KakA1202
暱稱: 嘉嘉
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-01-15
2012-09-30
2012-09-20
2012-09-13
2012-09-11
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
bosco
Ceci
Herman
HonMan
Jay Jay
Koey
Lu Lu
miu
Samuel
支竹
易易
阿燊
阿lu
阿山
阿羊
阿君
栗子kin
琳琳
琳琳_
豬ling
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天


漫畫節一天遊>w< 分類: 未分類

今日我同細妹去漫畫節....^^

sorry啦~子仔,傑傑,仲有d fd子= w  =竟然無同你地去.....sor 啊

未試過同細妹一齊去.........佢又想去.......所以sorry 啦....呵呵

今日11:00起身整野...之後11:45出門口....

去食野....之後就搭van 再轉 mtr∼^^....haha....不過有d眼訓lo

當我地去到灣仔,行天橋過時,見到有人派傳單...咁咪接lo...接左之後,佢折住左我地lo.= =”

問:咦...你地好似樣bor...兩姊妹啊?

我:唔係!

問:你好高好令bor...係咪做model 嫁?

我:唔係!

問:你好似太瘦bor,有無興趣做健身呢?^^

我:無- -

問:點解啊@@?

我:因為我好趕時間(好似有d9唔搭8= =)

問:啦...做健身同趕時間無關係嫁bor∼有無興趣做下健身?

我:無- -

問:你係咪兼職做下業餘model 啊?

我:唔係!(頂...我趕時間lo)

問:你好熟口面bor...你係咪係y2k(唔知yk2定y2k啦,仲之係一個青年電視節目)做過?

我:一定唔係!我係咪可以走啦!?(fuch...問完未你好煩啊)

問:= =係,不過令女有野送,走之前送張優惠卷比你啊^^∼

我:o....多謝..88(之後就走左啦= =)

哇......好gab lo....比佢阻左我地10分鐘時間

佢都唔知係咪有病,一睇就知我地唔似會做健身啦.......佢隻眼都唔知生係邊.......kai 的~

死啦,跟得chi ling 多講野又開始粗俗返啦∼d kai 啊,gab 啊,仆x 啊,dee 啊果d又返黎啦- -又係跟得chi ling 多,上年又係咁.....嘿嘿@@

我細妹問點解佢問我地係咪2姊妹,我答唔係,係因為呢...唔好比佢有題目可以講lo= =

之後,去到cw會場,yearh∼唔駛排隊.....黎岩時間@@

哇.....入到去緊多人lo.....本身想去某度排隊....

點知- -,比d人流推左去唔知邊lo....不過都係排隊,只係唔知排去邊0 v 0

天下,我地排左成個鍾lo....頂佢...gab 到爆- -

入到去唔理3721咩都買d lo=- =,宜家諗返好87

買左d我未睇過既漫畫,排左咁耐啊....緊要咩都買d- -.....haha

之後,買晒漫畫之後,就去睇繪畫板....其實今日我細妹黎既目的就係呢樣野∼

本身唔知有無得買...比我亂行,又真係搵到有得買= =

出面買成千蚊,會場700有交易∼good^^,買完之後....就咩都行下∼

行行下....ohno∼我啊左一聲....因為我見到....有個男仔...好kawai 啊>////<

help∼帶住對貓耳....oh∼∼∼∼∼∼好得意啊∼>//口\\<....視線不其然係咁望住佢lo...

又高bor,個樣又kawai.......呀呀呀(暈眩)

之後,細妹將我靈魂叫返返黎@v@,話我都唔知點解會鐘意d kawai 既男仔(車∼你咪又係...話我- -!!)

then,我地將成個會場行左一周之後,就走luu.......走果時5點幾∼已經好累luu

跟住,就搭van仔返home......好野∼@@

快樂的一天∼∼∼∼∼∼∼

 

 

 

 

2007 年 7 月 25 日  星期三   晴天


哈哈.........../_\ 無奈 分類: 未分類

今日又去教手工bor.....

我返10點...9:15出門口......搭7先上到車lo- v -"

又遲到lo...........想死~係車同易易傾電話~

知道左,原來上次易易講大話......=口=等我仲好關心佢同"型仔嵐"

好衰啊~/_\之後,仲話返我太單純啦~!人地講咩我都信=口=""""

個個都咁講,話我純=口=?許大同d miss 都咁講....

係個樣姐,其實我蛇蠍心腸的.....嘿嘿嘿∼

型仔嵐鐘意d單純既人咩,咁易易你好岩佢bor.....= v =""""

係呢講返架bus,有樣野唔記得講.....咁我上到車無位啊ma,咁咪企lo....

點知有個阿婆要落車,係咁迫過黎,踩到我lo....咁我都無所謂啦,佢返過答話我左住佢∼

首先,咁我傾緊電話啊ma,我點知後面有人....

第2,佢唔識講唔該嫁咩

第3,我已經貼得好埋,一定唔會阻到人lo....係個阿婆屎food大lo好唔好∼

佢仲要話返我轉頭,我都驚遲到,心情麻麻地....仲火上加oil....fuch佢啊真係∼

如果唔係易易係個電話到叫我算啦,我諗我爆左粗啦....

我都only 講左句係你屎food大咋...之後佢啤我囉,我啤返佢lo咩事啊...

痂 q 線,問題係佢無禮貌先lo,幾十歲就唔駛禮貌啊....當老子傻嫁fuch∼

之後,我就繼續同易易傾,落車10:00了...fish∼一落車無耐..

會所打黎- 口-”,我話我就到...

之後去到,去counter拎野...有個counter人走果過問仲咩今日咁遲啊@@(朋友口吻-口-),咩時候做左朋友啊我地=口=?

算,識朋友唔係壞事@@v.....i like∼

之後,入到去同d家長講返聲sorry,就開始啦∼今日知道原來有1個係6歲,3個係4歲lo=口=”咁細個.....

難怪手腳咁慢∼0 w 0.....教完之後就走啦∼等埋細妹,去黃大仙睇e生∼

去到我,細妹同表妹...3個人不停講野lo.....講d 野又 gab wo∼

搞到e生個仔(同我差唔多大,第2次見的人),偷偷地笑lo....仲咩唔光明正大d\口/

之後仲發覺其實我地唔出聲,,間野好靜lo...hahaha∼

之後,睇完就走luu......返home sleep ....呵呵∼

 

 

 

 

為什麼又跟我說這些話∼

最近有人跟我說:

逝去的青春,就像我們...曾經留給對方的傷痕,兩個人無話不說,再到最後陌生

希望你能明白我的眼淚和我的後半生

聽..海哭的聲音∼

在你身上學會流眼淚..

我不想你成為第三個她..

我們可以回到從前嗎?

2007 年 7 月 24 日  星期二   晴天


.......... 鬱悶 分類: 未分類
我只是想說,如果可以俾我重新選擇,我寧願我冇遇見你,只是如此罷了....

哪你想給你一個點樣我理由?

沒錯,你說得對,我討厭你....這樣可以了吧

討厭就是討厭,沒有理由...

你想笑就笑吧,總之我就是討厭你,討厭你的全部...討厭你的一切...討厭你的所有...

 

/w\好傷心喔...有人跟我這樣說...

真的.......好傷心啊∼唉....

最後的那一句,每次看到都想哭......