說不到了...../_\
夜晚samuel 打黎,問我睇日去唔去得.....
唉...我都好想去啊......../=\可惜我去唔到啊.....
sorry 啦....各位朋友仔!!!