琴日俾牙媽收左鍵盤 so打唔到日記 今日終於攞番鍵盤 中文堂:王美蓮用普通話教 英文,數學堂:同人sd sms 科學堂:小測唔識... 9點左右先補完習 牙媽幫我攞左眼鏡 好怪 真係好怪 唔敢戴...... tomorrow唔洗番學 因為借左做試場 聽日10:30 a.m 要補習