今日我同細妹去漫畫節....^^
sorry啦~子仔,傑傑,仲有d fd子= w =竟然無同你地去.....sor 啊
未試過同細妹一齊去.........佢又想去.......所以sorry 啦....呵呵
今日11:00起身整野...之後11:45出門口....
去食野....之後就搭van 再轉 mtr∼^^....haha....不過有d眼訓lo
當我地去到灣仔,行天橋過時,見到有人派傳單...咁咪接lo...接左之後,佢折住左我地lo.= =”
問:咦...你地好似樣bor...兩姊妹啊?
我:唔係!
問:你好高好令bor...係咪做model 嫁?
我:唔係!
問:你好似太瘦bor,有無興趣做健身呢?^^
我:無- -
問:點解啊@@?
我:因為我好趕時間(好似有d9唔搭8= =)
問:啦...做健身同趕時間無關係嫁bor∼有無興趣做下健身?
我:無- -
問:你係咪兼職做下業餘model 啊?
我:唔係!(頂...我趕時間lo)
問:你好熟口面bor...你係咪係y2k(唔知yk2定y2k啦,仲之係一個青年電視節目)做過?
我:一定唔係!我係咪可以走啦!?(fuch...問完未你好煩啊)
問:= =係,不過令女有野送,走之前送張優惠卷比你啊^^∼
我:o....多謝..88(之後就走左啦= =)
哇......好gab lo....比佢阻左我地10分鐘時間
佢都唔知係咪有病,一睇就知我地唔似會做健身啦.......佢隻眼都唔知生係邊.......kai 的~
死啦,跟得chi ling 多講野又開始粗俗返啦∼d kai 啊,gab 啊,仆x 啊,dee 啊果d又返黎啦- -又係跟得chi ling 多,上年又係咁.....嘿嘿@@
我細妹問點解佢問我地係咪2姊妹,我答唔係,係因為呢...唔好比佢有題目可以講lo= =
之後,去到cw會場,yearh∼唔駛排隊.....黎岩時間@@
哇.....入到去緊多人lo.....本身想去某度排隊....
點知- -,比d人流推左去唔知邊lo....不過都係排隊,只係唔知排去邊0 v 0
天下,我地排左成個鍾lo....頂佢...gab 到爆- -
入到去唔理3721咩都買d lo=- =,宜家諗返好87
買左d我未睇過既漫畫,排左咁耐啊....緊要咩都買d- -.....haha
之後,買晒漫畫之後,就去睇繪畫板....其實今日我細妹黎既目的就係呢樣野∼
本身唔知有無得買...比我亂行,又真係搵到有得買= =
出面買成千蚊,會場700有交易∼good^^,買完之後....就咩都行下∼
行行下....ohno∼我啊左一聲....因為我見到....有個男仔...好kawai 啊>////<
help∼帶住對貓耳....oh∼∼∼∼∼∼好得意啊∼>//口\\<....視線不其然係咁望住佢lo...
又高bor,個樣又kawai.......呀呀呀(暈眩)
之後,細妹將我靈魂叫返返黎@v@,話我都唔知點解會鐘意d kawai 既男仔(車∼你咪又係...話我- -!!)
then,我地將成個會場行左一周之後,就走luu.......走果時5點幾∼已經好累luu
跟住,就搭van仔返home......好野∼@@
快樂的一天∼∼∼∼∼∼∼
|