KakA1202
暱稱: 嘉嘉
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-01-15
2012-09-30
2012-09-20
2012-09-13
2012-09-11
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
bosco
Ceci
Herman
HonMan
Jay Jay
Koey
Lu Lu
miu
Samuel
支竹
易易
阿燊
阿lu
阿山
阿羊
阿君
栗子kin
琳琳
琳琳_
豬ling
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天


在家休息~ 分類: 未分類

今日又返唔到學了....-w-

其實都有少少開心.....唔駛返學woo......呵呵~!

今日成日都係屋企做功課lo....

2d功課超難做lo......畫極都唔令lo...../__\

又唔似woo......想死啊....

做左好耐...終於ok 啦~!!!!

唔係好令咋,不過都比個型你地see see啦...^^唔好見怪woo....

hehe...第1次,,係咁上下家啦=="""

仲要遲交tim 啊......

2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天


唉... 分類: 未分類

唉....抖左2日都仲未好返,,

好似仲嚴重左tim....=w=""

今日連學都返唔到了...../=\

都係引唔住去左睇醫生啊...@@

e......等睇醫人既時候.....見到個令仔啊....>//_\\<

真係好令仔啊......好可愛啊.....佢仲對我笑tim 啊.......呀呀呀~!!

如果佢大多13年就好啦.....睇佢個樣得5歲左右咋,,不過佢真係好令仔....*\/*大左唔知點算啦~(溝死女!?)

不過佢baba & mama唔係好令咋woo......-___-

等左成30min 先到我睇醫=口=",講左我既情況之後,就要聽背隻啦....

個dr 一聽.......第一句"哇...",,,,...第2句"唔..."=  =

之後就話情況唔多好lo....-_-仲同我講知唔知鄧麗君點死......

又問我仲咩唔肯食藥,我咪話因為吸哮喘藥,之後會手震果d  lo~

之後佢就成篇論文咁講左好多野......=口="

睇完e 生之後,比mama 話....仲話應該可以買定棺材-___-""真係衰....xdd

返都home又比baba 鬧.....唉....好慘....

/=\又要食藥啦.....

_______________________________________________________________

夜晚,oh my god.......

唉......又係不知悔改啦.....\ __ /....

成日以為人地唔知.....

我知左好耐啦,無講出黎咋,,,,

不過,佢都唔會改家啦...........算吧啦~!!

2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


參觀^^ 分類: 未分類
 今日9:30要上auto啊......又遲左少少起身~
 
(因為唔舒服,出門口之前...都係食左一次藥先/_\,唔想食啊////)
 
so 就去搭mtr...^^打比uv,uv 都搭緊車去葵芳....but 佢叫我走先...
 
我上到school bus,uv 就打黎話佢到左啦...>w<
 
好彩佢趕得到...不過雖然佢上到車,but 唔可以一齊坐..../__\(不過無所謂啦^^)
 
9:35返到去,我只有今日係唔遲到家咋...=__=""
 
今日又係要畫圖../+\,好難畫啊....又唔知佢講咩...-0-"
 
不過,個阿sir 都幾好人woo.....^w^我同阿lu都唔識lo,,阿sir見到之後,就會過黎慢慢教我地..
私人教學woo,,呵呵~!!!!.....正好!!!!
 
11:30就落堂啦,,今日要去尖沙咀參觀啊.....so成半班人一齊搭bus出去......哇....成20個同學去搭車..勁.^w^
 
去到尖沙咀,仲要行wo.....=___=",超唔想行.....
 
行左超耐lo,起麻30min....想死啊......好辛苦@口@
 
去到....哇...個舞台展覽超細lo...=口="仲要做工作紙lo....不過都幾好睇啊///^^
 
睇玩個展覽之後...lu, box, bosco, 豪, 班長, peter, tom, ky 同我一行9人去食野....^^
 
去左間唔知咩野食,食叉燒飯..又係麻麻地姐...
 
食完之後d人都走luu....走淨bosco, box, 班長同ky....我就因為唔識搭車...要行去mk 先識~/=\
 
而box好似要去搵囡囡,bosco就話要去榮華(瓊華)買泥...xdd..,,.而班長同ky 就.=w=..........行街瓜~
 
去到mk突然想去無印買野....其實想去買筆,唔知點解去左買糖-口-""
 
超想買多d  lo,>w<如果唔係bosco 叫我唔好買咁多,我實係果度掃貨了.....=w=
 
買完之後,就捨車返home lo....../_\
 
 
今日好像太勉強了,同學應該不會發覺吧...@@
 
太勉強身體了,唉.....返到家,一句話都說不到了...../_\
 
夜晚samuel 打黎,問我睇日去唔去得.....
 
唉...我都好想去啊......../=\可惜我去唔到啊.....
 
sorry 啦....各位朋友仔!!!