今日唔洗番學 9點左右起身 10點幾去補習 miss開門果時 見到我好似有少少怪(應該係副眼鏡問題) d人見到我戴副眼鏡都話怪 温I.S.. 1點半同人去大家樂食LUNCH 2點幾番番去補習 做中文.. 4點半就走得la 好耐無試過咁早補完習 依幾排日日都8點幾9點先走得 聽日10點又要補習><